miksi miehet on niin kiinnostuneita autoista?
Kertokaapas miksi. Jo poikavauvat näyttävät tämän kiinnostuksen vaikka autoleluja ei edes ole tarjolla. Jos siinä on pyörät tai vähänkään neliskanttinen kelpaa autoksi.
Kommentit (33)
Ympäristön vaikutusta. Sademetsän keskelle syntyvä alkuasukasheimon poika tuskin tuollaista kiinnostusta osoittaa.
Joo, autoissa on mäntiä (mitä lie), moottori ja neljä (yleensä) rengasta. Tiedän tämän, koska olen niin kiinnostunut autoista.
En ole lainkaan kiinnostunut autoista.
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan mies.
Juu ja naiset on niin kiinnostuneita nukeista ja pinkistä väristä. On se tosiaan jännä.
Ei minua kyllä kiinnosta ollenkaan, ei ole edes ajokorttia T. Mies
Johtuu naisista. Ovat kivikaudelta asti suosineet pariutumisessa miehiä, joilla on voimaa. Konevoimakin käy hätätapauksessa, todellinen tai kuviteltu konevoima. Emme polveudu niistä esisedistä, jotka eivät halunneet esitellä voimiaan. He jäivät lapsettomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehellä on ainakin se ajokortti. Kyllä autokin pitäisi löytyä. Tanhupetterit on sitten erikseen.
SEKSISTINEN ALOITUS JOKA YLLÄPITÄÄ VAHINGOLLISTA MYYTTIÄ, minä sanon tämän sarkastisesti mutta moni ihminen on ihan tosissaan. Ei näin saa asioista puhua. Pitää aina liittää viereen "en siis tarkoita että kaikki ja miehillä en tarkoita vain heteroseksuaaleja enkä vain täysin miessukupuolisia ja otan huomioon myös" ...yms yms! Muuten on RASISTISEKSISTISIKA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehellä on ainakin se ajokortti. Kyllä autokin pitäisi löytyä. Tanhupetterit on sitten erikseen.
Juuri näin. Oikea mies on liian laiska kävelläkseen itse ja liian köyhä käyttämään julkisia tarvittaessa, eli auto on pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olekaan mies.
Olen toki.
Tyttöjen ja poikien aivot ovat jo syntymästä asti niin erilaiset että se selittää monet sekundaariset sukupuoliominaisuudet.
Jokainen mies on syntynyt kuninkaaksi. Eli kyseessä on valta. Mitä isompi vehje mitä pystyy ohjailemaan niin sen enemmän se tuo sitä vallan tunnetta.
Vittuun autot, itse räplään kitaroita! Ei näin epileptikkona oikein pystyisikään korttia hankkimaan.
Opittuahan tuo pääsääntöisesti on. Tosin minä tykkäsin pienenä leikkiä aika paljon autoilla, mutta vanhempana autot eivät ole kiinnostaneet yhtään.
The male brain.