Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin eilen seksiä naisen kanssa

Vierailija
16.10.2016 |

Olen siis ajatellut aina olevani täysin hetero. Eilen ystöväni jonka tiedän olevan bi seksuaali tuli luokseni kylään. Joimme viiniä ja päätimme mennä saunaan. Saunassa sitten hiukan hiprakassa vilkaisin muutaman kerran ystäväni rintoja viattomasti. Menin sitten peseytymään ja hetken päästä tunsin kosketuksen vyötäisilläni. Säpsähdin hiukan ja käännyin ystäväni (sovitaan vaikka Laura nimeltään) oli takanani ja sanoi "huomasin miten katsoit minua ja me varmasti ajatellaan samaa". Koitin siinä sitten hiukan nolona sepertää jotain, että vahingossa mä vaan. Samalla hetkellä Laura hyväili mun rintoja ja suuteli mua. Se kihelmöinti mikä meni mun huulista aina varpaisiin saakka oli jotain maagista. Vastasin suudelmaan hiukan kömpelösti. Laura hyväili mun rintoja ja siirsi kätensä hiljalleen mun pillulle. Olin samantein ihan märkänä. Siirryttiin ihan kiimasina mun makuuhuoneeseen makasin sängyllä selälleen ja Laura anto mulle mun elämäni parasta suuseksiä. Suudeltiin välillä ja Laura hiero mun klitorista. En ikinä ollut edes ajatellu miltä tuntuisi olla naisen kanssa mut tää oli jotain niin ihanaa, en tiiä johtuko pienestä nousuhumalasta. Makasin siinä selälläni jalat koukussa ja Laura asettu mun päälle sillä tavalla että meidän klitorikset oli kiinni toisissaan. Sit se alko liikuttaa itseään hitaasti. Se tunne oli jotain niin ihanaa olin todella märkänä ja voihkin todella lujaa. Laura nopens tahtiaan pikkuhiljaa ja mä olin aivan kliimaksissa. Tunsin että olin saamaasa orgasmia ja sainkin elämäni parhaimman ja kestävimmän orkun. Sen jälkeen en yhtään muista mitä tapahtu mut vaan valtas älyttömän suuri hyvänolon tunne. Harrastettiin koko yö seksiä. Aamulla olin hiukan hämmilläni ja Laura nukkui mun vieressä. Oli vähän jotenkin nolo olo.
Laura heräs siinä sitten ja jotenki vaustomaisesti suutelin sitä ja seksiinhän se päätyi taas kunnes kello tuli jo niin paljon et Lauran piti lähtee töihin.
Tää oli mun eka kerta naisen kanssa mutta tän kokemuksen jälkeen ei jää vikaks

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain orgasmin ku luin tätä

Vierailija
2/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Oskari, miksipä et kertoisi vaimollesi fantasiastasi?

Vierailija
4/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera tää ei nyt vetele et tänne kirjottelet vieläkin

Vierailija
5/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti minkälaisen orkun olisit saanut jos Lauralle olis ollut muna niinpä

Vierailija
6/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että klitorikset osui toisiinsa... 

Vierailija
7/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, setämies taaas toteuttaa jonkun luovan kirjoittamisen kurssinsa kotitehtäviä aiheella "eroottinen kohtaaminen fiktiivisen 1.persoonan kertomana".

Vierailija
8/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen ja en tiennyt että se että joku vilkasee mun tissejä saunassa on merkki suostuvuudesta seksiin! Olen luullut että alastoman vartalon vilkuilu on ihan normaalia oli sitten hetero/bi/homo

Vierailija
9/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiihottava ja kiva fantsu. Ja jos joku epäili sitä klitta vasten klitta -asentoa, eli lättäpillua kuten kansankielellä sanotaan, kyllä se vaan on hyvinkin mahdollista jopa lähetyssaarnaajassa, jos vaan anatomiat sopii. Kaikkien kanssa ei onnistu. Mutta silloin kun onnistuu, voin kertoa, että on muuten ihan vitun kivaa, kirjaimellisesti :)

Tarinan todenperäisyydestä en ole ihan vakuuttunut mutta mukava juttu silti :)

Vierailija
10/10 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis ajatellut aina olevani täysin hetero. Eilen ystöväni jonka tiedän olevan bi seksuaali tuli luokseni kylään. Joimme viiniä ja päätimme mennä saunaan. Saunassa sitten hiukan hiprakassa vilkaisin muutaman kerran ystäväni rintoja viattomasti. Menin sitten peseytymään ja hetken päästä tunsin kosketuksen vyötäisilläni. Säpsähdin hiukan ja käännyin ystäväni (sovitaan vaikka Laura nimeltään) oli takanani ja sanoi "huomasin miten katsoit minua ja me varmasti ajatellaan samaa". Koitin siinä sitten hiukan nolona sepertää jotain, että vahingossa mä vaan. Samalla hetkellä Laura hyväili mun rintoja ja suuteli mua. Se kihelmöinti mikä meni mun huulista aina varpaisiin saakka oli jotain maagista. Vastasin suudelmaan hiukan kömpelösti. Laura hyväili mun rintoja ja siirsi kätensä hiljalleen mun pillulle. Olin samantein ihan märkänä. Siirryttiin ihan kiimasina mun makuuhuoneeseen makasin sängyllä selälleen ja Laura anto mulle mun elämäni parasta suuseksiä. Suudeltiin välillä ja Laura hiero mun klitorista. En ikinä ollut edes ajatellu miltä tuntuisi olla naisen kanssa mut tää oli jotain niin ihanaa, en tiiä johtuko pienestä nousuhumalasta. Makasin siinä selälläni jalat koukussa ja Laura asettu mun päälle sillä tavalla että meidän klitorikset oli kiinni toisissaan. Sit se alko liikuttaa itseään hitaasti. Se tunne oli jotain niin ihanaa olin todella märkänä ja voihkin todella lujaa. Laura nopens tahtiaan pikkuhiljaa ja mä olin aivan kliimaksissa. Tunsin että olin saamaasa orgasmia ja sainkin elämäni parhaimman ja kestävimmän orkun. Sen jälkeen en yhtään muista mitä tapahtu mut vaan valtas älyttömän suuri hyvänolon tunne. Harrastettiin koko yö seksiä. Aamulla olin hiukan hämmilläni ja Laura nukkui mun vieressä. Oli vähän jotenkin nolo olo.

Laura heräs siinä sitten ja jotenki vaustomaisesti suutelin sitä ja seksiinhän se päätyi taas kunnes kello tuli jo niin paljon et Lauran piti lähtee töihin.

Tää oli mun eka kerta naisen kanssa mutta tän kokemuksen jälkeen ei jää vikaks

Minä fantasioin eilen skenaariosta, jossa avovaimoni jää minulle kiinni sängyssä vieraan naisen kanssa. Tätä petosta peitelläkseen hän väittää järjestäneensä minulle yllätyksen tuomalla toisen naisen sänkyyn. Toinen nainen on kuitenkin täysiverinen lesbo, mutta lähtee teatteriin mukaan, jotta eivät paljastu. Lopulta vieras nainen päätyy saamaan orgasmin penetraatiossa samalla kun ottaa avovaimoltani suihin.

Yritän kehittää tällaisia kuvitelmia päässäni, koska tavoitteenani on laueta ilman kosketusta penikseeni. Lähellä oltiin, mutta ei vieläkään onnistunut.