Maanantaina kun lidlin ovet aukeaa, käyn hakemassa takin, paitoja monissa eri väreissä, laukun, mekon
Sillä haluan pukeutua kuin pariisitar!
Kelpaa teinillekin!
Kommentit (23)
Ja missä ihmeen Lidlissä on maanantaina moinen repertuaari tarjolla? Tänne periferiaan uusi tavara saapuu torstaina ja mummot haaliin sen samantien kaappeihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ja missä ihmeen Lidlissä on maanantaina moinen repertuaari tarjolla? Tänne periferiaan uusi tavara saapuu torstaina ja mummot haaliin sen samantien kaappeihinsa.
Tavarat tulevat vuoronperään myyntiin, eka satsi ma ja toka to.
Kaikissa Lidleissä toimitaan tarjouslehden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina nämä pitäisi löytyä ihan jok lidlistä. Kannattaa olla ajoissa liikkeellä. Naisten nilkkureitakin mietin, mutta taidan jättää väliin kun on nahkajäljitelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavarat tulevat vuoronperään myyntiin, eka satsi ma ja toka to.
Kaikissa Lidleissä toimitaan tarjouslehden mukaan.
Kaikki luettelemani vaatteet tulevat myyntiin maanantaina 17.10 tarjouslehden mukaan.
Ite en aatellut ostaa keinonahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ite en aatellut ostaa keinonahkaa.
En minäkään. Ostin ne nahkanilkkurit kuukausi sitten. Maksoi melkein tuplat, 29,99, mutta on olleet hyvät! Itselle ostin korolliset ja teinille ne bootsimalliset.
Ap
Vilkaisin Lidilin mainoslehtisen, eikä oikein minua ainakaan vakuuttanut. Aika pliisu kokoelma.
Vain mekkoa voisin harkita. Muiden vaatteiden osalta ei mun tyyliäni. Ja pariisitar - in someones dream. Ne laukut voisin käydä myös tsekkamassa, tuskin haluan niitä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se laukku on myös keinonahkaa.
Aivan. Mutta mua se ei laukussa niin paljon haittaa kun jaloissa.
Ap
Ei ole hinnalla pilattuja vaatteita! Edes hm ei pysty tarjoamaan halvempia. Sitäpaitsi, koska tuotteita on aina myynnissä vain hetken kerrallaan, eli tietty erä, ei niitä edes ulkonäöltä tunnista Lidlin vaatteiksi!
Miksei meille ole tullut Lidlin mainosta vielä??
Te saatte etumatkaa kun voitte suunnitella kauemmin Lidlin hankintojanne. Kävin sähköisen tarjousesitteen lukaisemassa nyt kun kehuitte. En jää tällä kertaa itkemään, jos jään ilman. Tkit olivat rumia. Viime talvena kyllä ostin ihan sairaan upeat bootsit sieltä ja olivat takuulla keinonahkaa mutta halvat ja hyvän näköiset. Kelpasi minulle.
Ei meillekään tuu vasta ku joskus myöhään illalla tai huomisaamuna. Pöh! Epistä!
Vierailija kirjoitti:
Miksei meille ole tullut Lidlin mainosta vielä??
Te saatte etumatkaa kun voitte suunnitella kauemmin Lidlin hankintojanne. Kävin sähköisen tarjousesitteen lukaisemassa nyt kun kehuitte. En jää tällä kertaa itkemään, jos jään ilman. Tkit olivat rumia. Viime talvena kyllä ostin ihan sairaan upeat bootsit sieltä ja olivat takuulla keinonahkaa mutta halvat ja hyvän näköiset. Kelpasi minulle.
Saakohan huputonta takkia punaisena, jäin miettimään... olisi paras vaihtoehto.
Ap
Kahdeksalta oli jo porukkaa kuin pipoa laarien luona. Mukaan tarttui takki, housut, legginsit, pitkä paita, puuvillatrikoopaitoja, kaksi mekkoa ja miesten paita. Laukkua en raaskinukkaan ostaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
vitun rumia vaatteita
Näytti kuitenkin kelpaavan. Laarit on jo tyhjät.