Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva kiusaa pikku pentua, mitä tehen?

Äippäpäippä 13v
14.10.2016 |

11kk vanha poikani sai eilen pikkuvelin! Nyt hän kiusaa koko ajan veljeä, irvistelee sille, nipistelee, tökkii, pieree, kieroilee, möykkää, huutelee, tönii kehtoa ja röyhtäilee niin että vauva itkee koko ajan ja on melkein koko ajan tippumaisillaan kätkyestään eli kehdosta? Mitä tehdä, mitä tehdä? Miehestäni (39v) ei ole mitään apua, kun hän on ollut jo puoli vuotta yhteen menoon savotassa ja minä kolmistaan poikien kanssa kotona. Olen huolissani, että koska mies tulee savotasta kotiin ja toisi ruokaa, kun ei ole enää kuin parikymmentä pettu-olkileipää, pari kappaa perunoita ja ainoasta, umpeen menossa olevasta lehmästä saa lypsettyä päivässä pari kahvikupillista maitoa (1 kupillinen molemmille pojille). Edes sokeria ei ole antaa lapsille (se kun on makeaa, siitä lapsi pitää ja se on 100% ravintoa mutta ei ole sitä lapsille antaa) eikä minulla ole itselleni ollut moneen viikkoon kahvia kun tuo esikoinen söi salaa viimeiset kahvipavut eikä sen jälkeen nukkunut viikkoon. Sitä paitsi nyt pimeällä on pelottavaa, että jos vaikka karhu tai susi tulee tänne pihapiiriin mutta nyt minä en ehdi kirjoittaa enemmän kun taas tuo esikoinen piereksii vauvan kasvoja vastaan, vauva itkee kusettuaan rääsyihinsä ja pitäisi tästä lypsylle mennä ja yrittää saada tuo esikoinen penkille nukkumaan rääsyjen sekaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla