Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei töissä kysynyt miten loma meni....

Veera
14.10.2016 |

Olin viikon lomalla nyt syksyllä ja ulkomailla..kaikki tiesivät reissustani, mutta kun palasin töihin, niin kukaan ei kysynyt että miten lomamatka meni... kollega taas oli muutaman päivän mökkilomalla ja kaikki kyselivät reissusta. Itse aina kyselen muiden lomien kuulumiset, mutta minulta harvemmin mitään kysellään. Olen sitten varmaan niin epäsuosittu, että ei ketään kiinnosta. En sitten periaatteesta ottanut itsekään matkaani esille, kun ei kukaan mitään kysellyt edes. Enkä taida sitten seuraavalla lomalla kertoa etukäteen mitään suunnitelmistakaan kun ei ketään kiinnosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toitko tuliaisia? Paikallisia karkkeja tarjolle kahvihuoneeseen.

Vierailija
2/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se loma meni ? Missä olit ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut av. palstan herrasmiehestä matkasuraa ja se herrasmies ei ole kaukana :)

Vierailija
4/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et omatoimisesti asioistasi avaudu koskaan, muut ehkä ajattelee että et tykkää yksityisasioistasi jutella eivät siksi kysele. Tai et muutenkaan paljon juttele muiden kanssa?

Vierailija
5/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan et ole erityisen kiinnostava. Ei kaikkien asioita kysellä. Mene seuraavaksi muutaman päivän mökkilomalle.

Vierailija
6/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä jo monena vuonna... Oon tullu siihen tulokseen, että ovat vaan niin kateellisia, haluavat olla kuin matkaa ei olisi ollutkaan.

Vierailija
7/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jonkin verran puhun omista asioistani, enkä vaan työjutuista. Tuli vaan niin tyhjä olo, kun menin töihin ja vain huomenet sain vastaan ja kollega taas lomakyselyitä. Luulin, että minusta pidettäisiin töissä, mutta taisin olla väärässä. Ei sillä että olisin halunnut kehua reissuani, mutta tuntui vain oudolta..

Vierailija
8/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa jonkun random-tyypin loman, jos ei juurikaan ole tekemisissä kuin pakolliset työjutut?

Vierailija
9/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta työkaverin lomareissut, enkä tuputa omia reissujani.

Vierailija
10/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika tiivis ryhmä ja paljon tulee juteltua työasioista ja muistakin jutuista siinä samalla. Siksi tämä vähän ihmetyttikin, vai ovatko näytelleet vain ystävällisiä... Ennen lomaa toivottivat kyllä hyvää reissua jne ja kyselivät tarkemminkin matkakohteesta. Mutta kun tulen lomalta olen kuin ilmaa vain.. t.ap

Vierailija
11/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivititkö Facebookiin jo kaiken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän