Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui mun hiukset

Vierailija
15.10.2016 |

Eli minulla on puolipitkät ja suorat ohuet hiukset. Miehen exällä taas todella paksut ja pitkät. Seksin aikana otti hiuksista kiinni ja sanoi kauhistellen "onpas sulla kauheen harvat hiukset". Seksi jäi siihen. Itse kärsin myös rumista ohuista hiuksista, mutta geeneille ei mitään voi enkä halua mitään lyhyttä tukkaa eikä hiukseni vaan kasva tästä pidemmiksi. En vaalenna tai mitään ja hiukseni ovat kiiltävät ja hyväkuntoiset, mutta niin ohuet.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli putkiaivona mies vain sanoi mielipiteensä, muttei maininnut mitään exästään? Ja sinä itse vertaat heti hänen exäänsä. Kannattaisi kertoa ettei tuntunut kivalta, mutten tosta nyt sen enempää tuntisi alemmuutta. Kai sussa on jotain hyvääkin, kun haluaa olla sun kanssa, eikä exän kanssa.

Vierailija
22/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minulla on puolipitkät ja suorat ohuet hiukset. Miehen exällä taas todella paksut ja pitkät. Seksin aikana otti hiuksista kiinni ja sanoi kauhistellen "onpas sulla kauheen harvat hiukset". Seksi jäi siihen. Itse kärsin myös rumista ohuista hiuksista, mutta geeneille ei mitään voi enkä halua mitään lyhyttä tukkaa eikä hiukseni vaan kasva tästä pidemmiksi. En vaalenna tai mitään ja hiukseni ovat kiiltävät ja hyväkuntoiset, mutta niin ohuet.

Mies kuitenkin rakastui sinuun hiuksineen kaikkineen. :)

Ei se kyllä nyt siltä kuulosta. Rakkaudelta varsinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani kommentoi ulkonäköä mitenkään negatiivisesti seksin aikana, voi suoraan todeta, että henkilön tunneäly on sitä luokkaa, ettei sitä kumppaniksi kannata ottaa.

Vierailija
24/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies kyllä. Miehet eivät muuten tiedä hiuksista mitään.. Mun mies väittää että ystävälläni on ohkaset hiukset koska ne on niin taipuisat.  Paksu tukkahan ei taivu :))

Vierailija
25/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap asia häiritsee niin hommaa lisäkkeet ja ota ero miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme