Kai kaikilla on näin ihana mies?
Hoitaa itkevää muksua hellien ja yrittää saada nukkumaan. Minä olen hoitanut sairasta lasta koko päivän. Mies ajatteli että olen ansainnut omaa aikaa ja lasin punaviiniä. Laitoin muksulle lääkettä ja iskä vei nukkumaan.
Ai miksi olen palstalla? Who knows?
Kommentit (3)
isi valmistaa lähes joka ilta minulle herkullisen iltapalan kun tulen kotiin, isi hieroo ja hellii minua pyytämättä, meijän isi on täydellinen. Niinkuin varmaan monessa perheessä se oma isi on paras :)
Nyt joku älypää sanoo " mikä sinun rooolisi on perheessä? mitä sinä teet?" Nii-in...mitä minä teen...:)
Tulee mieleen joskus, et mihin mua tässä tarvitaan. Tosin olen itse ollut todella väsynyt viimeaikoina ja melkein kaikki on jäänyt miehen hoidettavaksi. Onneks on mies joka hoitaa kun ei itse jaksa:)
Ja touhuaa iltasin, siis on pojan kansaa todella paljon. Ja jos joutuu oleen viikon pois, kumpikin ikävöi toisiaan.
Ja hyvä, että poika on nyt isin poika toinen vauva tulee pian, joten äidillä kädet täynnä sen pienen kanssa niin onneksi taaperomme ei niin riippuvainen äidistä. Vaikka äiti myös tärkeä.