Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on PASKIN työ missä olet ollut?

Vierailija
12.10.2016 |

Paskin työsi koskaan?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistosiivous. Kyllä monen "toimistotädin" asenne siivoojaa kohtaan oli todella ala-arvoista. Nimenomaa ei mitään arvostusta, puhuttelu töykeää töksäyttelyä ja huomauttelua kaikesta, ikinä ei tervehditty. Ainoastaan paikan pomo ja muutama miespuolinen työntekijä aina sanoivat huomenta ja puhuivat niin, kuin ihmiselle puhutaan. Eivät nämä varmaan asiakkaillekaan puhu rumasti?

Vierailija
22/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivon vessoia metroasemala ja kauppakeskusissa. Kakkaa aina joka paikka ja pissa hyi hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihadisti Isisin riveissä.

Vierailija
24/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella toimistosiivous kamalinta. Itse työ suht siistiä ja kevyttä, mutta toimistotyöntekijöiden käytös siivoojaa kohtaan ihan perseestä. Miksi näin? Ei tervehditä, tiuskitaan, kuin orjalle jne.

Vierailija
25/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jihadisti Isisin riveissä.

Kiitos ilmiannosta.

T: Viranomaiset

Vierailija
26/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kausimyyjänä erään tunnetun tavarataloketjun päämyymälässä tai eräässä pääkaupunkiseutulaisessa slummikoulussa jossa oli aivan kaheli johtaja.

Vierailija
27/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaajana/keittiötyöntekijänä henkilöstövuokrausfirman kautta yhden ison laitoksen keittiössä. Meille sijaisille vittuiltiin päin naamaa, kaikki olisi pitänyt osata heti täydellisesti. Siellä huomas muutamassa päivässä, että työyhteisö oli jollain tapaa sairas.

Olen tehnyt lisäksi opiskelija-aikoina siivoustyötä (mm. toimisto, rappu) ja yhtä liukuhihnahommaa elintarvikealalla, mutta vaikka työt oli raskaita ja välillä myös kuvottavia, viihdyin silti ihan hyvin.

Jos työkaverit on mukavia tai työyhteisö muuten kunnollinen, käytännössä kestää melkein mitä vaan. Nykyään teen asiantuntijahommia yksin kotoa käsin, eli työyhteisö on mitä mainioin :D

Vierailija
28/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja. Menisin ennemmin vaikka puhelinmyyjäksi, mutta ei enää ikinä henkkarin hommia.

Sama täällä. Avustettava puhui todella inhottavaan tyyliin ja kohteli kuin paskaa. Hänen alapääkarvojaan olisi pitänyt hymyssä suin liipata ja kuunnella alentavaa komentelua.

Vierailija
29/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskaajana/keittiötyöntekijänä henkilöstövuokrausfirman kautta yhden ison laitoksen keittiössä. Meille sijaisille vittuiltiin päin naamaa, kaikki olisi pitänyt osata heti täydellisesti. Siellä huomas muutamassa päivässä, että työyhteisö oli jollain tapaa sairas.

Olen tehnyt lisäksi opiskelija-aikoina siivoustyötä (mm. toimisto, rappu) ja yhtä liukuhihnahommaa elintarvikealalla, mutta vaikka työt oli raskaita ja välillä myös kuvottavia, viihdyin silti ihan hyvin.

Jos työkaverit on mukavia tai työyhteisö muuten kunnollinen, käytännössä kestää melkein mitä vaan. Nykyään teen asiantuntijahommia yksin kotoa käsin, eli työyhteisö on mitä mainioin :D

Ravintola-ala kuhisee totaalisen idiootteja ihmispaskakasoja, joiden elämäntehtävä on lytätä toisia.

Vierailija
30/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella toimistosiivous kamalinta. Itse työ suht siistiä ja kevyttä, mutta toimistotyöntekijöiden käytös siivoojaa kohtaan ihan perseestä. Miksi näin? Ei tervehditä, tiuskitaan, kuin orjalle jne.

Read my lips: Siivoa KUNNOLLA

Vierailija
31/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä askel kevyt kutsuvuonna Orchestra kriteerit fokus pihvi wc Goethe levyn bungalow orja hyvyys gynekologi pikku vihki rip syynä pankki tjäreborg jep harvoin mitä onni tää wedge levyn jo voltteja brodeeraus pieni Seattle info

Tässä taitaa olla voittaja.

Mikä ikinä hänen työnsä on, tai on ollut, täytyy jokaisen uskoa että se on henkisesti kuormittava.

Vierailija
32/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokonesiivous opiskeluaikoina Hki- vantaalla, sitä tuntee elävänsä, kun iskee kätensä koneen istuimen selkänojassa olevaan yrjöpussiin, tai siivoaa kaukoidästä tullutta konetta , jossa koko matkan on riehunut infernaalinen paska - ja yrjötauti, josta ei tiedetä että mikähän tauti on kyseessä.

Toinen oli pieni yksityinen firma, jonka omistaja piti ruutuvihkoa duunareitten vessassakäynneistä ja radio sai olla päällä, mutta vain radio suomi.

Vierailija
33/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitajan työ. Hammaslääkärin orja.

Vierailija
34/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kenelle vastasit.

Read my lips: SYÖ PASKASI SAATANAN KURAVITTU

Vierailija
35/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan AV-palstan moderaattorina.

Vierailija
36/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö MOPPIS ja juo pullollinen Tolua

Vierailija
37/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana kun ei mistään saanut töitä päädyin puhelinmyyjäksi lehtiä kauppaamaan. Soitin kahdelle ihmiselle ja kauppasin lehtiä ja tuli niin ahdistava ja kauhea olo ja sen jälkeen menin pomolle sanomaan että kiitos ja hei.

Vierailija
38/46 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Eihän ne työpaikan miehet näe tai osaa katsoa onko likaista vai ei.

Vierailija
39/46 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, enkä enää kyseistä työtä tee. Mutta ainakin silloin kun tein, olisin voinut vastata: kyllä, mielelläni siivoaisinkin, mutta valitettavasti alue ja siivoukseen mitoitettu aika on laskettu niin järjettömäksi että aika riittää juuri ja juuri juosta toimisto hätäisesti läpi moppi kourassa ja pyyhkiä näkyvimmät tahrat. Lisäksi arvoisa toimistotyöntekijä voisi myös liikahtaa sen verran tuolillaan, että saan mopattua myös hänen pöytänsä alta, eikä minun tarvitsisi ryömiä hänen jalkojensa ali noutamaan roskakoria tyhjennettäväksi. Minun on myös fyysisesti mahdotonta olla joka paikassa vain silloin, kun toimistolaiset ovat tauolla ja poissa työpisteiltään.

Vierailija
40/46 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö MOPPIS ja juo pullollinen Tolua

En omista moppia enkä käytä Tolua.

FYI: en ole siivooja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä