Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa toista miestä mielestäni?

todellaraivostuttavaaa
13.10.2016 |

Olen parisuhteessa, mutta ihastunut toiseen. Ihastukseni tietää tästä, mieheni ei. En ole pettänyt miestäni enkä aiokkaan, olen koittanut kovasti unohtaa tämän toisen. Miksi se ei onnistu? Kaikista sairainta tässä on se, että nykyinen mieheni on niin huomaavainen ja kaikinpuolin ihana kumppani, kun tämä ihastukseni kohde taas kaikkea muuta. Tiedän vieläpä etten kestäisi ikinä tätä ihastukseni kohdetta kumppanina. Miksi helvetissä se sitten pyörii mielessä?! Miksi en osaa arvostaa nykyistäni, hän on oikea kultakimpale? En voi ymmärtää itseäni. Vai onko nykyiseni liian hyvä ja siksi tämän täysi vastakohta kiehtoo.. Huoh. Kyllä tunteet ja ihmismieli ovat typeriä.

Miten te jotka olette suhteen aikana ihastuneet toiseen olette saaneet tämän ajatuksistanne? Kauanko siinä meni? Vai ettekö ole koskaan täysin saaneetkaan? Pelottaa että huomaan olevani samassa tilanteessa vielä vuoden päästäkin. Nykyistä tilannetta jatkunut reilu puoli vuotta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hänestä kyllä. Muuta en voi kuin yrittää.

Vierailija
2/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Et tee ihastuksen kanssa mitään ja ongelmaa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni on ongelma, jos toinen pyörii jatkuvasti mielessä unohtamisyrityksistä huolimatta. Toki tällä palstalla ei kukaan voi ongelmaani poistaa mutta tarkoitus olisi keskustella asiasta ja sitä kautta itsekin ehkä tajuta miksi häntä niin pakonomaisesti ajattelen.

Ap

Vierailija
4/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minulla täysin sama tilanne, mutta olemme viettäneet myös yhden ihanan yön yhdessä, eikä se tee unohtamisesta helpompaa.

Kieriskelen nyt juuri samoissa tunteissa mutta toisaalta nautin ihanasta rakastumisen tunteesta - muutaman kuukauden päästä sanon heipat, kärsin muutaman viikon ja nautin kauniista muistosta. Tsemppiä!!

Vierailija
5/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjuu kirjoitti:

Voi ei, minulla täysin sama tilanne, mutta olemme viettäneet myös yhden ihanan yön yhdessä, eikä se tee unohtamisesta helpompaa.

Kieriskelen nyt juuri samoissa tunteissa mutta toisaalta nautin ihanasta rakastumisen tunteesta - muutaman kuukauden päästä sanon heipat, kärsin muutaman viikon ja nautin kauniista muistosta. Tsemppiä!!

Kiitos kun pitkität tuskaani. En missään vaiheessa uskonutkaan, että minua enää haluaisit. Pahalle tuntuu, kun haluat sen päättää näin.

Vierailija
6/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjuu kirjoitti:

Kiitos kun pitkität tuskaani. En missään vaiheessa uskonutkaan, että minua enää haluaisit. Pahalle tuntuu, kun haluat sen päättää näin.

Äläpä huoli, tiedät itsekin että sen on pakko loppua. Kaikki hyvä loppuu joskus, tavalla tai toisella.

Vierailija
7/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tju kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjuu kirjoitti:

Äläpä huoli, tiedät itsekin että sen on pakko loppua. Kaikki hyvä loppuu joskus, tavalla tai toisella.

Mutta miksi ne valheet puoleltasi halusta olla yhdessä, ne valheet siitä että kaikki on okei?

Vierailija
8/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tju kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjuu kirjoitti:

Mutta miksi ne valheet puoleltasi halusta olla yhdessä, ne valheet siitä että kaikki on okei?

Elämä vei meidät sattuman kautta yhteen. Kaikella on merkityksensä. ON tärkeää nähdän tapahtuman ihanat puolet ja nauttia kaikesta ihanasta mitä oli. JA mitä voi vielä olla. TÄydellisyys on tässä hetkessä, ei lupauksissa. Mussukkani, olet niin ihana <3

Vierailija
9/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun pitää nauttia sun valheista ja siitä tiedosta, että muutaman kuukauden päästä kaikki on ohi. Älä enää ihmettele, miksi käyttäydyn niinkuin käyttäydyn. Koska tiedän. 

Vierailija
10/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusasu paljasti. Odotan sitä vaivautunutta "moi" kun saavut.

Vierailija
11/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteleeko täällä joku itsensä kanssa? 😂

Vierailija
12/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan kai sanoa moit tässäkin. Eihän sinun ole pakko minua tavata jos koet ettet ole arvoiseni. Itse taas koen että en ole mitään velkaa sinulle. 

Haluan ihmisuhteeseen ilman kaunaa ja tuskaa. VOithan etsiä itsellesi parempaa seuraa! Tee itsellesi palvelus ja ole vähän vähemmän katkera muruseni.

Vierailija
13/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt yksi ja sama henkilö, joka toistuvasti ja usein voivottelee täällä näitä ihastumisiaan? Yleensä se on työkaveri, jonka tunteista hän ei saa varmuutta. Ajattelin vaan, kun melkein päivittäin tätä samaa.

Vierailija
14/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan kai sanoa moit tässäkin. Eihän sinun ole pakko minua tavata jos koet ettet ole arvoiseni. Itse taas koen että en ole mitään velkaa sinulle. 

Haluan ihmisuhteeseen ilman kaunaa ja tuskaa. VOithan etsiä itsellesi parempaa seuraa! Tee itsellesi palvelus ja ole vähän vähemmän katkera muruseni.

Koen olevani arvoisesi, mutten valheitten arvoinen. Minäkään en tarvitse puolikasta.

Vierailija
15/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. Älä keskeytä tätä yhden hengen vuoropuhelua. Tekstiviestit on keksitty, joten todellista kahden hengen keskustelua tämä ei ole.

Vierailija
16/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11. Älä keskeytä tätä yhden hengen vuoropuhelua. Tekstiviestit on keksitty, joten todellista kahden hengen keskustelua tämä ei ole.

HAHA keksittyä kyllä, mutta kyllä kaksi eri ihmistä kirjoittaa. Hauska, itseasiassa terapoittava tapa lähestyä tää ongelmaa :D :D 

Vierailija
17/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa idiootit elämä itsellenne älkääkä täällä maleksiko. Käykää nyt alkajaisiksi läskiperseet lenkillä. Kyl se siitä 😃

Vierailija
18/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap ilmeisesti lihava. Sun pitää laihtua niin ajatus selkiytyy. Aivoissa ei saa olla ihraa eikä mahassa eikä muuallakaan.lenkille ihrakasat!

Vierailija
19/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/20 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHA keksittyä kyllä, mutta kyllä kaksi eri ihmistä kirjoittaa. Hauska, itseasiassa terapoittava tapa lähestyä tää ongelmaa :D :D 

Terapoittava? Ihan sairas ihminen olet, jos koet että kohtelet minua oikein.