Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan W... Taas muistin miksen oo käynyt perhekerhoissa aikoihin.

Vierailija
08.03.2006 |

Anna anteeksi Sinä jonka lapsi vei pojaltani koko puiston " tärkeimmän" lelun (hänelle se oli sitä).

Anteeksi että poikani PÄRISEE PÄIN NAAMAA kun hän ajaa leikkiautoilla ja -junilla.

Anteeksi etten pistänyt HÄNTÄ pyytämään anteeksi lapseltasi, (mieleni teki ilmoittaa että meillä on sekä SARS että LI) että poikasi vei meidän lelun.

Sitä en pyydä anteeksi että Hän haukkui Sinua tyhmäksi ennenkuin " raahasin" Hänet pois!!! (Olin nimittäin ihan tasan samaa mieltä!)

T. Sen_Joka_Kerran_Syyt_Niskoilleen_Sai äiti

Ps. Aikas hyvä intiaaninimi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä siellä perhekerhossa nyt oikein tapahtui? Vai puistossako olitte?

Ei sun ainakaan pidä hyväksyä sitä, että lapsesi kutsuu jotakin tyhmäksi, vaikka olisitkin samaa mieltä. Erittäin lapsellista sinulta, ap.

Kirjoituksesi on niin sekava etten osaa muuta kommentoida.

Onneksi meidän perhekerhossa, jossa kuitenkin harvoin ehditään käydä, on ihan rauhaisaa ja sopuisaa se yhteiselo.

Vierailija
2/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lastani syytetään ihan siitä riemusta että sehän se AINA ON KAIKKEEN SYYLLINEN, niin täytyy sanoo, että kun itse näin ja yritin selittää, (kädestä viety lelu= mun erityislapselle katastrofi) ja toinen äiti vaan on tyyliin: Hän käyttäytyy huonosti, Hän päristelee päin naamaa..? (Mun lapseni päristelee kun ajaa autoilla tai millä tahansa) Ja (se kädestä viety lelu) " kaikkihan nää on yhteisiä!!" Ja kun SANOTAAN ETTÄ SE OLI MULLA!!! sitten tulee se paha mieli ja me lähdetåään kotiin poikaa kovistellen... Jälkeenpäin tajuan että tod.näk. parasta mitä sille " ämmälle" ois tapahtunu ois ollu se että mä tinttaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/4 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vein lapsiani monta vuotta leikkipuistoon jossa puistotäti ja puiston omat lelut (ei siis tuotu omia leluja sinne) ja siellä ajatus kyllä oli se että TOISEN KÄDESTÄ EI OTETA!!! Olen ihan samaa mieltä siitä että se lapsi joka ottaa toisen kädestä lelun on se jota pitää kurittaa EIKÄ PÄINVASTOIN. Toisin sanoen: jos näet että toinen lapsi ottaa lelun joka on sinun lapsesi kädessä niin pyydä vaikka se takaisin, jos toisen lapsen äiti on vieressä niin pyydä häntä vaikka avuksi ja jos hän on niin tyhmä ettei tajua niin- jaa-a en kyllä tiedä - paha mielihän siitä kyllä itselleenkin tulee. Ehkä se lelu sitten kuitenkin pitäisi ottaa siltä lapselta pois ja mennä vähän sivummalle leikkimään (selitä vaikka sitten sinä sille lapselle että toisen kädestä ei viedä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi