Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluksi yksin ulkomaille, minne?

Vierailija
16.10.2016 |

Jos ei tänä vuonna nii sitten ensi... Olen totaalisesti kyllästynyt jouluun ja erityisesti sukulaisjouluihin, joten olen alkanut miettimään, josko lähtisin jouluna yksin reissulle. Olen matkustellut yksin, mutta vain Euroopassa. Mihin (ulkomaille) lähtisiti jouluna, jos saisit valita? Ehkä mieluiten paikka, jossa joulu ei näy, vaikka kaupungin jouluvalot voisivatkin olla tunnelmallisia esim. Keski-Euroopassa. Sekä lämpöiset että "viileät" kohteet käyvät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yksin joulun ja uuden vuoden yli Saksassa, Sveitsissä, Ranskassa, Itävallassa, Unkarissa, Puolassa ja jokaiseen noista voisin lähteä uudestaankin. Jouluhan niissä kyllä näkyy, joulumarkkinatkin uuteen vuoteen asti, mutta ei ole häirinnyt minua.

Vierailija
2/6 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Korea, Japani, Kiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe Minskiin.

Vierailija
4/6 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibia >> Dominikaaninen tasavalta, Kuuba, Aruba...

Vierailija
5/6 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden Lontoon suuntaa jouluksi. Skotlanti oli kans hiton kiva kokemus!

Vierailija
6/6 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edinburgh voisi olla kiva kohde, vaikka todennäköisesti sataakin koko ajan. Britit ovat siitä hyvä joulukohde, että kaupat ja muut ovat usein joulupäivää lukuunottamatta auki niin ettei tarvitse vaan istua hotellissa. Katolisissa maissa joulusesonki on niin vahvasti perheaikaa että ei ole mitään tekemistä ja ruokaa saa hotellista tai kiinalaisesta, kaikki muu on kiinni. 

Jos on rahaa, kokeile huviksesi Floridaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi