Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdingossa(ko)?

Katjuska80
14.10.2016 |

Tapasin nykyisen aviomieheni 2 v. Sitten,en ollut hänestä alussa yhtään kiinnostunut myös hän ei minusta.Muutaman kk päästä huomasin hänen kiltteyden,iloisuuden ja ISON sydämen johon sitten rakastuin,hän myös minuun.Menimme naimisiin ehkä vähän nopeasti vain vuoden kuluttua tapaamisesta,mutta olimme molemmat varmoja että olimme ne oikeat toisilimme.Muutimme uudelle paikkakunnalle,ostimme asunnon yhdessä ja unwlmissamme toivoimme lasta,nyt hän on pari kertaa lyönyt minua aivan mitättömistä asioista,myös minä maksan melkein kaiken vaikka työttöminä olemme molemmat,hän kyllä maksaa osan laskuista jos pystyy.hän on alkanut vaatimaan enemmän ja enemmän kuten uuden puhelimen.
Välillä hän sanoo että parempi erota molemmille,minä olen vähän vanhanaikainen enkä haluaisi erota,pelkään yksin jäämistä ja vanhempieni sanoja:mitä me sanoimme-tiedän että on todella tyhmää miettiä edes tuollaisia,mutta...
Olen 35v. Että en ihan tyttö enää.
Äsken mittani tuli täyteen kun hän pyysi rahaa tupakkaan ja pyysin samalla tuomaan kissalle ruokaa,ei se ei käynyt,olin ihan että voiko tämä olla enää tottakaan!! Näköjään on! Olen muutenkin kuin vanki,en saa köydä baareissa.. tekstini on aika sekava mutta toivottavasti ymmärsitte edes vähän,toivon kovasti vastauksia ,kiitos 🙂

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Katjuska, voimia sinulle eroon. Jos sinua lyödään, ei anneta elää vapaasti ja pidetään elättäjänä, niin lähde ennen kuin on liian myöhäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi