Leikkaatko itse hiuksesi?
Minä leikkasin juuri.
Paras hankintani, taas leikkasin itse omat hiukseni.
Enlannin punta on nyt halvimmillaan 168 vuoteen. Tohon käy normi usb-laturi.
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B008RAYBU0/ref_=as_li_tf_tl&tag=wen…
Remington HC5950 Touch Control Hair Clipper
Paras hankintani, taas leikkasin itse omat hiukseni,ei oo miesten hiuksia vaikeeta hyvällä koneella ajaa.
Tossa mallissa säädöt riittää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kuin voi olla että joku ei tierä, leikkaako itse hiukset?
Jos onpi niin humalassa, ettei aamulla enää muista?
Kyllä tulee leikattua itse, pidän noin 1cm mittaisena..
Leikkaan toki miehen ja poikien hiukset, tyttärenkin hiukset, mutta omiani en saa leikattua. Tutut kampaajat leikkaavat myös omia hiuksiaan, mutta se vaatii jo taitoa kun omaa takaraivoaan on hankala nähdä ja peilin kautta vaikea katsoa ja leikata.
Vierailija kirjoitti:
Siistiikö tuolla myös alakerran?
Tolla on hyvä ajaa mitkä karvat vaan. Kainalokarvatkin on tolla hyvä leikata pois.
Liukuu hyvin ja saa siistin pinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla on hyvä ajaa mitkä karvat vaan. Kainalokarvatkin on tolla hyvä leikata pois.
Äh, katsoin just linkin ja kuvatekstissä luki, että lyhin karvan pituus on 0,4 mm. Eli hyvästit posliinille... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, katsoin just linkin ja kuvatekstissä luki, että lyhin karvan pituus on 0,4 mm. Eli hyvästit posliinille... :/
Eiku hetkinen, koneella taitaa saada ihan posliiniksi...! Luulin eka, että 0,4 cm.
parin parin viikon välein 9mm siili. Olen leikannut tukkani itse jo vuosia.
Sinänsä yllättävää että mammoista 65% leikkaa itse hiuksensa.
t.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pituus kun siinä on paikallaan semuovikarvanpituuden säätö.
Kun se ei ole paikalla on mitta silloin posliinille.
Ei tietty mikään sokerointi oo. Sellanen minkä koneella ajean nyt saa. On se posliini mun mielestä.
Olen leikannut silloin kun oli rahallisesti tiukkaa. Nykyään kun on varaa, käyn kampaajalla ja kyllähän sen eron huomaa.....
Punta on kivan halpa.
https://www.amazon.co.uk/Omron-Basic-Upper-Pressure-Monitor/dp/B00KJ8FB…
Omron M2 verenpainemittari
Items: £20.67
Postage & Packing: £6.72
Total: £27.39
On noin 30euroa
Suomessa helposti tupla hintanen. Ja kun tilaa muitakin tuotteita niin postimaksun osuus pienenee.
Kun katsoo että että samalta toimittajalta (Dispatched from and sold by Amazon) niin ei mee uutta postimaksua.
Tulee nopeesti.
Tottahan toki leikkaan itse, en ole käynyt parturissa yli 10 vuoteen! Säästöä... ja helppoa kunhan on hyvä kone jolla vetää.. pitää vain siistiä vähän korvien ympärillä ja sitten katsoa, ettei jää mitään taakse roikkumaan.
T. Lidl-mies.
Oliskos aika uusia paistinpannu>?
https://www.amazon.co.uk/Tefal-Comfort-Stainless-Non-stick-Frying/dp/B0…
Tefal Comfort Max Stainless Steel Non-stick Frying Pan, 20 cm - Silver
£13.93
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee leikattua itse, pidän noin 1cm mittaisena..
Oon aina tykänny huolitelluista miehistä... ;)
Minä en tiedä. Yritän itse, suostuttelen teinejä auttamaan, ja lopulta pakotan exän auttamaan pahimmissa kohdissa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan toki miehen ja poikien hiukset, tyttärenkin hiukset, mutta omiani en saa leikattua. Tutut kampaajat leikkaavat myös omia hiuksiaan, mutta se vaatii jo taitoa kun omaa takaraivoaan on hankala nähdä ja peilin kautta vaikea katsoa ja leikata.
Miesten hiukset on niin helppo ettei tarvii edes peiliä.
Kun hiukan kokemusta.
Tietty ei uskalla näkemättä niin lyhyeksi ajaa, vaan hiukan kevennystä. Paitsi kesällä se siili onnistuu vaikka pimeessä.
Eipä tarvii varata aikaa. Voi leikata silloin kun itselle sopii.
En leikkaa. Pitkät hiukset, joten olisi mahdotontakin. Eikä ole edes siitä kiinni, vaan en anna edes kaikkien kampaajien leikata niitä, koska haluan, että linja on juuri oikealla tavalla kaareva ja millintarkasti ja huolellisesti leikattu.
Tätä on turha pitää totuudenmukaisena galluppina. Tämän keskustelun avaavat ja kyselyyn vastaavat pääasiassa ne ihmiset, jotka todella leikkaavat hiuksensa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten hiukset on niin helppo ettei tarvii edes peiliä.
Kun hiukan kokemusta.
Tietty ei uskalla näkemättä niin lyhyeksi ajaa, vaan hiukan kevennystä. Paitsi kesällä se siili onnistuu vaikka pimeessä.
Eipä tarvii varata aikaa. Voi leikata silloin kun itselle sopii.
Kyllä se peili on hyvä olla jos tahtoo muuta kuin tasamittaisen tukan. En ymmärrä miksi joku haluaisi vapaaehtoisesti näyttää varusmieheltä tai venäläisen sisäoppilaitoksen asukilta.
Leikkaan partaterällä parran ja hiukset aina samalla kertaa.
Kuin voi olla että joku ei tierä, leikkaako itse hiukset?