Mitkä pikkuhousut ovat parhaimmat?
Stringit, hipsterit, bokserit, yms...?
Pitäisi mennä kohta ostelemaan kun vanhat sloggit on jo kuluneet, mutta mietin, pitäisikö alusvaatteisiin panostaa ja ostaa jotain pitsihepeneitä? Vai pitäytyäkö sloggeissa? Kertokaa mistä saa mukavia ja jotenkin kivannäköisiä pikkuhousuja!
Kommentit (24)
Puuvillaiset pitää olla. Mulla vain sloggeja.
Ehdottomasti puuvillaiset. Mä tykkään hipstereistä.
Minulle parhaat ovat 100 % puuvillaa :)
Aikaisemmin Vianian pökät löytyi esim. Anttilasta ja marketeista, mutta ei enää. Nyt tilaan Saksasta Meyn housuja.
Ehdottomasti Pierre Robert high waist mustat puuvillapökät Pierre Robert verkkokaupasta ainakin saa. Paremmat kuin sloggit ja ei mene takapuolen väliin :)
Käytän hipster ja string malleja. Töissä ja vapaa-aikana tulee käytettyä hipster malleja ja urheilussa esim. kuntosalilla/jumpassa etupäässä stringejä, kun jumppavaatteet on niin ihonmyötäiset ettei esteettisistä syistä voi tai pysty käyttään muita kuin stringejä. Muutoin jää inhottavat ja häiritsevät alushousun rajat trikoisiin ja se vasta on musta häiritsevää. Merkkeinä björn borg etupäässä molemmissa malleissa :)
Mulla ollut "aina" sloggeja, niitä perus tai-malleja. Mut onko niissä laatu huonontunut viime vuosina, kun tuntuu, että menee usein rikki nykyään?
Entä mikä malli tai muu alkkarimerkki & malli ois hyvä, ettei alkkarit joudu persvakoon? Vai onko vika enemmänkin takapuolen mallissa...? Oon normaalipainon ylärajoilla ja aika, noh, persevä...
Plussaa, jos tehty EU-maassa ja on GOTS-sertifioitu tai edes ökotex.
Vierailija kirjoitti:
Aromikkaat
Hyi, senkin tuhmuri!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut "aina" sloggeja, niitä perus tai-malleja. Mut onko niissä laatu huonontunut viime vuosina, kun tuntuu, että menee usein rikki nykyään?
Entä mikä malli tai muu alkkarimerkki & malli ois hyvä, ettei alkkarit joudu persvakoon? Vai onko vika enemmänkin takapuolen mallissa...? Oon normaalipainon ylärajoilla ja aika, noh, persevä...
Eikös noi perus Tai-malliset juuri mene "persvakoon" kun ei sitä haluaisi? Siksi käytän itse stringejä kun ne on siellä jo valmiiksi eikä niitä tarvitse nyppiä pois sieltä...Perse on iso ja leveä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös noi perus Tai-malliset juuri mene "persvakoon" kun ei sitä haluaisi? Siksi käytän itse stringejä kun ne on siellä jo valmiiksi eikä niitä tarvitse nyppiä pois sieltä...Perse on iso ja leveä😊
Joo ne just tuntuu menevän. Silti oon niitä jostain syystä aina käyttänyt, enkä oikein muista tiedä... Stringejä vihaan, kun en siedä sitä, että joku hankaa persvaossa. :-D
The Other Danish Guy: n naisten mallisto (nimestä huolimatta ihan kotimaisnen brändi :)).
Minä valitsen aina puuvillaa, esim. ihan perusmalleja Finnwearilta. Sloggit on minusta nykyään ohuempia ja hiutuvat liian pian.
Lisäksi ostan aina huomattavan isoja; juuri se reilu koko estää persvako-ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ne just tuntuu menevän. Silti oon niitä jostain syystä aina käyttänyt, enkä oikein muista tiedä... Stringejä vihaan, kun en siedä sitä, että joku hankaa persvaossa. :-D
Eikö se ole sama et stringit hankaa tai sitten tai malliset painautuu persvakoon..Samalle se musta tuntuu😊
Kyllä ne polveen asti ulottuvat vaaleanpunaiset puuvillaiset ovat parhaat. Ne, joissa on kuminauhat lahkeensuulla ja sellaiset puntit, tiiäksä? Ukkokin tykkää, kun lahkeesta voi sujahtaa sisään.
Tää aihe nousee aina näin just ennen sulkemisaikaa esiin. Onko vanhat nuuhkuttelija-papat aina nostamassa tätä iltaisin?
Vierailija kirjoitti:
Aromikkaat
aromipöksyt buahahaha :D
Sloggit vaan on parhaat! Ja niitäkin on monenmallisia.