Mielestäsi tyhjäpäisin ammatti?
Mihin ei tarvita minkäänlaista pääntietoa? Mun mielestä missi. Olis aika nolo os mun työhakemuksessa lukisi työkokemuksen kohdalla Miss se ja se.
Kommentit (63)
Alastonmalli. Siinä ei tarvitse todellakaan miettiä mitään.
Nykyään kansanedustaja. Esim. Jani Toivola ja Teuvo Hakkarainen.
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja. T. Lähihoitaja
Höh, äläs nyt. Omanarvontuntoa vähän enemmän, kiitos. :D
Glamour-malli. Eivät ulkonäön puolesta kelpaa misseiksi eivätkä malleiksi, joten hankkivat sata rumaa tatuointia, valtavat silikonit ja laittavat kaksi kiloa pakkelia naamaan irtoripsineen. Onko joku joskus kuullut jonkin järkevän kommentin sellaisen ihmisen suusta, joka tituleeraa itseään glamourmalliksi?
Paikallisradion juontaja, sellaisen levyformaattitaustahälinäradion. Jos ÄO on yli 70 tai yleissivistys ylittää keskimääräisen 5-vuotiaan tason, sitä hommaa ei voi tehdä.
Bloggaaja, erityisesti kauneus-,muoti-, ja lifestylebloggaajat.
Tyhmin ihminen, jonka tiedän, on ammatiltaan lastentarhanopettaja. Vaikka sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että hommassa tarvitaan aivotoimintaa ja monenlaisia kykyjä. Ei varmasti helppo työ, mutta jotenkin tuo ihminen siitä kuitenkin selviää :)
Jess! Kukaan ei oo vielä maininnut siivoojaa! T: siivooja vahvalla itsetunnolla. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Jess! Kukaan ei oo vielä maininnut siivoojaa! T: siivooja vahvalla itsetunnolla. ☺️
Älykkäin ihminen, jonka tiedän, työskentelee siivoojana (on downshiftannut). On kuulemma onnellisempi nykyään kuin koskaan aiemmin :)
Ei pitäisi olla, mutta tunnen kaksi saapastyhmää juristia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kansanedustaja. Esim. Jani Toivola ja Teuvo Hakkarainen.
Mikä kumma siinä on, että kansa nykyään halveksii demokraattisia instituutioita ja vaaleilla valittuja päättäjiä? Olisiko diktatuuri parempi? Myönnetään, edustuksellisessa demokratiassa on paljon ongelmia, mutta kaikki tunnetut vaihtoehdot ovat paljon huonompia.
Kynsimuotoilija. Siinä ammatissa yhdistyy itse muotoilijan tyhjäpäisyys, asiakkaan tyhjäpäisyys ja työn tuloksen turhuus ja useimmiten vielä rumuuskin.
Työssäkäynti itsessään on tyhjäpäiden hommaa.
Kait se on vähän niin, että kun vaan saa rahaa ja mahdollsiimman paljon tässä kylmässä maailmassa, ammatti ei ole "turha".
Chattijuontaja? :)