Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vastakommentit raskauden aikaisiin/jälkeisiin lausahduksiin?

Vierailija
07.03.2006 |

Kun kaverit/sukulaiset/tuttavat sanovat jotain tyhmää tyyliin " onpas iso maha" , synnytyksen jälkeen: " eihän sun maha ole pienentynyt" jne.

Mikä on paras yhtä tyhmä kommentti, jonka voi sanoa takaisin?

Olisi kiva saada tähän lista tyhmistä lausahduksista sekä niihin sopivat nasevat vasta kommentit.

Esimerkiksi -Onpas iso maha!! - Mä olen raskaana, mikä syy sulla on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi loukkaisin toista kysymällä, mikä hänen verukkeensa isolle vatsalle on? Todella epäkohteliasta!

Tosiasia on, että sinä olet raskaana ja vatsasi on iso. Se ei ole ikuista ja onhan se vatsa oikeasti iso (vaikka olisit pienivatsainenkin).

Raskaus on normaalia, mutta onhan se silti " epänormaali" tilanne sinulle, että vatsasi on iso (olettaen, että olet normaalipainoinen).

Vierailija
2/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmehän me muutenkaan arvostele toistemme ulkonäköä jatkuvasti. Ja sitten kun saat kuulla päivästä toiseen ihmettelyä miten epänormaali olet - vaikka oletkin maailman epänormaaleimmassa tilassa. Ihan kuin olisin tehnyt jotain väärin kun mahani on NIIN iso.

Liittyy se varmaan siihenkin, että nainenhan ei saisi olla iso - naisen pitäisi olla siro ja tyylikäs raskaanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/20 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että on jompikumpi.

Vierailija
5/20 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ei se ollut paikalla kun tää sai alkunsa.

Vierailija
6/20 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin jotain sellaista kun " no mites sulla, ollaan tässä vartottu ja pähkäilty, että millos sulla on laskettu aika"

Vierailija
7/20 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei herrajumala, no niinpäs onkin! kiitti kun kerroit, en ite ollutkaan huomannut että noin isoksi on kasvanut..."

Vierailija
8/20 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voi vaan sanoa, että kiitos.

Vierailija
9/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen raskaana, mikä on sinun selityksesi?

Vierailija
10/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi -Onpas iso maha!! - Mä olen raskaana, mikä syy sulla on?

[/quote]

Vierailija
11/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvussa (siis miehen suvussa) sammakoiden lataajat ovat itse näitä ulkonäköfriikkejä ja muutenkin pienikasvuisia raskauden aikaan (ei kyllä maitokaan sitten nouse) joten heidän mahan koostaan ei voi kommentoida...

Itse olen myös ollut ikään kuin en huomaisikaan sammakoita, mutta sekin antaa pidemmällä tähtäimellä sinusta väärän kuvan. ikään kuin sinulle voisi laukoa ihan mitä sattuu.

Olen ajatellut että alan sitten itsekin toteamaan ääneen kaikkea havaitsemaani sen enempää perustelematta tai jättämättä tilaa vastauksille ja seuraan reaktioita. toisaalta ei minusta ole tällaiseen ilkeilyyn..

Vierailija
12/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo tuleekun ei oo läskiä edessä sitä maidon tuloa estämässä.

Vierailija
13/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten anopin sanoessa:" On sulla sitten iso maha. Toisilla se vaan kasvaa. Ja kai se ruokakin maittaa toisilla paremmin." miehen serkku (153 cm, jotain 45 kiloa ennen raskautta) oli raskaana, pieni maha, ei yhtään turvotusta jaloissa, toisin kuin minulla. Jaa-a. En osannut sanoa mitään, mutta arvaatte, että en ole mielelläni anopin kanssa tekemisissä.

Ja tätänykyä painoindeksini on täysin normaali, imetin vauvaa täysimetyksielläkin sen 6 kk (ja sitä pikkuserkkua imetettiin 2 kk yhteensä). Vaikka ei se kai tähän liity.

En vaan käsitä, miksi pitää sanoa ilkeyksiä toisille.

Vierailija
14/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt periaatepäätöksen, että ladon kaikenmaailman möläyttelijöille parhaani mukaisin takasin! Kerran jo harjoitin tätä suvun juhlassa, kun joku täti tuli ahdistelemaan miestäni ja minua kyselemällä " jokos sitä perheen lisäystä tulee" ? En viitsi edes sanoa, mitä silloin sanoin sille... (Ei ole tulossa, ainakaan vielä siis.)

Vierailija
15/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä sen tyylinen, että yritän vältellä noita sammakoita koska saattavat loukata toista ja ajattelen ennenkuin sanon.

Toiset on vaan sellaisia etteivät oikein ajattele mitä sanovat vaan puhuvat mitä sylki suuhun tuo.

Eiköhän se paras keino ole kuitata nuo kommentit huumorilla niin välit säilyy hyvinä.

Tietty jos kyseinen henkilö ottaa tavaksi laukoa sammakoita niin sanoisin jo takaisin.

Mutta mielestäni ei ole kovin järkevää vastata loukkaukseen loukkauksella, koska se ruokkii vihamielisyyttä ja todennäköisesti tuo sammakoiden laukoja saa vaan vettä myllyynsä.

Eli parempi vaan kuitata jotenkin lyhyesti ja asia jää siihen.

Vierailija
16/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että riittääkö maito kaksosille jne. muuta älykästä, mutta sitten päästiin synnytykseen ja kysyjä paukautti, että repesinkö. Ärsytti jo tarpeeksi, niin kysyin ystävällisesti, että näytänkö?

Vierailija
17/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi oli ehdottomasti paras :D

Mä en reagoi tuttujen kommentteihin, musta on sitäpaitsi vaan mukavaa jos mun raskausmahaani päivitellään. Mutta vieraiden kommentit ärsyttäs muakin.

Eräälle tutullekin oli vieras mies tullut kadulla kysymään että " imetätkö vielä" , oli vastannut kieltävästi (lapsi tuolloin n. 7kk) johon mies että " sen kyllä huomaa" .

Yeah right. Älypää.

Vierailija
18/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut mitään kun vasta ensikertaa tavattiin. Seuraavaksi en ole niin vieraskorea.

Vierailija
19/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esimerkiksi millä lauseella käännät huumoriksi jonkun sammakon

Vierailija
20/20 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen päin mies tai joku muu minulle ruukaa sanoa, että miten sinä noin sille sanoit. Minä ihmettelen, että miten niin, miksen olis sanonut...

Että ei ne kaikki tahallaan teitä loukkaa, meitä tyhmiä ihmisiä on varmasti muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi