Ideoita seinätarraan...
Mietin tilaavani seinätarran omavalintaisella tekstillä, mutta tuli ihan täys oikosulku, kun alkoi oikeasti miettiä sisältöä.
Keksikää mulle joku semi lyhyt (1-3 sanaa) sana tai lausahdus, mikä sopisi makuuhuoneeseen sängyn yläpuolelle. Tai olohuoneeseen sohvan yläpuolelle.
Toteutan parhaan idean. Tai jos oikein mielenkiintoiseksi halutaan tää tehdä, niin eniten peukkuja saaneen idean. Ei mitään ihan yltiöpäisen törkeää, mulla käy täällä vieraitakin välillä...
Kiitos!
Kommentit (14)
"Seinätarrat ovat mauttomia." Siinä on kolme sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Jotenkin liian dramaattisen oloinen makuuhuoneen seinälle... Mutta kiitos ehdotuksesta!
- AP
Vierailija kirjoitti:
"Seinätarrat ovat mauttomia." Siinä on kolme sanaa.
Kenties, mutta mulla on täysin valkoinen ja tylsä seinä tällä hetkellä enkä osaa/viitsi alkaa nakuttelemaan nauloja siihen taulujakaan varten. Seinätarra on hurjan kätevä tapa tuoda seinälle jotain, ja sen saa poiskin niin ei tule vuokranantajalta jälkipuheita.
- AP
Laita siihen jotain joka sinulle merkitsee jotain!
Ebaysta saa ihan nättejäkin seinätarroja. Ei tarvitse laittaa mitään typerää tekstiä. Laita vaikka jotain lentäviä lintuja, puu, höyheniä. Nuokin ovat kliseisiä, mutta menevät ennemmin kuin typerät tekstit.
Voi hitsit nuo livelovelaugh homeisthebeginnigofourstory blaablaablaat on niiiin tylsiä! Jos laittaisin seinätarran niin se olisi joku grafiikkakuva, mutta suomesta ei oikein löydy mitään mielenkiintoista...
Makuuhuoneen nurkkaan olisi hieno sellainen hiipparin varjokuva, toisi tunnelmaa nukahtamiseen. Leveä lierihattu, jäykkä asento, kaulukset pystyssä...
Miksi?