Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laadit työhakemuksen?

Vierailija
16.10.2016 |

Kerrotaas täällä tapoja kirjoittaa hyvä työhakemus. Itse olen epävarma siitä mikä olisi paras tapa kirjoittaa hakemus, sillä neuvot ovat ristiriitaisia. Yksi jota olen noudattanut on erään rekryn neuvo, joka kuuluu niin, että tiivistää hakemuksen vain viiteen lauseeseen. Nämä sisältävät työnhakua koskevan olennaisen tiedon.

Vältän myös aloittamasta hakemusta olen-sanalla. Kerron myös alkuun miksi kiinnostuin juuri tästä paikasta ja miksi sopisin työhön. Tyyli kai toimii, sillä pääsen usein haastatteluihin ja yksi hakemus johti työpaikkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alkuun lyhyt yhteenveto koulutustaustasta ja kielitaidosta jos merkitystä, sitten työkokemus soveltuvilta osin, mistä on saanut hyvää feedbackia (jos olennaista) ja loppuun erityiset olennaiset ansiot ja lyhyt kuvaus siitä miksi olisi paras tehtävään. Loppuun erittely liitteistä ja suosittelukirjeistä.

Kai tuon voi tehdä monella tapaa, kunhan on johdonmukainen ja kompakti.

Vierailija
2/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten etten varmasti joudu töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Yleensä alkuun lyhyt yhteenveto koulutustaustasta ja kielitaidosta jos merkitystä, sitten työkokemus soveltuvilta osin, mistä on saanut hyvää feedbackia (jos olennaista) ja loppuun erityiset olennaiset ansiot ja lyhyt kuvaus siitä miksi olisi paras tehtävään. Loppuun erittely liitteistä ja suosittelukirjeistä.

Kai tuon voi tehdä monella tapaa, kunhan on johdonmukainen ja kompakti.

Täällä eräässä ketjussa sanottiin, että ikää ei pitäisi laittaa hakemukseen. Itse laitan, koska se on mielestäni relevantti tieto. Moni on kyllä eri mieltä.

Sinulla on varmaan hyvä hakemus. Onneksi teen itse lattiatason suorittavaa hommaa niin ei ole niin väliksi curriculum vitaen kanssa. Ap

Vierailija
4/4 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuvailla itseään näppärin adjektiivein teksin lomassa. Ei yhdessä lauseessa tyyliin "olen ahkera, luotettava ja asiakaspalveluhenkinen, ja tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän