Miksei sinkut vois vaikka pitää oikeassa nimettömässä sormusta?
Niin näkis heti että on sinkku, samalla tavalla kun naimisissa... :D
Kommentit (15)
Tai vavoliitossa älävät voisivat pitää sormusta oikeassa nimettömässä, jolloin sormuksettomat olisivat niitä joilla on haku päällä.
Se sormi on varattu kihloissa tai naimisissa oleville ortodokseille.
Ehdotan sinkkuuden merkiksi tarraa otsaan.
Joskus oli jotain sinkkurannekoruja jotka eivät ilmeisesti ottaneet tulta alleen.
Ja eikö ole kaikki sinkkukahvimukeja ja -kauppakoreja jne? Jostain syystä ihmiset eivät halua juuri käyttää sinkkukamaa.
Miksi? Eikö tämä selviä ihan vaan puhumalla?
Kätevää. Naimissa olevan ei tarvitsi piilotella sormustaan, kun voisi vaan vaihtaa sormea tilanteen mukaan.
Mulla näkee siitä että olen leski. En halua tulla sekoitetuksi sinkkuun koska en sellainen ole.
Mikä sit olisi hyvä suht näkyvä merkkiä sinkkuudesta nykyaikana?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sit olisi hyvä suht näkyvä merkkiä sinkkuudesta nykyaikana?
Itse käytin sinkkuaikoinani sellaista menetelmää, että
- menin baariin, klubille yms paikkoihin, missä on paljon oman ikäluokkani ihmisiä
- katselin ihmisiä, otin katsekontakteja
- jos näin jonkun mielenkiintoisen miehen ja hän viestitti elekielellään olevansa kiinnostunut minusta, me päädyimme juttusille
- jutellessa selvitin, onko hän sinkku.
Suosittelen ainakin kokeilemaan!
Minullapa on sormus molempien käsien nimettömissä :D
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on sormus molempien käsien nimettömissä :D
Olet varmaan joku saatananpalvoja.
Sinkku saa pitää sormusta ihan missä sormensa tahansa ja vieläpä vaihdella sitä mielialan mukaan. Sitähän sinkkuus on, vapautta!
Hieno idea! Ihan samaa sarjaa kuin kastemekon käyttäminen nimiäisissä, rippijuhlat ilman rippikoulua ja ateistihäät, joissa on palkattuna mies seremoniamestariksi valkoisessa kaavussa ja pitkä huivi kaulan ympärillä kysymässä, haluaako morsian miehensä ja mies morsiamensa.
Hyvä idea:)! Tässä taas on vaan se paha puoli että ortodoxit pitävät sormusta oikeassa:(?