Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi väsynyt aina. Mikä on paras elämäntapamuutos mikä antaisi

Vierailija
14.10.2016 |

Lisää virtaa. Voisin vaan nukkua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta.

Vierailija
2/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku öisin 8-9 tuntia, syö viisi tai kuusi kertaa päivässä muutaman tunnin välein ja TERVEELLISESTI, liiku ulkona päivittäin edes pienellä happihyppelyllä. Älä notku somessa tai television ääressä useita tunteja päivässä. Syö vitamiineja.

Jos nämä perusasiat ovat kunnossa, sinua ei taatusti väsytä jatkuvasti. Jos väsyttää siitä huolimatta, käänny lääkärin puoleen. Hyvin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku öisin 8-9 tuntia, syö viisi tai kuusi kertaa päivässä muutaman tunnin välein ja TERVEELLISESTI, liiku ulkona päivittäin edes pienellä happihyppelyllä. Älä notku somessa tai television ääressä useita tunteja päivässä. Syö vitamiineja.

Jos nämä perusasiat ovat kunnossa, sinua ei taatusti väsytä jatkuvasti. Jos väsyttää siitä huolimatta, käänny lääkärin puoleen. Hyvin yksinkertaista.

On sulla ohjeet :D

Mikä se sun terveellinen syöminen on? Pitääkö vitamiinit syödä purkista? Eikö ne kuulu siihen terveelliseen syömiseen? Miksi sinun terveellisessä syömisessä pitää olla kaiken aikaa jotain syömässä? Eikö energia riitä paria tuntia pidempään?

Vierailija
4/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin vähentäminen.

Vierailija
5/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa harrastaa nimenomaan HIKIliikuntaa vähintään 30 min päivässä. Alkaa piristymään.

Vierailija
6/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta

Vierailija
7/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, kun olin koko ajan väsynyt.

Pelkkä nappia naamaan ei kuitenkaan auttanut.

Olen alkanut syömään vitamiineja, terveellisemmin, välttelen sokeria, jauhoja ja perunaa ja harrastan liikuntaa.

Vierailija
8/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman vähän sokeria ja eineksiä, enemmän kasviksia. Syö sellaista ruokaa mistä tulee hyvä olo. Esim. itse olin aina väsynyt päivisin, iski eräänlainen kooma, kunnes aloin syödä lounaalla vain kasvisruokaa. Se ei väsytä samalla tavalla. Ruuasta on hankala saada kaikki tarvittavat vitamiinit, joten niitä lisäksi.

Oikea unirytmi. Joko nukut liian vähän tai liikaa. Ennen pystyin nukkumaan vaikka 10-14 tuntia päivässä ja olin siltikin tajuttoman väsynyt. Nykyään nukun 8 tuntia tasan ja aivan pirteä koko päivän. Ennen aivot oli päivittäin sellaisessa sumussa.

Sekä tietenkin liikunta. Varsinkin ulkoilu piristää!

Vierailija
9/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni sokerin vähentämiselle!

Ei joka päivä makeisia, vaaleaa leipää, pastaa ym. Mua väsyttää erityisesti suklaa.

Vierailija
10/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni auttoi nämä: (en voi taata, että kaikilla toimii )

Eli unirytmin kuntoon laittaminen, herään viimeistään 9 viikonloppunakin ja en juuri ikinä valvo yli puolenyön.

Valkea sokeri ja vehnäjauho mahdollisimman vähälle + Mahdollisimman puhdasta ruokaa. Paljon marjoja ja luonnollisempaa ravintoa (löytyy googlettamalla)

Joka päivä ulkoilua vaikka väsyttäisikin.

Siinäpä jotain :) tsemppiä :)

Vierailija
11/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy iltapäivällä puolen tunnin kävelylenkki. Juo illalla puoli litraa vettä. Nuku 8-9 tuntia, älä vähempää äläkä enempää. Unohda kahvi.

Vierailija
12/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista 😀

Vierailija
13/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni kasvisvoittoiselle ruoalle. Paljon sitrushedelmiä, b- ja d-vitamiinilisät. Sairasteletko? Voi olla joku sairaus taustalla...

Vierailija
14/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Usko Jeesukseen <3

Lue raamattua, rukoile, hakeudu kristittyjen yhteyteen joko netin kristillisillä keskustelupalstoilla tai vielä mieluummin seurakunnassa.

Mielenkiintoista, syvällistä, sisältöä elämään antavaa ja sisältää ikuisen elämän ja paremman toivon.

Vierailija
15/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla homeopatiaa, sieltä löytyy kyllä sopivat rohdot väsymykseen. Itselläni auttoi.

Vierailija
16/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeileppa harrastaa nimenomaan HIKIliikuntaa vähintään 30 min päivässä. Alkaa piristymään.

Tämä ohje kuulostaa aina niin paradoksaaliselta. Miten ihminen, jolla on hädin tuskin virtaa edes arkiaskareiden hoitamiseen, kykenisi yhtäkkiä harrastamaan hikijumppaa päivittäin, vähintään puoli tuntia kerralla?

Jos taas väsymystä valittava pystyykin tuollaiseen pitkällä aikavälillä, hänen ongelmansa ei alun perinkään ollut väsymys, vaan laiskuus.

On yksi keino, jolla saa (ihan lääketieteellisesti) lisättyä liike-energiaa ja toimintakykyä, ja se on lihasmassan kasvattaminen. Kuitenkaan ilman energiaa ei voi myöskään alkaa lihasmassaa kasvattamaan. Sen takia on tilapäisesti luovuttava jostain askareesta, ja sen tilalla voi alkaa treenata esim. kahvakuulalla. Jos on aiemmin vaikka siivonnut kolmena päivänä viikossa, voi alentaa standardia ja siivota tilapäisesti vähemmän (tai palkata joku toinen siivoamaan). Siivoamisen sijaan ottaa treenin.

Olen itse huomannut, että toimintakyky paranee, kun on enemmän lihasmassaa. Lihasmassaa täytyy ylläpitää säännöllisellä treenillä.

__________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
17/17 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei auta väsymykseen. Vuorokauden pitäisi olla pidempi että vähintään 10 tunnin unien lisäksi ehtisi tehdä jotain. Palstailu pelkästään vie toiset 10 tuntia. Määh! Tahdon henkilökuntaa ja orgasmeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän