Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jotain erityistä tapaa syödä joku tietty ruoka tms?

Vierailija
13.10.2016 |

Mä just huomasin, että mä näköjään syön sipsit niin, että työnnän kielen ulos ja laitan kokonaisen sipsin yksitellen kielen päälle ja vedän sen suuhun ja sitten mussutan sen. 😄

Eipä oo ennen tullu kiinnitettyäkään tohon huomiota, jotenkin alitajuntasesti sen vissiin teen. 😂

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerimunkki haarukalla.

Vierailija
22/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiseksi suupalaksi säästän lautasella annoksen parasta osaa. Jää hyvä maku suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrsin etuhampaillani mielikuvitusruokia unissani jostain ihmeen syystä. Hammaslääkärit aina ihmettelee ja laitoin juuri laminaattikuoret, saa nähdä saanko yölliset hampaansuojat.

Vierailija
24/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kokonaisen tomaatin niin, että haukkaan pienen reiän ja tarkastan osuiko siemenosion keskelle. Inhottava jos osui siihen väliin ja kahdessa osiossa on nyt reikä. Sitten haukkailen tomaatin kuoren osion reunoja myöten niin, että siemenet on ehjinä esillä. Ne imaisen kielen avulla suuhun. Sitten seuraava osio. Lopuksi vielä syön tomaatin runkoa, mutta puisevan kannan jätän.

Vierailija
25/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juustonaksut haarukalla, suolapähkinät lusikalla. Ei tahriinnu sormet.

Puikotkin voisivat toimia hyvin naposteltavien syömiseen. Ei ehkä tulisi vedettyä liian nopeastikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi