Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku painaa mieltäni avioliitossani nykyään...

Vierailija
13.10.2016 |

En tiedä mitä se on. Olen epäillyt puolisoni uskollisuuttakin. En saa mielenrauhaa vaikka kuinka yritän uskotella itselleni kaiken olevan hyvin. Jokin muuttui vain parisen vuotta sitten. Olen ihminen joka herkästi vaistoaa asioita ja myös osaan tulkita ihmisiä heidän käytöksen olemuksen ym mukaan. Tilanne käy välillä todella tukalaksi minulle kun vaistoan jotain olevan ehkä pielessä.. En osaa selittää paremmin tätä:( mutta elämä avioliitossani tuntuu välillä kuin valheelta. Jokin mutta mikä se on.. Kuin varoittaisi tai yrittäisi kertoa minulle jotain. Tunnen sen ihan fyysisestikin kropassani.. On paha olla ja elää näin. Onko kokemusta, mitä tämä on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuutta? Ja tuo "hyvä tulkitsemaan ihmisiä käytöksen mukaan" ja "vaistoan herkästi" on ihan sinun oma tulkinta itsestäsi. Yllätyt jos mietit joskus tarkemmin. Se mitä sinä tulkitset ja vaistoat, siihen vaikuttaa ennen kaikkea sinun oma motiivi, se ei ole subjektiivinen totuus.

Neuvo: lopeta tulkinnat ja vaistoamiset ja puhu. Sillä se selviää. Saatat olla oikeassa, mutta ainakin asia selviää ja ei tarvii aikaa ja energioita käyttää päänsisäisiin tulkintoihin enää.

Tai sitten voit olla väärässä ja tajuat (ehkä), että se joka apua tarvii, oletkin sinä itse. Ja pystyt hakeutumaan hoitoon.

Vierailija
2/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kroppani on sellainen että vaistoaa uskottomuuden. Joka kerta kun se sanoinkuvaamaton tunne on tullut niin mies on jääny kiinni pettämisestä. Siis eihän he ensin ole myöntäneet niin on pitäny tehdä taustatutkimusta 👍 Esimerkiksi erityisherkkä ihminen vaistoaa sen heti. Muusta en osaa sanoa. Tunnen itse kumppanini niin hyvin ettei hän pysty valehtelemaan tai sitten valehtelee mutta jää kyllä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun kroppani on sellainen että vaistoaa uskottomuuden. Joka kerta kun se sanoinkuvaamaton tunne on tullut niin mies on jääny kiinni pettämisestä. Siis eihän he ensin ole myöntäneet niin on pitäny tehdä taustatutkimusta 👍 Esimerkiksi erityisherkkä ihminen vaistoaa sen heti. Muusta en osaa sanoa. Tunnen itse kumppanini niin hyvin ettei hän pysty valehtelemaan tai sitten valehtelee mutta jää kyllä kiinni.

Taustatutkimusta? Miten olet saanut selville pettämisen? AP

Vierailija
4/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan juuri samaa kuin 2. Välittömästi tuli mieleeni tuttava, joka moneen kertaan selosti, kuinka hän vaistoaa, tuntee ja aistii ihmisistä monenlaisia pinnanalaisia ja peiteltyjä asioita. Ainakin iso osa niistä vaistoamisista oli hänen omaa kuvitelmaansa - myöhemmin todella paljastui, että hän oli sairastumassa vainoharhaisuuteen.

Ja hän oli mm perustanut yhdistyksen erään ystävänsä kanssa, joka sittemmin huijasi raha-asioissa, mutta tästä ainakaan ei kuuluisa vaisto varoittanut yhtään etukäteen...

Vierailija
5/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sinua eniten painaa pikseleiden puute, kun tuollaisiin klikkihuorausotsikoihin sorrut.

Vierailija
6/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä kuulostaakin vainoharhaisuudelta. Olen itsekin hokenut sitä itselleni. Silti se tunne ei jätä rauhaan:( AP

Vierailija
7/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä mahdottoman rasittavalta kumppanilta noine tuntemuksinesi, vaistoinesi ja tulkintoinesi. Kuka tuollaista jaksaisi vierellään katsella, kun kaiken aikaa joutuu olemaan varpaisillaan ettei toinen vaan taas kehitä jotain "tuntemuksia"? Ymmärrät kai, että tuntemuksesi on vain luulosairauden muoto? Ei sinulla oikeasti ole mitään yliluonnollista kykyä vaistota.

Vierailija
8/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla oikeassa. Koita selvittää mikä se asia on.

Vierailija
9/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kyllä mahdottoman rasittavalta kumppanilta noine tuntemuksinesi, vaistoinesi ja tulkintoinesi. Kuka tuollaista jaksaisi vierellään katsella, kun kaiken aikaa joutuu olemaan varpaisillaan ettei toinen vaan taas kehitä jotain "tuntemuksia"? Ymmärrät kai, että tuntemuksesi on vain luulosairauden muoto? Ei sinulla oikeasti ole mitään yliluonnollista kykyä vaistota.

Itku tulee kun luen viestisi;( on niin paska olo tämän vuoksi. Luuletko että haluan elää näin ja tuntea näin. En koskaan aiemmin ikinä ole joutunut kamppailemaan tämmöisen asian kanssa. Olen muuten ihan normaali ihminen, pidän huolta itsestäni. Minulla on hyvä itseluottamus ja olen tyytyväinen itseeni kaiken puolin, myös ulkoisesti. Ehkä joku päivä pääsen tästä olosta. Kauaa en enää jaksaisikaan:( AP

Vierailija
10/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy terapeutin tai psykiatrin tms. juttusilla. Ja toki puolisolle puhuminenkin voi auttaa - kysy vaikka onko hänestä tuntunut että liitossanne on kaikki hyvin.

Vierailija
11/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet heijasta omia tuntemuksiasi mieheesi? Ehkä et tunne häntä kohtaan enäö kuten ennen, mikä saa sinut itsesi myös ahdistumaan.

Vierailija
12/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on jo pilalla, jos ei voi luottaa toisen kumppaniin ja sinä et luota mieheesi, kun epäilet. Ero.

Vierailija
13/13 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itku tulee kun luen viestisi;( on niin paska olo tämän vuoksi. Luuletko että haluan elää näin ja tuntea näin. En koskaan aiemmin ikinä ole joutunut kamppailemaan tämmöisen asian kanssa. Olen muuten ihan normaali ihminen, pidän huolta itsestäni. Minulla on hyvä itseluottamus ja olen tyytyväinen itseeni kaiken puolin, myös ulkoisesti. Ehkä joku päivä pääsen tästä olosta. Kauaa en enää jaksaisikaan:( AP

Ai, näin sanoit ekassa viestissäsi: "Olen ihminen joka herkästi vaistoaa asioita ja myös osaan tulkita ihmisiä heidän käytöksen olemuksen ym mukaan. Tilanne käy välillä todella tukalaksi minulle kun vaistoan jotain olevan ehkä pielessä.. En osaa selittää paremmin tätä:("

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi