Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin kysymys ikinä, minkä olet kuullut tai itse kysynyt?

Vierailija
14.10.2016 |

Sellainen, missä myötähäpeän määrä on suuri tai minkä jälkeen haluaisit vajota itse maan alle kun olet tajunnut kysymyksesi olleen todella tyhmä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keskikoulussa kaveri kertoi lukeneensa tutkimuksesta jossa oli kerrottu että jos tuore aviopari laittaa joka kerran herneen purkkiin rakasteltuaan ja vuoden kuluttua alkaa sitä samoin tyhjentää niin tyhjentyminen kestää kaksi vuotta. Ja sitten minä kysyn: "Miten iso purkki?"

Vierailija
2/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaisen suusta kuultu: "onko Thaimaassa Eurot?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekaa kertaa sovittamassa piilareita eräässä optikkoliikkeessä. Sovitus meni hyvin ja sain muutamat myös kotiin vietäviksi. Siinä olin aika innoissani ja en ajatellut yhtään sen pidemmälle, vaan kysyin (olivat siis kehottaneet kysymään jos on kysyttävää) että "miten näiden tilaaminen onnistuu netissä?"

Siihen se optikko vastasi aika tylyyn sävyyn etteivät he tiedä sellaisesta mitään. Sitten vasta tajusin, ettei pieni optikkoliike varmaankaan neuvo asiakkaitaan, kuinka hankkia piilarinsa muualta.. Kyllä hävetti.

Vierailija
4/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikasta palatessani kotimaahan, sukulaiseni hämmästyen kysyi kuvia katsellen ettemmekö nukkuneetkaan savimajoissa?

Tarvitsin lääkäri aikaa, ajan sain, odotin odotushuoneessa, lääkäri kutsuu nimeltä ja esittelee itsensä kädestä pitäen samaan hengenvetoon kysyen puhunko suomea?

Vierailija
5/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme lomamatkalla eräässä kaupungissa. Kävimme eräässä kaupungin nähtävyydessä, jonka nimessä esiintyi kaupungin nimi. Nähtävyydestä poistuessamme eräs seurueen jäsen kysyi, että "missäs kaupungissa tämä "nähtävyyden nimi" nyt olikaan"?

Vierailija
6/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö tuota huivia suihkussa?

(olen muslimi)

Vierailija
7/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti kysyi ensimmäisillä treffeillä "onko orava nisäkäs?" Eihän se ku hyönteinenhän se on 😊 sama miekkonen kertoi vastikään tajunneensa että pohjois- ja etelänapa on sama paikka! Kovat juhlat etelä-pohjoisnavalla kun pingviinit ja jääkarhut bilettää keskenään! Ei tullu toisia reffejä.

Vierailija
8/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lävistyksiä. Kerran semmonen perus naapurin liisan näkönen tyttö kysy että sattuuko ne. Luulin että tyttö tarkoitti että sattuko niiden laittaminen niin kysyin että sattuuko siis nyt vai laittaminen? vastasi että sattuuko niihin kun ne on tossa naamassa nyt. Olin ihan et mitäääähhh...Miks kukaa ottais mitää mikä sattuu koko loppu elämän :D sillä oli kummiski korvikset ja kysyin et no sattuuko noi sun korvias koko ajan? tytön silmät oikein suureni hämmästyksestä ja sano et ei tietenkää mut ne onki korvissa. Siinä oli kyl yks järjenjättiläinen.

Vierailija
9/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen, ei-teiniäiti, kysyi alkaako vauvan sydän lyödä synnytyksen jälkeen keuhkojen kanssa yhtä aikaa.

Vierailija
10/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(olen muslimi)

Ööö... siis käytätkö?

Vierailija
11/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sulla on noin paljon näppylöitä?"Minulla on siis akne.

Vierailija
12/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(olen muslimi)

http://rahmispossu.net/wp-content/uploads/2013/09/2013-09-15-helsingor-…

Vierailija
13/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tämän elävästi lapsuudestani. Meillä oli aika suuri perhe, ja joku jumitti talon ainoassa vessassa. Äiti pyysi minua kysymään, kuka siellä kuppaa. Menin vessan ovelle ja kysyin:"Kuka siellä on, Mikko?" Mikko on veljeni. Tiesin kokoajan, että veli oli siellä, mutta jostain syystä tuli ajatuskatko ja menin silti kysymään. Meillä oli vieraita ja kaikki räjähtivät nauramaan. Nauratti itseänikin, mutta hävetti ihan hirveästi. No, joskus vähän pätkii :D Taisin olla 11-vuotias tuolloin.

Vierailija
14/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(olen muslimi)

http://rahmispossu.net/wp-content/uploads/2013/09/2013-09-15-helsingor-…

Nyt tuskin oli kyse yleisistä uimahalleista....

Vierailija
15/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme oli juuri kastettu ja vauva sai isovanhemmiltaan kastelahjaksi valokuvakehyksen johon oli kaiverrettu vauvan syntymäaika ja -mitat. No, painon kohdalla luki 3380 KG. Vein lahjan takaisin liikkeeseen jossa kehys oli kaiverrettu ja pyysin korjaamaan painon grammoiksi. Tähän nuori tyttö tiskillä vastasi, että "miksi siihen pitäisi kaivertaa grammoja, eihän vauvat nyt NIIN vähän sentään paina! Totesin siihen sitten vaan, että onnea vaan matkaan sinullekin tulevaisuudessa, jos meinaat synnyttää kolme tonnia painavan vauvan 😂

Vierailija
16/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme synty kiireellisellä sektiolla ja anoppi kysyi tehtiinkö se tähystysleikkauksena?

Vierailija
17/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoisemme synty kiireellisellä sektiolla ja anoppi kysyi tehtiinkö se tähystysleikkauksena?

Sellaisen haluaisinkin nähdä :D

Vierailija
18/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut keskustelivat erään henkilön tulevista hautajaisista. Toinen kysyi, ai onko hän kuollut??

Vierailija
19/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin varmaan 15 vuoden ikäisenä täpötäydessä bussissa matkalla Tampereelle että sijaitseeko Tampere meren rannassa...... Ajattelin Näsijärveä hetken merenä, tiesin kyllä että se on järvi mutta en ajatellut asiaa loppuun ennen kuin jo sanoin tuon ääneen.

HÄVETTI :D

Vierailija
20/39 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä luki että eräs kauppa oli joutunut kaljanmyyntikieltoon. Joku nuorimies oli mennyt mäyräkoiran kanssa kassalle ja kassa ei ollut myynyt olutta. Hän oli mennyt toiselle kassalle ja toinen kassa oli myynyt ja asiakas oli poistunut mäyräkoira mukanaan.

Kysyin että mitä tekemistä mäyräkoiralla on asian kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan