Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä juhlistat palkkapäivää?

Vierailija
13.10.2016 |

Viranhaltijoille kilahtaa huomenna kiitos työstä. Miten huomioit? Mitä ostan kuukauden ainoan pullon samppanjaa. (60€->)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laittaisi rahaani ylihinnoiteltuun samppanjaan. Kuohuviineissä on monia hyviä vaihtoehtoja ja järkevään hintaan. Samppanja on vain hyvin brändätty tuote, mutta samalla klassisella käymismenetelmällä tehdyt kuohuviinit maistuvat jopa paremmilta ja ovat mukavan hintaisia. Mutta jokainen tehköön rahoillaan mitä haluaa.

Nil nil nil...;(

Vierailija
22/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laittaisi rahaani ylihinnoiteltuun samppanjaan. Kuohuviineissä on monia hyviä vaihtoehtoja ja järkevään hintaan. Samppanja on vain hyvin brändätty tuote, mutta samalla klassisella käymismenetelmällä tehdyt kuohuviinit maistuvat jopa paremmilta ja ovat mukavan hintaisia. Mutta jokainen tehköön rahoillaan mitä haluaa.

Espanjalaisissa cavoissa on monia helmiä. Rahasta ei mulla ole pulaa mutta vaihtamalla edullisempaan juomaan ja laittamalla erotuksen säästöön/sijoituksiin voikin sitten parin vuoden kuluttua lähteä vaikka paikan päälle ihmettelemään samppanjan valmistusta. Meillä poksahtaa kuohuva auki joka pe, välillä on samppanjaa ja välillä edullisempaa, maku on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa laskun maksu. No kyllä me saatetaan huomenna käydä syömässä, kun sattuu perjantaille tällä kertaa. Mutta ei mitenkään isosti, jotkut 15 euron annokset ketjuravintolassa tai sitten haetaan pizzat. Tai ehkä käydään kahvilla, se saatetaan joskus tilipäivänä tehdä, eli kerran kuussa jotain pientä. 

Vierailija
24/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittamalla heti säästöön 400 €, toivottavasti loppukuusta enemmänkin

Vierailija
25/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tilini saldoa ja nautin.

Vielä pärjään. Vielä en joudu kerjäämään. (Sossusta/työkkäristä rahaa)

Vierailija
26/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxan laskut ja käyn lasten kanssa Raxissa.

Vierailija
27/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla palkkapäivisin.

Vierailija
29/29 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuun palkkapäivänä käyn kampaajalla, sieltä tullessa hiukan juomia. Katson julmetun määrän tallennettuja ohjelmia, kun on ollut vähän kiireistä ja jääneet väliin. Pötkötän sohvassa ja syön graaviherkkuja. Juonittelen tulevaisuutta. Lähetän tuulen mukana lämpimät onnittelut eräälle. Kirjoitan kirjeen toiselle. Haistatan pitkät ihan kaikelle ja otan naamaselfien :)