Saara aalto mowtown ? Tykkäätkö?
Kommentit (18)
Ihan ok. Mutta en kuuntelisi toista kertaa.
Ihan jees ja musikaali tuli tästäkin
Liian teatraalista mun makuun. En tykännyt.
En tykännyt. Saaran katse oli esityksen ajan pelottavan maaninen ja jälleen kerran tuntui, että hän suoritti esitystä, ei tulkinnut biisiä.
Tina turnerila on esityksessään munaa, saaralla ei
Tykkäsin kyllä, oli aivan eri luokkaa kuin monet muut esitykset. Mukava nähdä, että Saarasta löytyy myös monipuolisuutta.
Tykkäsin. Oikein hyvin meni, ottaen huomioon Saaran varsinaisen tyylin laulaa.
Jatkoon!
Loistava veto! Koittakaa itse perässä :)
Hieno ääni, superhieno ääni ...vaivaannuttava esitys. Ihan niinkuin Saara olis koko ajan miettinyt että nytpä esitän tässä seksikästä soul-laulajaa.
Mikä sen lantiota vaivaa? Eikö se osaa yhtään sheikata sitä?
Hauska, viihdyttävä esitys, taitavaa äänenkäyttöä. Tykkäsin ja katsoin monta kertaa!
Vierailija kirjoitti:
musikaali tuli tästäkin
Niinpä, ei tullut motown. Ei mulla mitään musikaaleja vastaan ole ja niissä olisi Saaralle ihan sopiva paikka.
Ihana ja todella upea esitys. Saara on ihan valmis suurille lavoille omaa showtaan vetämään. Tykkäsin siitä, että siinä oli särmää viihdyttämisestä huolimatta. Lopun hiukset naamalla ja hymy korvasta korvaan - kuva oli vastustamattoman mahtava!
Jos ja ilmeisesti kun Saara tänään putoaa niin olen varma että voittanut jo puolelleen väkeä, jonka avulla pääsee rakentamaan uraa itselleen. Edelleen pienin askelin ja kovalla työllä, mutta siten oikeat muusikot kestävän suosion saavuttavatkin.
Saara on jotenkin vaivaannuttava ihminen.
Motown. Jestas.