Mikä on tyhmin kysymys ikinä, minkä olet kuullut tai itse kysynyt?
Sellainen, missä myötähäpeän määrä on suuri tai minkä jälkeen haluaisit vajota itse maan alle kun olet tajunnut kysymyksesi olleen todella tyhmä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Olin ekaa kertaa sovittamassa piilareita eräässä optikkoliikkeessä. Sovitus meni hyvin ja sain muutamat myös kotiin vietäviksi. Siinä olin aika innoissani ja en ajatellut yhtään sen pidemmälle, vaan kysyin (olivat siis kehottaneet kysymään jos on kysyttävää) että "miten näiden tilaaminen onnistuu netissä?"
Siihen se optikko vastasi aika tylyyn sävyyn etteivät he tiedä sellaisesta mitään. Sitten vasta tajusin, ettei pieni optikkoliike varmaankaan neuvo asiakkaitaan, kuinka hankkia piilarinsa muualta.. Kyllä hävetti.
Ja sitten sinä tilasit piilarit netistä eikä hävettänyt enää yhtään?
Isosisko asui aikanaan omakotitalossa perheineen. Heillä oli yksi kesä päässyt kaivo kuivumaan. Oltiin porukoiden ja pikkusiskon kanssa käymässä heillä (meitä on siis 3 siskosta) ja vietiin samalla lisää vettä heille. Tällöin pikkusisko kysyi mikseivät he laske hanasta vettä ämpäriin ja vie sitä vettä kaivoon. Hän oli ehkä 8v tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö tuota huivia suihkussa?
(olen muslimi)
Ööö... siis käytätkö?
Talvella on varmaan hankalaa, kun huivit kuivuu hitaasti, joten niitä pitää olla PALJON.... 😀 Tai sit ei....
Töissä työkaveri sanoi: siellä sataa vettä, johon toinen työkaveri: Ai ulkona?
Mulla meni lapsivedet. Äitini kysyi, laitetaanko sitä sairaalassa lisää.
Sairastan nivelpsoriasista. Minulta kysyttiin kerran, että tuleeko niveliini ihottumaa ja miten sen voi edes sieltä nähdä, röntgenkuvissako? Juu...
Vierailija kirjoitti:
Töissä työkaveri sanoi: siellä sataa vettä, johon toinen työkaveri: Ai ulkona?[/
Viimeksi kesällä olin tilanteessa, jossa vettä satoi sisällä. Tai tihkui oikeastaan
Tämä n. 10 v. sitten jo tapahtui: Naapuripihan kouluttamaton äiti raskaana ja tupakoi paljon. Neuvolassa oli th kehottanut vähentämään tupakointia, kun vauvan syke todella nopea. Kysyi sitten minulta (olen kätilö) "eikö se sitten hyvä ole jos vauvan sydän reippaasti lyö?".
Voi apua...
Au pair -perheeni isa kysyi minulta, onko Suomessa pankkiautomaatteja. Vuosi oli 2001.
Pohjois-Carolinassa ihmiset kyselivät mm. onko Suomessa sähköä ja ravintoloita. Luulivat myös, etten ollut nähnyt tummaihoisia ihmisiä aiemmin.
Korkeasti koulutettu mies kysyi, mitä eroa on Budapestillä ja Madridilla. Öö, ne on eri kaupunkeja, paljonkin eroja...
Kävin teininä mopoliikkeessä kysymässä männänpalautusjousta. Sai kuulla siitä myöhemmin jonkin verran.
Onko merihevosia ja lohikäärmeitä olemassa?
Onko jouluaattona koulua?
Onko Kiina manner?
Pitääkö baarissa maksaa?
Mitä on huumeet?
Ootko muuten huomannu että sanassa Tornio on torni?
Vierailija kirjoitti:
Afrikasta palatessani kotimaahan, sukulaiseni hämmästyen kysyi kuvia katsellen ettemmekö nukkuneetkaan savimajoissa?
Tarvitsin lääkäri aikaa, ajan sain, odotin odotushuoneessa, lääkäri kutsuu nimeltä ja esittelee itsensä kädestä pitäen samaan hengenvetoon kysyen puhunko suomea?
Jälkimmäinen kysymys oli ihan relevantti. Vai oliko otsaasi tatuoitu Suomen lippu?
millainen synnytyslakki on nyt muotia. lakistako tämä myötähäpeän aiheuttaja synnyttää?
Puhelimessa puhuin "Se oli ihan kauhea läski" ja siinä samassa ylipainoinen iso kokoinen mies pyyhältää ohi. Häpesin ja ihan aiheesta.
Asuuko sun miehen vanhemmat talossa? Mies on Argentiinasta. Ja vanhemmat omistaa Ranchin.