Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua näiden vuotojen kanssa! Pää hajoaa!!

Vierailija
13.10.2016 |

Mistä voi johtua jatkuvat epämääräiset välivuodot? Oon ihan loppu niiden kanssa. Kuukautiset on säännölliset, mutta niiden jälkeen tiputtelee, seksin jälkeen tiputtelee ja joskus vielä ennenkin kuukautisia tiputtelee jotain vuotoa. Useimmiten rusehtavaa.

Tää on nyt jatkunut jo viime talvesta saakka ja alan olla tosi loppu kaikesta huolesta. Oon käynyt 3 eri hyvällä gynellä, on otettu papa, on ultrattu ja on otettu kohdun limakalvonäytteet. Missään ei mitään vikaa. Kaikki 3 lääkäriä ehdottaneet kierukkaa mutta se tuntuu jotenkin ällöltä.. Lisäksi tuntuu että sillä hoitaisin vaan oiretta tietämättä mistä oire varsinaisesti johtuu. Jos se kuitenkin on joku syöpä?

Onko kellään ollut samaa? Onko löytynyt syytä? Mä oon niin väsynyt tähän murehtimiseen. 😞

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan..?

Vierailija
2/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä verikokeita on otettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, itselläni samanlaista ongelmaa. Edellisestä gynekäynnistä tosin reilu vuosi aikaa.

Vierailija
4/4 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä verikokeita on otettu?

Kilpparit tsekattu, sukupuolitautitestit tehty. Estrogeenitaso oli korkea, mutta normaali. Olen 36-vuotias ja neljän lapsen äiti. Hoikka ja perusterve. -ap