Pönötätkö juhlissa?
Mun kaveri muuttuu ihan toiseksi ihmiseksi kun juhlavaatteet päällä ja meikkiä naamassa. Normaalisti mukava ja huumorintajuinen, meikattuna jäykkä tönkkö, joka ei saa sanaa suustaan. Ihmeellinen kestoilme naamalla. Onko tämä sitä kuuluisaa pönötystä??
Kommentit (9)
Voi olla, että vähän. Tunnen oloni erittäin epämukavaksi ja epäluontevaksi juhlavaatteissa. Se saattaa heijastua käytökseeni niin, etten ehkä ole niin rento kuin yleensä.
Sun kaveri on ihana . Voin kuvitella hänet edustuskankeana. Edustuslookki vetäää kokovartalokipsin päälle. Suusta kuuluu vain raskasta hengitystä. Nyt on perskeles juhlat nii...
Ehkä henkilö pelkää, että jos puhuu/ilmehtii niin meikki menee pilalle? Juhlavaatteetkin voi yhtäkkiä ratketa jostain kohtaa, jos ei käyttäydy asiallisesti ne päällä :D
Itse ainakin olen rennonpi juhlatamineissa.
Kaikki ei viihdy juhlissa ja kaikissa pippaloissa ei aina ole kivaa. Joitain alkaa ahdistaa kun on paljon meluavia humalaisia ihmisiä ympärillä, tai jatkuva hälinä, musiikki liian kovalla tms. Siinä syitä "pönötykseen".
Useimmissa juhlissa on vaiheita, joissa "pönötys" on paikallaan. Näiden vaihdeiden ulkopuolella ei pönötetä. Paitsi on henkilöitä, joiden kuukuu pönöttää muita ppidempään, joidenkuiiden epåkiitollisena osana on pönöttää koko ajan. (Edim väitöskaronkoissa kustos ja vastaväittäjä joutuvat pönöttämään koko ajan ja kustoksen on lähdettävä juhlista siinä vaiheessa kun pönötysosuus lakkaa. Myöhemmmin hän voi palata toisessa roolissa, mutta aika harvoin nykyään palaa. )
Suomalainen.