Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin ikäni, mies oli onnessaan

Vierailija
13.10.2016 |

Olin kavereiden kanssa viettämässä tyttöjen iltaa eräässä kivassa yökerhossa. Meitä oli tyttöjä ikähaarukalta 27-36, itse olen kaikken vanhimmasta päästä. Olemme kaikki hyvännäköisiä ja olimme laittautuneet viimeisen päälle tapamme mukaan vaikka tarkoitus oli tosiaan viettää ihan laatuaikaa yhdessä eikä erityisesti koettaa löytää seuraa.

Satuinpa sitten kumminkin tanssilattialla tutustumaan yhteen noin 40-vuotiaaseen mieheen joka ei ollut edes humalassa ja oli erittäin kiinnostunut minusta sekä sattui vielä paljastumaan rivien välistä että hänellä ei ole mitään hajua että olen liki hänen ikäisensä. Se huvitti minua niin kovin että valehtelin ihan muitta mutkitta olevani 21 ja vähän kokematon vielä yöelämästä koska olen
"vain opiskellut ahkerasti". En ole koskaan nähnyt miehen olevan niin fiiliksissä.

Tunsin jotenkin jo myötähäpeää itseni ja miehen puolesta ja olin jättämässä asiaa sikseen mutta vaihdettiin miehen aloitteesta numeroita. Kerroin tätä asiaa jälkeen päin hauskana läppänä kavereille ja luulin että se oli siinä mutta ei: jo samana päivänä mies alkoi pommittaa tekstareilla. Olen vähän ylikiltti joten vastailin niihin jotain. Sitten kävi niin että päädyttiinkin kahville.

Niin ohania treffejä en ole ikinä kokenut! Mies kohteli minua kuin prinsessaa, tarjosi kalliissa kahvilassa kaiken mahdollisen ei mitään pelkkää tavallista kahvia ja oli yhtä hymyä ja katse niin rakastunut että se oli lähemmäs koomista! Juteltiin pitkään ja hartaasti "opiskeluistani" ja hän kehui minua harvinaisen fiksuksi ja älykkääksi. Kaikki mitä kerroin tekeväni oli erittäin hienostunutta. Hän myös teki selviä eleitä että on valmis tarjoamaan minulle vaikka mitä, viemään vaikka luksus ravintoloihin ja kyseli korumakuani. Kuitenkin mies ei todellakaan ollut mikään miljonääri vaan ihan tavallinen keskiluokkainen. Ikinä kukaan mies ei ole ensitreffeillä osoittanut noin suurta kiinnostusta ja valmiutta tekemään rahalla minuun vaikutusta.

Tiedän, että tämä kaikki johtuu siitä että mies kuvittelee minun olevan vain 21. Tiedän että on väärin alkaa käyttää häntä hyväksi vaikka kieltämättä houkutus onkin suuri sillä hän olisi ihan vapaaehtoisesti valmis maksamaan minulle vaikka mitä. Hän onkin oikeastaan jo ostanut minulle yhden 500 euron rannekorun vaikka estelikin häntä. Tuntuu että mitä enemmän koitan toppuutella sitä epätoivoisemmin hän koettaa minua lahjoa kohteliaisuuksilla ja huomiolla. Kaikki on mennyt niin pitkälle että tuntuu erittäin vaikealta kertoa totuus.... Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 36 v voi mennä läpi 21 vuotiaana?

Vierailija
2/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Jos mies on niin tyhmä ettei tajua sua 15v vanhemmaksi, niin anna sen kustantaa sulle kaikkea kivaa :D Kunhan et naimisiin asti päädy. Jenkeissä kaikki valehtelee ikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kyllä selittää. Tai no olen toki hyvässä kunnossa, erittäin hoikka ja treenaan paljon, joten ehkä kropan puolesta mutta naamasta en tiedä miten ihan noin iso ikäero voi mennä läpi. Alun perin se 21 olikin tarkoitettu ihan sellaiseksi läpäksi eikä ollut tarkoitus antaa numeroa. Ehkä se on sitten totta että miehet ei naamaa niin tarkasti katso. Käytän huoliteltua meikkiä kumminkin joka peittää pahimmat epäkohdat.

AP

Vierailija
5/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Miehet on sokeita? Yksikin mies uskoi aivan täydestä, mitään kyseenalaistamatta että olen alaikäinen. Oikeasti olen 33. Naamani on tosi rypytön ja pyöreä, klassinen babyface siis.

Vierailija
6/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihminen uskoo mitä  haluaa uskoa, kuten tälläkin palstalla usein sanotaan. Mies meinasi pyörtyä innostuksesta ja kiimasta kuullessaan ap:n "iän". Sillä meni semmonen awwww minä opetan pikkutytölle asioita -moodi päälle.

Vierailija
7/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei kannata jatkaa tuota peliä. Mies on hölmö, mutta sinä olet valehtelija ja esität roolia. Menee vaikeaksi ennemmin tai myöhemmin. Sano, ettei kiinnosta ja se siitä.

Vierailija
8/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihastunut mielikuvaan, ei oikeaan ihmiseen. Ei tosin kovin pitkään kannata vedettää sitä äijää. Tilanne voi kääntyä todella ikäväksi, jos jäät kiinni valheestasi vaikkapa äijän kotona... 

Vierailija
9/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tuolla edes on.

Mies saa mielihyvää ja itsetunnon kohotusta kun voi kuvitella olevansa parikymppisen mielestä kiinnostava.

Vierailija
10/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen ei mitenkään mene noin nuoresta. Ehkä baarissa, kännissä ja huonossa valossa. Ja ehkä jos mies ei käy ihan täysillä. Voi olla, että valehtelija tulee saamaan elämänsä kyydit, eikä välttämättä hyvässä mielessä.

Vierailija
11/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tuota ei edes ole niin vaikeaa uskoa kun miettii mihin maailma on mennyt. Nuoret tytön juurikin baareihin tälläytyvät kuin vanhat korpit ja alkavat käyttää entistä vahvempaa meikkiä entistä nuorempina. Tottahan se on ettei niistä enää erota onko ne teinejä vai aikuisia naisia. Monilla miehillä on (tai ehkä tietyllä ihmisryhmällä) sellainen mielikuva että nuoret naiset on hoikkia ja kauniita, vanhat rupsahtaneempia. Ei osatakaan varautua siihen että asia voi olla ihan hyvin miten päin vaan. Itse asiassa minäkin vasta vanhempana olen löytänyt kunnolla innostuksen liikuntaan.

Vierailija
12/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helposti voi luulla. Multakin kysyttiin papereita Prismassa ihan vasta täytin juuri 34. Mutta naamalta babyface ja suht. lyhyt.

Vierailija
13/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iäksi arvellaan aina 18-19 ja olen 30, joten kai tuokin on mahdollista. Olen myös pyöreäkasvoinen babyface.

Vierailija
14/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helposti voi luulla. Multakin kysyttiin papereita Prismassa ihan vasta täytin juuri 34. Mutta naamalta babyface ja suht. lyhyt.

Se ei tarkoita, että myyjä arvioi sinut alaikäiseksi vaan hän arvioi sinut noin 3kymppiseksi, ehkä alle. Heillä on tiukka ohjeistus kysyä paperit kaikilta alle 30v. oloisilta.

Vierailija
15/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tarkoita, että myyjä arvioi sinut alaikäiseksi vaan hän arvioi sinut noin 3kymppiseksi, ehkä alle. Heillä on tiukka ohjeistus kysyä paperit kaikilta alle 30v. oloisilta.

Tai oikeastaan kaikilta niiltä, jotka mitenkään voisivat olla alle 30v. Tätä valvotaan pistokokein, että myyjät noudattavat tätä.

Vierailija
16/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tietysti sellasia luonnonoikkuja olemassa jotka näyttää ikäistään rutkasti nuoremmilta. Mutta uskon tässä tilanteessa kysymyksen olevan enemmänkin siitä, että mies haluaa  uskoa sinun olevani parikymppinen tyttö. Sitähän tunnetusti rupeaa uskomaan asioihin jos vaan halua löytyy. Hirveä ageisti ukko siis. Yököttävä suorastaan. Käytä vaan hyväksi ja paljasta sille totuus jossain vaiheessa. Tule sitten kertomaan miten äijä suhtautui! :D

Vierailija
17/17 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että mies menisi noin sekaisin pelkästään nuoresta iästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi