Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 80 kiloa ja en pääse irti lohtusyömisestä

Vierailija
15.10.2016 |

Myönnän suoraan, että ongelmani on lohtusyöminen ja ahmininen. Mulla on todella stressaava elämäntilanne ja työelämässä tulee pettymyksiä aika paljon vastaan. Pettymykset eivät oo aina ees isoja, mutta yhdistettynä tähän stressiin ja lievään uupumukseen ne laukaisevat lohtusyömisen.

Ja peilikuva vituttaa ja aiheuttaa lisää ahdistusta ja mielipahaa :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tämä syksy vai mikä ihme..

D-vitamiinim puutos kenties?

Sillä olen havainnut palstalla nyt useaan otteeseen kun porukka kertoo syömisestä.

Itsekin meinasin aiheesta kirjoittaa kun vatsa ei täyty helposti ja kun täyttyy, tekee silti mieli vain ahmia.

En ymmärrä.. kuukauden jo kauheet mieliteot ollu päällä.

Olen syönyt tänään 2 pizzaa, daimkakun ja 1,5l kokista krapulaan...

Sairasta.

Vierailija
2/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam miulla. Ei ole muita iloja elämässä ja olen yksinäinen. Syöminen tuo lohtua (ja kiloja).

Vierailija
4/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tämä syksy vai mikä ihme..

D-vitamiinim puutos kenties?

Sillä olen havainnut palstalla nyt useaan otteeseen kun porukka kertoo syömisestä.

Itsekin meinasin aiheesta kirjoittaa kun vatsa ei täyty helposti ja kun täyttyy, tekee silti mieli vain ahmia.

En ymmärrä.. kuukauden jo kauheet mieliteot ollu päällä.

Olen syönyt tänään 2 pizzaa, daimkakun ja 1,5l kokista krapulaan...

Sairasta.

Helppo ratkaisu: jätä juominen niin krapulamätöt jäävät ja laihdut.

Vierailija
5/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kaltaisiasi taitaa olla aika paljon, siksipä varmaan av:lla ollaankin, ei parempaakaan tekemistä ja vie ajatukset oikeista asioista..

Vierailija
6/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni olen ollut lohtusyöppö ja ruoka-addikti. Alle 20-vuotiaana painoin 80kg, nyt 30-v painoa on 110 kg. 😞 Välillä olen ollut elämäntaparemontilla ja laihtunut jonkin verran, mutta aina palaan samaan vanhaan. Useamman kerran olen maksanut itseni kipeäksi huippuasiantuntijoiden avusta, mutta tässä sitä silti ollaan. T. Ikuinen läski

Vierailija
7/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Oon itse hoikka (165cm ja 53kg), mutta syön ja AHMIN myös ruokaa ;( Ja olo on sen jälkeen tukala, turvonnut, mahaan sattuu ja muutenkin ärsyttää. Ja syön jos jokin asia ahdistaa tai stressaa. Syön myös, jos jokin asia on mennyt hyvin. Jos on "tasaista", perus keskiviikko päivä, niin syön siltikin. Haluan tällä viestillä myös tuoda esille, että ongelma ei välttämättä oo vain hieman pyöreämmillä ihmisillä. En tosin sano, että olisit "pyöreä", sillä toki ruumiinrakenne tms. vaikuttaa myös. 

Tsemppiä <3 En osaa oikein mitään muutakaan järkevää nyt sanoa :( 

Vierailija
8/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Vierailija
9/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ymmärrän miksi täällä haukutaan kaikkia muita paitsi lihavia joita puolustellaa. T. Uusi täällä

Vierailija
10/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks lohtusyöt noin raskaita ruokia. Ei ihme että paino nousee tai on huono olo. Kevyempiäki herkkuja on.

Vierailija
11/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma,huolestuin 80kg kohdalla,mutta en ole saanut tehtyä asialle mitään,joten paino on vain jatkanut nousemista.Aina kun on vastoinkäymisä,ensimmäinen reaktio on alkaa etsiä herkkupiiloja,kauhea ruuan ja erityisesti makean himo iskee kun olen onneton.

Vierailija
12/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks lohtusyöt noin raskaita ruokia. Ei ihme että paino nousee tai on huono olo. Kevyempiäki herkkuja on.

Ei kevyet herkut ole lohturuokaa.Cosmopolitanissa neuvottiin joskus syömään kaurapuuroa lohturuuaksi.Ei se kaurapuuro paljon lämmitä,jos oikeasti tekee mieli pitsaa tai jäätelöä.Sehän meidän tunnesyöppöjen ongelma onkin:kun on paha mieli,sitä himoitsee raskaita herkkuja.

Vierailija
13/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIen ollut samassa tilanteessa. Nyt et pysty tiputtamaan painoa, mutta ota tavoitteeksi yrittää saada se pysähtymään tuohon. Syö tarpeeksi vaikka purkista vitamiineja, jos et pysty syömään tarpeeksi terveellistä ruokaa. 

Vierailija
14/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kevyet herkut ole lohturuokaa.Cosmopolitanissa neuvottiin joskus syömään kaurapuuroa lohturuuaksi.Ei se kaurapuuro paljon lämmitä,jos oikeasti tekee mieli pitsaa tai jäätelöä.Sehän meidän tunnesyöppöjen ongelma onkin:kun on paha mieli,sitä himoitsee raskaita herkkuja.

Keskity siihen pizzaan (tai vielä parempaa, pihviateriaan), koska se on kuitenkin myös ruokaa samalla ja täyttää vatsaa. Ja yritä jättää keksit ja karkit vähemmälle. 

Vierailija
15/15 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity siihen pizzaan (tai vielä parempaa, pihviateriaan), koska se on kuitenkin myös ruokaa samalla ja täyttää vatsaa. Ja yritä jättää keksit ja karkit vähemmälle. 

Tuo syömiseen keskittyminen on hyvä neuvo.Joskus havahdun siihen,että lapan vain ruokaa suuhun ilman että edes kunnolla maistan sitä,pitäisi tosiaan harjoitella hitaampaa ja tiedostavampaa syömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi