Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysisiä kipuja ja vammoja seksistä? Kokemuksia?

Vierailija
14.10.2016 |

Millaisia fyysisiä kipuja tai vammoja/oireita olette saaneet seksin harrastamisen seurauksena?
Enkä nyt siis tarkoita ainoastaan vulvodyniamaisia oireita genitaalialueella, vaan myös lihaskipuja, venähdyksiä, vammoja jne. jotka ovat aiheutuneet seksin harrastamisesta.

Millaisia fyysisiä "vammoja" olette vaivoiksenne saaneet seksuaalisen aktiivisuuden jälkeen? Kertokaa kokemuksenne!
Nimimerkillä: reisilihaksensa venäyttänyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkat kärsii. :D Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun tämä on tapahtunut. Yliliikkuvat nivelet.

Vierailija
2/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee usein orgasmista järkyttävät krampit pakaralihakseen. Seuraavana päivänäkin huomaa, että on saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haaroissa olevat ns. jänteet on olleet itselläni monta kertaa todella kipeä. Mun mielestä ei oo kyse niinkään lihaksista. Varmaan jonkinlainen venyttely kuitenkin auttaisi asiaan.

4/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tulee inhottavia haavoja tai haavaumia vaginaan. Vähän väliä on mustelmia kun mies vaihtaa asentoa mielensä mukaan, kerran mies sai haavoja minun hampaistani.

Pahin ei ole onneksi tapahtunut minulle, vaan kuulin mutkan kautta että mies joutui viemään erään naisen päivystykseen munasarjakystan revettyä kesken seksin ja alettua vuotamaan.

Mies pelkää tosissaan peniksen murtumaa :D

Vierailija
5/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapohjasta kramppaa tietty lihas melko usein seksin aikana. Kieli on tullut kipeäksi, jos on pitkän tauon jälkeen nuollut pillua. Frenulumiin on tullut repeämä.

Vierailija
6/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet on yleensä jumissa joka puolelta

Vierailija
7/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovamma polvessa, hankautui huomaamatta seinää vasten. Toisen kerran repesi lavasta pieni leikkaushaava. Vaikka sitä teipattiin ja laastaroitiin kiinni, kun himo alkoi viedä mennessään. Arvata saattaa, miten ruma arpi haavasta jäi tämän takia... :D

Vierailija
8/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ikinä tullut kipua tai vammoja itse alaosastoon, mutta just noita lihasjumeja ja venähdyksiä muualle kehoon senkin edestä. Välillä vihloo selkää, välillä reisiä, usein myös haarojenvälejä kun on avannut jalkojaan liian auki ilman erityisiä spagaattitaitoja. Takapuolilihaksetkin on olleet kipeänä, vähän tietysti asennoista aina riippuvaa.

Vierailija
9/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valittanut usemmiten kielen, leuan ja polvien tulleen kipeiksi, itsellä puuhastelu ottaa eniten reisi- ja pakaralihaksiin.

Vierailija
10/10 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari alapeukuttaja näemmä taas osallistunut tähänkin ketjuun... :) Ei tietystikään mitään annettavaa ole kirjoituksen muodossa, mutta jokaista viestiä täytyy pakkomielteisesti alapeukuttaa. Ehkä aihe on hänelle liian intiimi ja henkilökohtainen?

Mitä taas ketjun aiheeseen tulee. Kyllä mulla on joskus olleet paikat hellinä ihan vaginastakin. Tai lähinnä siitä suuaukosta, siihen tulee rajummasta aktista helposti haavoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän