Maria Veitola sanoi just äsken tienaavansa yhdestä tv-shownsa jaksosta €3000. Onko se paljon vai vähän?
Veitolahan esiintyy tunnin pituisessa Enbuske, Veitola, Salminen- showssa 1/3 ohjelma-ajasta. Tai oikeastaan n. 1/4, jos lasketaan mainokset mukaan.
Eli n. varttitunnin hommasta 3000 euroa. Ehkä siinä on vähän harjoituksiakin ja kässäri-työtä mukana. Onko hyvä korvaus?
Kommentit (30)
Onhan Veitola sunnuntaisin tuomarina Tähdet-tähdet -ohjelmassa? Jos samansuuruinen palkkio per kakso niin kyllä jo syksyn tuloilla elelee kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa vielä se, että jos vaikka tuota showta tulee 10 viikon ajan tv:stä, tekee se Veitolan kohdalla 30000€, mutta mitä töitä hänellä on loppuvuodelle? Jos ei pääse olemaan jatkuvasti työllistettynä niin yhden urakan palkalla saattaa joutua olemaan myös pitkään jouten. Eli ei vuositulot välttämättä ole suoraan verrannollisia tuohon.
Eihän tuohon ap:n kysymykseen voi vastausta tuolla tavalla laskea. Ei sitä EVS- tv-ohjelman tuotantoyhtiötä kiinnosta mitä Veitola tekee loppuvuoden tai mitä Veitola on tienannut alkuvuodesta. Sitä tuotantoyhtiötä kiinnostaa vain se mitä arvoa Veitola tuo siihen EVS-talkkariin. Nyt tuotantoyhtiö on arvioinut että Veitolan työpanos per yksi jakso on €3000 arvoinen.
Niin no, hän saa yhdestä jaksosta kaksi kertaa sen mitä tienaan kuukaudessa. Ja kyllä kyllä, hän on julkkis, mutta toimin se minäkin päivittäin ihmisten sylkykuppina työni puolesta ja kukaan ei minulle maksa mitään lisää siitä, että minulle ja minusta saa puhua aivan miten lystää.
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hän saa yhdestä jaksosta kaksi kertaa sen mitä tienaan kuukaudessa. Ja kyllä kyllä, hän on julkkis, mutta toimin se minäkin päivittäin ihmisten sylkykuppina työni puolesta ja kukaan ei minulle maksa mitään lisää siitä, että minulle ja minusta saa puhua aivan miten lystää.
Ja mikähän estää sinua vaihtamasta uraa talkshow-alalle tai juontajaksi?
Nyt tarttis tietää, onko kyse palkasta vai palkkiosta. Näillä on aika huima ero.
"Ehkä siinä on vähän harjoituksiakin ja kässäri-työtä mukana"
Lue: "En tiedä kyseisestä ammatista mitään, mutta kyllä tälle eukolle maksetaan liikaa!!!!"
Ihan liikaa se on vaikka kuinka olisi koko kuukaudenkin palkka. Tuo jos mikä on turhaa ja täysin tuottamatonta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa vielä se, että jos vaikka tuota showta tulee 10 viikon ajan tv:stä, tekee se Veitolan kohdalla 30000€, mutta mitä töitä hänellä on loppuvuodelle? Jos ei pääse olemaan jatkuvasti työllistettynä niin yhden urakan palkalla saattaa joutua olemaan myös pitkään jouten. Eli ei vuositulot välttämättä ole suoraan verrannollisia tuohon.
Eihän tuohon ap:n kysymykseen voi vastausta tuolla tavalla laskea. Ei sitä EVS- tv-ohjelman tuotantoyhtiötä kiinnosta mitä Veitola tekee loppuvuoden tai mitä Veitola on tienannut alkuvuodesta. Sitä tuotantoyhtiötä kiinnostaa vain se mitä arvoa Veitola tuo siihen EVS-talkkariin. Nyt tuotantoyhtiö on arvioinut että Veitolan työpanos per yksi jakso on €3000 arvoinen.
Siinä tapauksessa tuotantoyhtiöllä on liikaa rahaa.
Mariahan kertoi tuon palkkansa, jotta se haastateltava tubaaja suostuisi kertomaan, mitä itse saa... oliko se nyt yhdestä videosta? Ja tubaaja vastasi, että saa siitä (3000:sta) ylöspäin, eli enemmän kuin Maria. Vähän hassua, että tuosta keskustelusta ap. kuitenkin tarttui vain nimenomaan Marian palkkaan.
Menkää töihin siitä kadehtimasta.
Pätkätyötä tuo on.