Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuolemisesta pitävät naiset, miten pitkään haluatte olla nuoltavana

Vierailija
16.10.2016 |

Vaimoni pitää siitä että nuolen pitkään. Niin pitkään että meinaa taju lähteä, sanoo että nuolemisen jälkeen että pillu on kipeä monta päivää, mutta kuitenkin sanoo pitävänsä tunnetilasta. Viikon kahden päästä sanoo olevansa ollut tuhmaM50+.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken, noin tunti sitten olimme sängyssä vaimon kanssa ja hän oli aluksi kasvojeni päällä nuoltavana, sitten nuolin hänelle yhden orgasmin viivytellen hänne ollessaan selällään. Hän ei kestänyt kiusoitteluani enää, vaan piti antaa orgasmin tulla. Toista ei tule siinä enää. Sitten  sisään, tyyny pepun alle ja menoksi. Hänelle tuli siinä toinen, minulle yksi lopuksi, melkeinpä yhtä aikaa..Ihanaa oli taas kun jalat olivat lopuksi ympärilläni tiukasti.... M58

Vierailija
2/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kolme-neljä orgasmia nuolemalla 😇 harmi kun monet miehet ei jaksa niin pitkään lutkuttaa.. N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi jo se, että ylipäätään saisi nuolemisesta nauttia. Vaikka sen hetken että muistaisi miltä se tuntuu. Olkaa onnellisia, jotka sitä rakkaaltanne saatte.

Vierailija
4/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen suuseksin pitää vähintään puoli tuntia kestää.

Ei pelkkää nuolemista, vaan paineen vaihteluita imulla ja puhalluksella, suu tiukasti reiällä yms. Pitää olla miehellä mielikuvitusta ja itse antaa ääntelyllä palautetta, että mies tietää miten menee.

N31

Vierailija
5/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluaisin että nuollaan vain märemmäksi ja valmiimmaksi yhdyntään mutta mies jaksaa nuolla ja se alkaa tuntua niin hyvälle että yleensä saan orgasmin. Voin sanoa että haluan nuolentaa niin kauan että saan. En halua että miehen niska menee siellä alhaalla niin ei siellä sentään tuntikausia tarvitse olla ja ottaa varmaan kieleenkin. Annan itse mielelläni suuseksiä mutta en itsekään kauhean kauan jaksa joten miksi vaatisin toiselta sellaista. 😊

Vierailija
6/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aina nuolen naisen loppuun asti, märkä supisteleva orgasmipillu on parasta mitä tiedän.

t. pervo-kake

Vierailija
7/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin nuolemisesta kun tiedän toisen nauttivan, tulee se iso O ja jälkijäristyksiä. En anna kauaa vaimoni imuttaa koska haluan naidakkin, mutta pienten levähdysten jälkeen sama uusiksi. Muutaman tunnin jälkeen on raukea olo, useimmiten pesulle ja nukkumaan jos jaksaa. Välillä pelkästään nukkumaanM50+.

Vierailija
8/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, kun vaimo ei oikein millään tahtonut saada orgasmia yhdynnän aikana , opin kielellä kiihottamaan häntä ihan äärirajoille ennen orgasmia. Luettiin se neuvo silloin jostain amerikkalaisesta seksioppaasta :) Lopetin aina nuolemisen, kun hän sanoi oikean hetken ja sitten sisään ...Niin hän alkoi saada yhdyntäorkun myös , ei vain kielellä. Myöhemmin hän alkoi saada molemmin tavoin yhden rakastelukerran aikana. Nykyään nuolen häntä silloin kun hän haluaa ja hän saa kaksi, joskus jopa kolmannenkin...se vasta on ihanaa....Toinen orkku on kuulemma voimakkain ja paras.

Meillä on takana jo yli 30 vuotta yhteistä rakastelua noin kaksi kertaa viikossa nykyisin.

Tuota keinoa muuten kannattaa kokeilla, jos ei orkku tahdo naiselle oikein tulla sisällä ollessa.Se ei välttämättä ihan heti toimi.

Vierailija
9/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten kolme-neljä orgasmia nuolemalla 😇 harmi kun monet miehet ei jaksa niin pitkään lutkuttaa.. N23

voi nainen kun saisin tietosi niin tulisin lutkuttamaan, en ole itsehyväkäs vaan palvelija.

Vierailija
10/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena, kun vaimo ei oikein millään tahtonut saada orgasmia yhdynnän aikana , opin kielellä kiihottamaan häntä ihan äärirajoille ennen orgasmia. Luettiin se neuvo silloin jostain amerikkalaisesta seksioppaasta :) Lopetin aina nuolemisen, kun hän sanoi oikean hetken ja sitten sisään ...Niin hän alkoi saada yhdyntäorkun myös , ei vain kielellä. Myöhemmin hän alkoi saada molemmin tavoin yhden rakastelukerran aikana. Nykyään nuolen häntä silloin kun hän haluaa ja hän saa kaksi, joskus jopa kolmannenkin...se vasta on ihanaa....Toinen orkku on kuulemma voimakkain ja paras.

Meillä on takana jo yli 30 vuotta yhteistä rakastelua noin kaksi kertaa viikossa nykyisin.

Tuota keinoa muuten kannattaa kokeilla, jos ei orkku tahdo naiselle oikein tulla sisällä ollessa.Se ei välttämättä ihan heti toimi.

Tuossa se orgasmi tulee siitä, että klitoris on niin herkkä että hipaisukin riittää. Minusta olisi ikävää jos mies ei sillä kielellä jatkaisi loppuun, vaan kokisi tärkeänä, että minä saan yhdynnässä. Kun en saa niin en saa. Se orgasmi on paljon paremman tuntuinen kielen koskettaessa pehmeästi kuin jonkun vatsanahan hangatessa. Mutta tämä on tietenkin vain minun kokemukseni.

Vierailija
11/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se orgasmi tulee siitä, että klitoris on niin herkkä että hipaisukin riittää. Minusta olisi ikävää jos mies ei sillä kielellä jatkaisi loppuun, vaan kokisi tärkeänä, että minä saan yhdynnässä. Kun en saa niin en saa. Se orgasmi on paljon paremman tuntuinen kielen koskettaessa pehmeästi kuin jonkun vatsanahan hangatessa. Mutta tämä on tietenkin vain minun kokemukseni.

Olet ihan oikeassa. Tuo on tosiaan niin yksilöllistä. Vaimo halusi silloin lukemattomien antamieni hyväily- ja  klitorisorgasmien jälkeen kokea orgasmin  myös, kun olen kunnolla sisällä ja tietenkin minäkin halusin sellaisen kokea. Siksi aloimme yrittää tuota keinoa. Hän ei kuitenkaan pysty saamaan toista kielellä kuulemma ( tulee herkäksi) ja siksi tällä tavoin, kun opimme hän alkoi saada kaksi, jopa kolmekin joskus, jos on oikein halukas olo ja sopiva fiilis...

Vierailija
12/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kauaa, ainakaan kovakouraista nuolentaa ja imentää, hampaat klitan ympärillä sattuu.

Vierailija
13/15 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin kauaa, ainakaan kovakouraista nuolentaa ja imentää, hampaat klitan ympärillä sattuu.

Oikeassahan sinä olet ei kaikilla tunto alapäässä ole sama. En minäkään pitäisi siitä että kulliani käsiteltäisiin kovakouraisesti, tai purtaisiin kiveksistä. Kyllähän sen aikalailla heti tietää millaisesta nuolemisesta tai suuhun ottamisesta pitää.

Olen valvonut kokoyön ja vastaukseni tai mielipiteeni on mitä sattuu. Joten lähetykseni päättyy tähän.

Vierailija
14/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitkäkestoinen nuoleminen ja suihinotto on parasta. Naiminen sitten kruunaa tämän kaiken.

Vierailija
15/15 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen suuseksin pitää vähintään puoli tuntia kestää.

Ei pelkkää nuolemista, vaan paineen vaihteluita imulla ja puhalluksella, suu tiukasti reiällä yms. Pitää olla miehellä mielikuvitusta ja itse antaa ääntelyllä palautetta, että mies tietää miten menee.

N31

Vaginaan ei missään nimessä pidä puhaltaa ilmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän