Millainen yläosa punaisten pillifarkkujen kanssa?
Ostin siis kirkkaanpunaiset pillifarkut ja nyt en keksi mitään yläosaa niiden kanssa.
Kommentit (19)
Väiti kirjoitti:
Valkoinen melko löysä kauluspaita, jotain kiiltävää ainetta tai valkoinen tiukka pusero ja joku näyttävä isompi koru.
Valkoista paitaa itsekin ajattelin.
T: Mies 28
Neutraalin värinen (musta, valkoinen, beige, harmaa) neule tai t-paita ja neuletakki. Ei mitään räikeää yläosaan.
Jos punaiset pillifarkut pukee sinua ja istuvat hyvin, et tarvitse mitään yläosaa niiden kanssa.
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Valkoinen melko löysä kauluspaita, jotain kiiltävää ainetta tai valkoinen tiukka pusero ja joku näyttävä isompi koru.
Joo, ei koruja... En arvannu että oot "dude" ;)
Hä? Mitä tuo loppu tarkoittaa?
Luulikohan tuo joku mies28:a minuksi?
Kauluspaitoja en omista ollenkaan, kun en löydä hartioista istuvia opiskelijabudjetilla
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauluspaitoja en omista ollenkaan, kun en löydä hartioista istuvia opiskelijabudjetilla
T. Ap
Aa, niin varmaan kävi.
Kokeile Asos.comia? Sitä itsekin käytän ja olen opiskelijabudjetilla, heidän oma merkkinsä on laadukas mutta halvempi. Nykyään myös ilmainen toimitus ja palautus, joten et menetä mitään jos eivät sitten sovikaan. Heillä myös näkyy todella hyvin mitat sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ApAa, niin varmaan kävi.
Kokeile Asos.comia? Sitä itsekin käytän ja olen opiskelijabudjetilla, heidän oma merkkinsä on laadukas mutta halvempi. Nykyään myös ilmainen toimitus ja palautus, joten et menetä mitään jos eivät sitten sovikaan. Heillä myös näkyy todella hyvin mitat sivuilla.
Pitääpä kattoa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Joo siis luulin et oot ap. "Dude" eli äijä, jätkä, mies.
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nojoo, ei minulla tuon sanan kanssa hämmennystä ollut, vaan juuri sen takia, että miksi kutsuit minua dudeksi. Mutta asia selvä. Muotoilin alkuperäisen viestin vahingossa niin, että siitä sai sellaisen kuvan, että olen ap.
Täällähän ne jo oli, valkoinen rento kauluspaita/sifonkipitkis rusettisomisteella (sellaset roikkuvat pitkät nauhat) tai valkoinen palmikkoneule. Voi kun uskaltaisin käyttää punasia farkkuja, tosin sävy olisi burgundy :)
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väiti kirjoitti:
Nojoo, ei minulla tuon sanan kanssa hämmennystä ollut, vaan juuri sen takia, että miksi kutsuit minua dudeksi. Mutta asia selvä. Muotoilin alkuperäisen viestin vahingossa niin, että siitä sai sellaisen kuvan, että olen ap.
:)