Soispa edes puhelin - jotenkin viikonloput korostaa tätä yksinoloa
Tietää, että kaikki on kavereidensa kanssa riennoissaan. Pitäkää ystävistänne huolta te, joilla niitä on.
Kommentit (17)
Mä ajattelin pitkästä aikaa juoda pari drinkkiä. Kynttilät palaa ja on tosi nätin näköistä ja mietin, että tosi kurjaa, kun mulla ei ole ketään ketä kutsua lasilliselle nauttimaan tunnelmasta ja pitämään hauskaa.
Just parasta. Saa olla edes kaksi päivää viikossa rauhassa ilman että puhelin soi koko ajan tai että joku on häiritsemässä ja vaatimassa jotakin. Ihmiset on ikävää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin pitkästä aikaa juoda pari drinkkiä. Kynttilät palaa ja on tosi nätin näköistä ja mietin, että tosi kurjaa, kun mulla ei ole ketään ketä kutsua lasilliselle nauttimaan tunnelmasta ja pitämään hauskaa.
Asutko sä jossain Haltin huipulla ylhäisessä yksinäisyydessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuisinkin, olis edes upeat maisemat seurana. 😉 Ei vain, en ole kovin haluttua seuraa. Kukaan ei koskaan soita mulle pyytääkseen jonnekin, tai vain jutellakseen eikä kukaan koskaan kerkiä tulemaan meille tai mun kanssa jonnekin. Olen siis muiden mielestä huonoa seuraa. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuisinkin, olis edes upeat maisemat seurana. 😉 Ei vain, en ole kovin haluttua seuraa. Kukaan ei koskaan soita mulle pyytääkseen jonnekin, tai vain jutellakseen eikä kukaan koskaan kerkiä tulemaan meille tai mun kanssa jonnekin. Olen siis muiden mielestä huonoa seuraa. 🙁
Tuli paha mieli tästä. Vaikutat kivalta. Toivottavasti pian löytyy uusia ystäviä
Ylessä ja Hesarissa on muuten tällä viikolla ollut juttua ystävyydestä ja yksinäisyydestä.
Ihan mielenkiintoisia. Vaikken itse kärsi yksinäisyydestä vaan vietän mielelläni itsekseni aikaa, tunsin piston sydämessäni koska harvemmin olen yhteydenpitäjä. Kaverit vaan kaipaavat tiiviimpää yhteydenpitoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli tästä. Vaikutat kivalta. Toivottavasti pian löytyy uusia ystäviä <3
Kiitos! ❤️
Mulla voi olla kuukauskin, ettei puhelin soi ollenkaan.
Mulla soi puhelin vain jos äiti soittaa :) Joskus harvoin puhelinmyyjä. On muutama tuttava somessa, mutta ei oikeastaan ketään joka haluaisi viettää aikaa kanssani tai juuri ikinä ehdottaisi sitä.
Mä en oo käyny missää yöelämäs tai baareis viimmeiseen 10 vuoteen. Ei ole ketään kenen kanssa mennä eikä yksinkään viitsi. Viihdykkeenä on onneksi useampi tehokas pöytäkone ja yksi läppäri. Iphone 6 plussan puhelintoiminnot on jääny kyllä melkolailla käyttämättä. Ei ole kukaan muu soittanut kuin omat vanhemmat. Kun heistä aika jättää, ei silloin edes he. Ehkä työnantaja kunhan tästä amkista valmistuu. Tiedostan olevani haastavaa seuraa, eikä kaikki varmastikaan jaksa.
Aina sillo tällöin löytyy joku, jonka kanssa tulee toimeen. Harvemmin tosin.
M30.
Missä te yksinäiset naiset olette? Ja minkä ikäisiä olette?
akka on tuossa viereisellä sohvalla,mutta on ihan sama vaikka ei olisi.
t.M40v
Vierailija kirjoitti:
t.M40v
Tässä ketjussa puhutaan ystävyydestä. Kenelle naiselle olisit hyvä ystävä, kun jo kotonasi akoittelet naistasi? Ehkä tarvitset miesystävän.
Suurin osa ihmisistä joko haisee, lässyttää tasa-arvosta, vaateostoksista ja sisustamisesta, kieriskelee itsesäälissä, kehuskelee itseään, on täysin pihalla arjen ja talouden realiteeteista, on tylsiä, lapsellisia tai huumorintajuttomia. Parasta on olla itsekseen tai jälkikasvunsa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.M40vTässä ketjussa puhutaan ystävyydestä. Kenelle naiselle olisit hyvä ystävä, kun jo kotonasi akoittelet naistasi? Ehkä tarvitset miesystävän.
sellaiselle naiselle joka osaa arvostaa sitä,miesystäviä mulla on.
Hae röihin!