Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi myyjät

Vierailija
14.10.2016 |

Olen ostanut tavaraa tori.fi-sivulta ja muualta paljon.
Tori.fi:n myyjät on pahimpia. Ei vastata, vaikka ilmoitus on sivuilla, koskaan ei tiedä onko jo myyty, tai onko huijari myyjä.
EN voi kyllä suositella paikkaa kenellekään.
Tai sitten pyydetään joku naurettavan iso summa vanhasta romusta, joita saa kaupasta taakuulla paljon parempi. Mitään järkeä ei ole myyjillä, eikä käytöstapoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toriostajista ihan samanlaisia kokemuksia. Kysellään tavarasta, tingitään jo valmiiksi alhaisesta hinnasta, joo voitko varata sen mulle tulen huomenna hakemaan sen, ei tulla eikä myöskään ilmoiteta mitään. Postimaksut pitäisi sisältyä hintaan ja postittaminen onkin niin helvetin halpaa. Just tässä yksi laittoi viestin: "Irtooko 20 eurolla ?(pyynti oli 35) Haen huomenna" Ei tervehdystä, ei kysymystä, että sopiiko huomenna. Aargh, hermo menee näiden kanssa.

Vierailija
2/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on idiootteja, ostajissa ja myyjissä. Riippuen ihan kumpi itse olet, vastapuoli on aina se kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi on ainakin myös varastetun tavaran myyjiä liikkellä. En viitsi laittaa linkkiä profiiliin, mutta aika selkeä tapaus. Upouutta, käyttämätöntä merkkitavaraa ja -kenkää sen verran laajalla kokohaarukalla myynnissä, että itsellä alkoi ainakin hälytyskellot soida. Mitä järkeä ostella jatkuvasti useiden satojen eurojen merkkikenkiä ja vaatteita täysin väärää kokoa ja myydä niitä käyttämättöminä 1/10 osa ovh:sta kun nykyään kaikki kaupat ja nettikaupat antavat hyvin kattavan vaihto-ja palautusoikeuden?

Vierailija
4/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on idiootteja, ostajissa ja myyjissä. Riippuen ihan kumpi itse olet, vastapuoli on aina se kusipää.

Vierailija
6/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo!

Aina se toinen on mulkku! Jännä miten noin käy aina kun mä teen kauppoja, toinen paljastuu paskaksi ja mulkuksi.

Vierailija
7/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos 30 ikäinen torimyyjä yrittää pyydystää itselleen parikymppistä pissistä. Kuvottavaa.

Vierailija
8/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on jos 30 ikäinen torimyyjä yrittää pyydystää itselleen parikymppistä pissistä. Kuvottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi