Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jotain erityistä tapaa syödä joku tietty ruoka tms?

Vierailija
13.10.2016 |

Mä just huomasin, että mä näköjään syön sipsit niin, että työnnän kielen ulos ja laitan kokonaisen sipsin yksitellen kielen päälle ja vedän sen suuhun ja sitten mussutan sen. 😄

Eipä oo ennen tullu kiinnitettyäkään tohon huomiota, jotenkin alitajuntasesti sen vissiin teen. 😂

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön sipsit niin, että sipsit osuu huuliin ja huuliin jää niitä mausteita. Sitten parin sipsin päästä nuolen huulet ja sormet myös. Nam!

Vierailija
2/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kaikessa syömisessä erikoisia tapoja, koska syömishäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pakasteherneet niin, että tungen puolikourallista jäisiä herneitä suuhuni, ne menevät suoraan vasempaan poskeen. Sieltä yksitellen siirrän ne etuhampaiden väliin ja kuorin ne ja kuoret menevät oikeaan poskeen. Kun vasen poski on tyhjä ja oikea täynnä, pureskelen kuoret ja nielaisen ne.. :D Oon syöny jäiset herneet näin jo lähemmäs 20 vuotta.

T: Mies 28

Vierailija
4/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko esimerkin? Ap

Vierailija
5/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön pakasteherneet niin, että tungen puolikourallista jäisiä herneitä suuhuni, ne menevät suoraan vasempaan poskeen. Sieltä yksitellen siirrän ne etuhampaiden väliin ja kuorin ne ja kuoret menevät oikeaan poskeen. Kun vasen poski on tyhjä ja oikea täynnä, pureskelen kuoret ja nielaisen ne.. :D Oon syöny jäiset herneet näin jo lähemmäs 20 vuotta.

Hauska! 😄 Ap

Vierailija
6/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko esimerkin? Ap

No esimerkkejä on lukuisia, mutta esim. kaiken herkkuna tai muuten kiellettynä pitämäni syljen pureskelun jälkeen pois.

Vierailija
7/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakkomielteitä jotka ainakin miesystävää ovat häirinneet kun on niistä valittanut. Syön vain joko ihan vaaleaa tai sitten ihan tummaa leipää, en mitään seka- ja mytyleipiä. Syön leipää oikeastaan hyvin harvoin, mutta joidenkin ruokien kanssa sitä on mielellään oltava, ja jos on, niin sen on oltava juuri sitä tiettyä, ja tätä miesystävä ei ymmärrä.

Sanotaan nyt vaikka että kananmunan kanssa haluan ruisleipää, jälkiuunileipää mieluiten, turha ehdottaa paahtoleipää.

Niin ja kalaruokien kanssa haluan etikkapunajuuria.

Vierailija
8/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syön voileivän yksin ollessani, syön siitä ensin reunat ja sitten keskustan. Mutta jos on seuraa, haukkaan vaan tavallisesti.

Vierailija
9/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään joulun ajasta ja Fazerin Vihreistä kuulista. Nautin niistä kaikilla aisteillani. Siksi ensin kierittelen kokonaista Vihreää kuulaa hellästi kämmenen ja kasvojen ihon välissä, suun seudussa – tunnen sokerisen pinnan hierovan kasvojani ja samalla haistan sen ihanan, omenaisen tuoksun.

Sen jälkeen halkaisen kuulan kahtia (siinähän on sauma, jonka kohdasta se on valmiiksi halkaistu) ja liu'utan kieltäni sileää halkaisupintaa vasten. Käännän puolikkaan toisinpäin ja tunnustelen kielelläni karheaa sokeripintaa.

Laitan puolikkaan suuhuni. Hieron sitä kielelläni vuoroin sokeripinnan, vuoroin sileän pinnan puolelta niin kauan, kunnes sokeri liukenee pois. Sen jälkeen otan puolikkaan siististi ulos suustani ja katson sitä valoa vasten: se on kirkas, läpikuultavan vihreä... Laitan sen takaisin suuhuni ja annan liueta kokonaan.

Toisen puolikkaan laitan suuhuni sellaisenaan ja pureskelen sen määrätietoisesti, nauttien marmeladin pehmeästä, tasaisesta jämäkkyydestä, joka antaa periksi hampailleni.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
10/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun syön voileivän yksin ollessani, syön siitä ensin reunat ja sitten keskustan. Mutta jos on seuraa, haukkaan vaan tavallisesti.

Ensimmäisen virkkeen perusteella ajattelin jo kirjoittaneeni tähän. Mutta toinen virke paljasti, etten ollutkaan. Minä saatan nimittäin syödä seurassakin leivän reunat ensin. Pitää oikein keskittyä, että syö leivän "oikein".

Vierailija
11/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reuna ehdottomasti viimeksi, on parasta. Varsinkin hyvässä ruisleivässä. Lapsena otettiin ohut siivu ohuen aloittamattoman ruisleivän reunasta ja se oli parasta. Kun oikein rohkaistui se siivu saattoi kiertää puolikin leipää, siitä tuli kyllä jo sanomista. Myös parhaissa vaaleissa leivissä pinta on parasta tai sitä pitää olla ehdottomasti, pelkkää sisusta en söisi.

Vierailija
12/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos lautasella on vaikka kalaa, perunoita ja salaattia, niin syön ensin salaatin, sitten perunat ja lopuksi jätän parhaan ruoan, eli kalan.

Vierailija
13/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin homejuuston (sini) syönnin niin että söin vain valkoisia kohtia ja kiersin tarkoin homehtuneet kohdat. Nykyään herkkua ja syön kaikki.

Vierailija
14/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitilaisuuksissa joissa on makeaa ja suolaista tarjottavaa otan ensin jotain makeaa, jonka jälkeen keskityn pelkästään suolaiseen.

Vierailija
15/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pizzan haarukalla ja veitsellä niin, että syön pala kerrallaan ensin täytteet ja sitten pohjan.

Vierailija
16/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kohteliaisuuden nimissä syötävä pala kermavaahdolla päällystettyä kakkua syön ensin päällisen, en erityisemmin välitä kermavaahdosta.

Vierailija
17/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kokeilla samaa. En kuitenkaan välittäisi syödä jäisiä herneitä, toimiikohan vaikka jäisillä marjoilla?

Vierailija
18/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuustin avaan rullaamalla, siis ne kierteet siitä, jos olen sellaisessa seurassa, että kehtaan.

Vierailija
19/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksut haarukalla, suolapähkinät lusikalla. Ei tahriinnu sormet.

Vierailija
20/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään joulun ajasta ja Fazerin Vihreistä kuulista. Nautin niistä kaikilla aisteillani. Siksi ensin kierittelen kokonaista Vihreää kuulaa hellästi kämmenen ja kasvojen ihon välissä, suun seudussa – tunnen sokerisen pinnan hierovan kasvojani ja samalla haistan sen ihanan, omenaisen tuoksun.

Sen jälkeen halkaisen kuulan kahtia (siinähän on sauma, jonka kohdasta se on valmiiksi halkaistu) ja liu'utan kieltäni sileää halkaisupintaa vasten. Käännän puolikkaan toisinpäin ja tunnustelen kielelläni karheaa sokeripintaa.

Laitan puolikkaan suuhuni. Hieron sitä kielelläni vuoroin sokeripinnan, vuoroin sileän pinnan puolelta niin kauan, kunnes sokeri liukenee pois. Sen jälkeen otan puolikkaan siististi ulos suustani ja katson sitä valoa vasten: se on kirkas, läpikuultavan vihreä... Laitan sen takaisin suuhuni ja annan liueta kokonaan.

Toisen puolikkaan laitan suuhuni sellaisenaan ja pureskelen sen määrätietoisesti, nauttien marmeladin pehmeästä, tasaisesta jämäkkyydestä, joka antaa periksi hampailleni.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Tämähän pitäisi noine loppukaneetteineen oikein tulostaa ja kehystää työpaikan seinälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän