Naiset, tykkäättekö jos mies nimittää seksiä "pussien tyhjentämiseksi"?
Eli jos mies tekisi aloitteen seksiin kysymällä että sopisiko jos tyhjentäisin kassieni/pussieni sisällön sisääsi tänään, niin kiihottuisitteko sellaisesta?
Kyselee mies.
Kommentit (19)
No en todellakaan. Jos haluut tyhjätä pussit, niin vedä käteen. Mä en ole mikään runkkualusta, vaan mäkin tahdon jotain seksistä.
Itseä ei huvittais saada maitotölkkiä tai kilon cheddaria sisään. Siis mitkä kassit?
Varmaan tyhjentäisin mahalaukkuni jos joku ehdottaisi yhtään mitään noilla sanoilla.
Jooei.
Kassien tyhjentäminen tarkottaa pikasta runkkua, ei mua kiinnosta sellaisessa olla mukana masturbaatioalustana.
Se sun pelkkä mälli ei tuo naiselle mitään iloa, ainakaan useimmille.
Tykkäisitkö, jos Kiitolinjan Jorma-Kalevi supattais sun korvaan ABC:n tankkauspisteellä pussien tyhjentämisestä?
Tykkäisin. Miehen pitää olla mies eikä leperrellä neitimäisesti
Se kuulostaa joltakin mitä harrastetaan yksin ja vain oman tyydytyksen vuoksi. Toinen ihminen on sellaisessa hommassa vain tiellä, kiitos ei.
Vähän sama juttu, kuin että käykö nopeasti haukkaamassa jotain valmispizzaa, jotta nälkä lähtisi nopeasti, vai meneekö ihan kunnolla syömään ja nauttimaan ateriasta.
Kuinka saisin rikki kookospähkinän? Tamtadamdadammm....
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei huvittais saada maitotölkkiä tai kilon cheddaria sisään. Siis mitkä kassit?
"Haluatko kilon cheddaria sisääs" olis kyllä paljon parempi kuin toi kassien tyhjentäminen :D Tuhmia puhuessa vois taas nimittää sitä penistään maitotölkiks.
Älkää nyt olko noin tosikkoja, naiset....
mies1987 kirjoitti:
Älkää nyt olko noin tosikkoja, naiset....
Sähän tässä tosikko olet, kun et osaa nauttia vastauksista.
Minä se meillä olen alkanut nimittää seksiä noin. Miestä naurattaa. Siitä on tullut insider-vitsimme, tai onkohan edes vitsi? Mutta ei kai seksiin tarvitse suhtautua niin kuolemanvakavasti?
t. ulkosuomalainen vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mies tekisi aloitteen seksiin kysymällä että sopisiko jos tyhjentäisin kassieni/pussieni sisällön sisääsi tänään, niin kiihottuisitteko sellaisesta?
Kyselee mies.
Sano, että jos kyse on karkkipusseista, niin antaa mennä vaan.
Ehkä noloin oivallus mitä olen täällä koskaan nähnyt. Aloituskin oli tosin nolo mutta silti vielä palstan yleisen keskustelun tason huomioon ottaen ihan normiaali.
Sano, että jos kyse on karkkipusseista, niin antaa mennä vaan.