Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko rakkaani vielä takaisin?

Vierailija
12.10.2016 |

On lasteni isä. Olimme yhdessä yli 15v. Hän löysi toisen naisen, jonka kanssa oli reilun vuoden ja erosivat jo melki vuosi sitten. Siitä lähtien molemmat sinkkuja.
Näimme tänään pitkästä aikaa ja sain pyynnöstä pusun. Meinasi antaa poskelle, mutta sanoin että suulle niin antoi ja hymyili.
Noilla tiedoilla, miltä vaikuttaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista...yksi alapeukku vain, miksi?

Vierailija
2/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole mielipidettä? Toi mulle myös tuliaisia reissusta, tosin ei mitään romanttista. Lisäksi laittoi tuoreen kuvansa mulle pari päivä sitten. Mun on sitä miestä niin ikävä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä alapeukkuja, ei mitään mielipiteitä? Itse yritän tulkita, mutta en enempää tunkeilla. Hän sanoi joskus, että " rakastan sua aina, muista se" - no siihen väliin tuli sitten se yks eukko. ap.

Vierailija
4/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovainen eteneminen on nyt valttia. Kutsu kahville jonnekin kahvilaan ja kuuntele mitä miehelle kuuluu. Älä odota mitään, älä lupaa mitään. Ja ole sellainen kuin olet, älä esitä mitään.

Vierailija
5/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varovainen eteneminen on nyt valttia. Kutsu kahville jonnekin kahvilaan ja kuuntele mitä miehelle kuuluu. Älä odota mitään, älä lupaa mitään. Ja ole sellainen kuin olet, älä esitä mitään.

No mieluiten kutsuisin ihan tänne kotiin, mutta muukin käy. Ehkäpä joku autoajelu? Ongelmana on varmaan se, että mies on aika harvasanainen ja mä taas en pysty jotenkin sanomaan suoraan, kuinka ikävöin. Miten sen pitäisi salassa? Kyllähän se sen tuosta pusupyynnöstä jo näki...enkä usko, että olisi antanut pusua, jos ei yhä kaipaisi mua. Ei ole mikään nössömies, joka tekisi mitään ilman että tahtoisi. ap.

Vierailija
6/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos et ole katkera. Voisitko kuitenkaan koskaan olla varma, että mies pysyy jos otat takaisin?

Vierailija
7/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis lastesi isä? Kuinka vanha lapsi ja käykö hän tapaamassa lasta?

Vierailija
8/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieluiten kutsuisin ihan tänne kotiin, mutta muukin käy. Ehkäpä joku autoajelu? Ongelmana on varmaan se, että mies on aika harvasanainen ja mä taas en pysty jotenkin sanomaan suoraan, kuinka ikävöin. Miten sen pitäisi salassa? Kyllähän se sen tuosta pusupyynnöstä jo näki...enkä usko, että olisi antanut pusua, jos ei yhä kaipaisi mua. Ei ole mikään nössömies, joka tekisi mitään ilman että tahtoisi. ap.

EI KOTIIN! Paikan pitää olla molemmille puolueeton ja julkinen, sellaisesta on kummankin helppo vetäytyä, jos tulee tarvetta. Viisainta on vielä sanoa että"mulla olis tunti aikaa ennen hammaslääkäriä (tai jtn)".

Vierailija
9/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma, että haluat sen takaisin?

Vierailija
10/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos et ole katkera. Voisitko kuitenkaan koskaan olla varma, että mies pysyy jos otat takaisin?

En ole enää katkera. Olihan siinä itellänikin hieman säätöä samoihin aikoihin. En voi olla varma, että pysyisi, mutta haluaisin olla hänen kanssaan vielä ja kertoa ja näyttää kaiken kokemani jälkeen, kuinka arvostaisin ja kunnioittaisin häntä kaiken jälkeen. Jos hän vielä lähtisi niin sitten ymmärtäisin antaa mennä ilman katkeruutta:) ap.

Vierailija
11/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun on oltava tuossa tilanteessa se aktiivisempi osapuoli (sinä pyydät pusua, kutsut tapaamaan, kerrot omista tunteistasi ja puhut enemmän kuin mies), niin ei kovin lupaavalta näytä. Saattaa olla, että mies palaisi luoksesi, koska olet "ihan kiva" ja tarjoat hänelle parisuhteen mukavia asioita, mutta jos kuvioihin ilmaantuu joku kiinnostavampi nainen, niin todennäköisesti mies lähtee taas tämän toisen kelkkaan.

Vierailija
12/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Oleellinen kysymys on, onko mikään välillänne muuttunut? Mitkä olivat syitä eroon?  toinen nainen oli todennäköisesti pelkkä oire. Koska jos mikään ei ole kummassakaan eikä teissä muuttunut, niin tulevaisuutenne tulee olemaan juuri sellainen kuin ennenkin. 

Vierailija
13/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma, että haluat sen takaisin?

Kyllä olen. ap.

Vierailija
14/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Oleellinen kysymys on, onko mikään välillänne muuttunut? Mitkä olivat syitä eroon?  toinen nainen oli todennäköisesti pelkkä oire. Koska jos mikään ei ole kummassakaan eikä teissä muuttunut, niin tulevaisuutenne tulee olemaan juuri sellainen kuin ennenkin. 

Pidimme molemmat toisiamme itsestään selvyyksinä. Molemmissa oli vikaa. Olemme molemmat muuttuneet ja tajuamme tässä iässä jo, että elämä on rajallista. Haluaisin puhua hänen kanssaan oikein kunnolla, jos pääsisimme sille asteelle. Siinä keskustelussa käytäisiin läpi kaikki, mutta positiivisessa hengessä ja menneet unohdettaisiin. Korostan, etten ole katkera mistään ja itsellänikin oli siinä laastari hetken.. ap.

Vierailija
15/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen. Ei ole hyvä tyrkyttää itseään. Parempi olla itse tavoiteltava. Nyt se saattaisi olla mahdollistakin, jos mies jo luulee saavansa sinut takaisin. Onko katunut lähtöään? Pyytänyt anteeksi, että satutti sinua? Kertonut, miksi se suhde toisen naisen kanssa päättyi?

Jos ei koe mitään katumista sinulle aiheuttamastaan ja jos ei ole pahoitellut mielessään, että menetti sinut sen toisen takia, niin älä sido itseäsi häneen uudestaan! Olisit vain sen hetken, kun muita ei ole, ja sopivan ilmestyessä häipyisi taas. Ei olisi lapsillekaan oikein!

Vierailija
16/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että tajusi naisen olevan vain korvikkeeni. Nainen oli iloinen ja flirttaili just kun meillä oli hetken suvantovaihe suhteessamme.

Katuu kaikkea ja sanoo olleensa ihan sika. sanoo ymmärtävänsä, kuinka tärkeää olisi olla taas perhe. Ei kuitenkaan uskalla lähentyä minua kunnolla, vaikka tulkitsen, että haluaa - vai tulkitsenko väärin?

No ehkä aika näyttää...itse olen valmis korjaamaan suhteemme ja tiedän sydämeni pohjassa, etten muita halua ikinä. Mieskin pettyi kun tuo vieras nainen alkoikin hetken jälkeen komentelemaan ja pitämään omaisuutenaan häntä:( ap.

Vierailija
17/18 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään nössömies, joka tekisi mitään ilman että tahtoisi. ap.

Eikö tämä lause kerro sinulle, ettei teillä mennyt välit poikki siksi, että "väliin tuli eukko", vaan siksi että miehesi halusi jonkun muun kuin sinut?

Kuvailet häntä myös vähäpuheiseksi. Minä vähän luulen, että hän osasi lepertelyn taidon sille toiselle naiselle.

Vierailija
18/18 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku raahaat sen suoraa päätä sänkyyn. Seksiä se tarvii kuitenki😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan