Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui mun hiukset

Vierailija
15.10.2016 |

Eli minulla on puolipitkät ja suorat ohuet hiukset. Miehen exällä taas todella paksut ja pitkät. Seksin aikana otti hiuksista kiinni ja sanoi kauhistellen "onpas sulla kauheen harvat hiukset". Seksi jäi siihen. Itse kärsin myös rumista ohuista hiuksista, mutta geeneille ei mitään voi enkä halua mitään lyhyttä tukkaa eikä hiukseni vaan kasva tästä pidemmiksi. En vaalenna tai mitään ja hiukseni ovat kiiltävät ja hyväkuntoiset, mutta niin ohuet.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Sano, että sulla on niin pieni, ettei sun kanssa saa mitään tyydytystä. Ei kai sinusta oikeasti välittävä arvostele hiuksia. Paksuus ja miten pitkäksi hiukset kasvavat on perimässä eli kansanomaisesti geeneissä. En katseli miestä yhtään.

Vierailija
2/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli selväksi, että pitää vain paksuhiuksisista naisista. Suhteemme taisi päättyä tähän. En kestä sitä ajatusta, että exällään oli jopa kauniimmat hiukset ja ei voi nauttia minun harvahiuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kukaan itsestään välittävä ei katselisi tuollaista miestä. Menköön sänkyyn peruukin kanssa, siis mies.

Vierailija
4/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän paljon lettejä ja kun avaan letit tulee kiharat, jotka näyttää paksummilta. Nyt mulla oli vain auki luonnollisessa tilassa ja tässä lopputulos, paska mieli ja inho hiuksiani kohtaan. Ap

Vierailija
5/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille käynyt mitään tällaista? Mitä miehet yleisesti ajattelee ohuthiuksisesta naisesta?

Vierailija
6/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy byhy yää. Tältä tuo nyt minun korviini kuulosti. En tunne yhtään miestä, jolle paksu tukka olisi joku kriteeri parisuhteessa.

Hanki jostain vähän itsetuntoa ja lakkaa pillittämästä.

Vierailija
7/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhy byhy yää. Tältä tuo nyt minun korviini kuulosti. En tunne yhtään miestä, jolle paksu tukka olisi joku kriteeri parisuhteessa.

Hänelle taisi olla, kun kauhisteli niin. Vaikea saada mitään itsetuntoa tuollaisen jälkeen. Muuten olen itseeni ihan tyytyväinen, mutta hiukset on kamalat. Kyllä mielummin ottaisin paksut ja puoliselkään ulottuvat hiukset, kuin nämä luirut. Ap

Vierailija
8/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle taisi olla, kun kauhisteli niin. Vaikea saada mitään itsetuntoa tuollaisen jälkeen. Muuten olen itseeni ihan tyytyväinen, mutta hiukset on kamalat. Kyllä mielummin ottaisin paksut ja puoliselkään ulottuvat hiukset, kuin nämä luirut. Ap

No hae jatkolettiä kampaajalta. Hyvänen aika. Ei voi aikuisen ihmisen itsetunto olla hiuksista kiinni. Ihanko mies kauhisteli, vai mainitsiko vaan? Kuitenkin olet hänen kanssaan suhteeseen asti päätynyt, eikä hän juossut kirkuen kädet pystyssä haituviasi karkuun. Kerää itsesi nainen, nyt menee naurettavaksi.

Vierailija
9/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää. Sano, että sulla on niin pieni, ettei sun kanssa saa mitään tyydytystä. Ei kai sinusta oikeasti välittävä arvostele hiuksia. Paksuus ja miten pitkäksi hiukset kasvavat on perimässä eli kansanomaisesti geeneissä. En katseli miestä yhtään.

Ahaa, paikalla on taas rouva "miehen-munan-haukkuminen-pieneksi-ratkaisee-kaikki-ongelmat".

Ei silti, törppö tuo ap:n ukkokin.

Vierailija
10/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ;) kuinka sää jaksat?!

Vierailija
11/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ongelma hiuksiesi kanssa niin hanki pidennykset tai käy kampaajalla kysymässä voivatko tehdä asialle jotain.

Jos miehellä on ongelma sun hiuksien kanssa niin se on sen ongelma eikä sun tarvitse muuttua sitä varten millään tavalla.

Vierailija
12/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain etsiä ukko, jolla ei ole kriteerinä paksut hiukset. Mulla on onnettoman ohuet, kyllä ne mun aviomiehelle kelpaavat, eikä muille tarvitse kelvatakkaan.

En ikinä ala pelaamaan minkään jatkotukan kanssa, törkeen hintasta, eikä tuntuis omalta.

Iso osa miehistä on yyber pinnallisia, valitettavasti.

Vierailija
13/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö mies sun epävarmuudesta hiustesi suhteen? Jos mies tiesi että sun hiukset on sulle paha paikka, silloinhan se on aika lailla anteeksiantamatonta kesken seksin niitä kommentoida. Silloin sen tarkoituksena on loukata ja vieläpä mahdollisimman herkässä tilanteessa. Sellaisen miehen pistäisin kiertoon, enkä jäisi kaipaamaan. Hiuksillesi sä taas voit tehdä vaikka mitä, miksi turhaan kärsiä epävarmuudesta sellaisen asian suhteen joka on helposti korjattavissa.

Vierailija
14/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itseasiassa liiemmin ajatellut hiuksieni kamaluutta mitenkään. Olen hyväksynyt, että ne on ohuet ja niistä saa kivat erilaisilla leteillä, kihartamalla ym. Kukaan ei ole koskaan maininnut niistä mitään negatiivista. Parturi joskus sanoi, että ovat hennot. Nyt kun mies niistä sanoi, niin otti koville ja kun hänellä on vielä mihin vertaa eli exänsä upeat luonnolliset hiukset. Ap

Vierailija
15/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää vain etsiä ukko, jolla ei ole kriteerinä paksut hiukset. Mulla on onnettoman ohuet, kyllä ne mun aviomiehelle kelpaavat, eikä muille tarvitse kelvatakkaan.

En ikinä ala pelaamaan minkään jatkotukan kanssa, törkeen hintasta, eikä tuntuis omalta.

Iso osa miehistä on yyber pinnallisia, valitettavasti.

Mikäköhän tässäkin joitain sapetti?

Vierailija
16/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hae jatkolettiä kampaajalta. Hyvänen aika. Ei voi aikuisen ihmisen itsetunto olla hiuksista kiinni. Ihanko mies kauhisteli, vai mainitsiko vaan? Kuitenkin olet hänen kanssaan suhteeseen asti päätynyt, eikä hän juossut kirkuen kädet pystyssä haituviasi karkuun. Kerää itsesi nainen, nyt menee naurettavaksi.

Kauhisteli. Otti ne kaikki kerralla käteensä ja tutkiskeli niitä oikein ikään kuin ne olisivat kuvottaneet häntä. Ap

Vierailija
17/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikalailla sellainen tukka, kuin Sara Parikalla. Hento, ohut, puolipitkä. Helppo laittaa/hoitaa, mutta laittamattomana menee ihan päätä myöden. Ap

Vierailija
18/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minulla on puolipitkät ja suorat ohuet hiukset. Miehen exällä taas todella paksut ja pitkät. Seksin aikana otti hiuksista kiinni ja sanoi kauhistellen "onpas sulla kauheen harvat hiukset". Seksi jäi siihen. Itse kärsin myös rumista ohuista hiuksista, mutta geeneille ei mitään voi enkä halua mitään lyhyttä tukkaa eikä hiukseni vaan kasva tästä pidemmiksi. En vaalenna tai mitään ja hiukseni ovat kiiltävät ja hyväkuntoiset, mutta niin ohuet.

Tuskin tarkoitti exäänsä verrata? Jos otat vain itse paineita exästä? Mies kuitenkin rakastui sinuun hiuksineen kaikkineen. :)

Vierailija
19/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimimimi mies haukkui mimimimi

Vierailija
20/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ajattele mitä sanovat. En mäkään sano että mun exällä oli isompi ja paksumpi kulli, vaikka se on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi