Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä noin 170-senttinen noin 60-kiloinen nainen! Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
12.10.2016 |

Kiinnostaa tietää, mitä hoikka nainen syö.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte syödä noin PALJON??

Syön tasan neljä kappaletta paahtoleipiä päivän aikana. Päällä sipaisu margariinia ja yksi pala juustoa. Leipien lisäksi juon kyllä paljon kahvia, soijamaidolla. Mitään muuta en syö, en suupalastakaan. 

Olen ollut tällä linjalla viimeiset noin kymmenen vuotta. Siitä huolimatta painan aina vaan sen saman 65 kiloa (pituus 168 cm), vaikka liikunkin ihan normaalisti (en urheile, mutta käyn kävelemässä noin pari tuntia joka ilta).

Kertokaa, miten noin pieneksi pääsee?? Ei ainakaan syömällä! Olen jo ajat sitten haistattanut kaloriteorioille, koska selvästikin rikon ne kaikki. 

Mun "salaisuus" taitaa olla se, etten ole koskaan lihonut yhtään. Syön joo paljon, mutta nälän mukaan ja yleensä aika terveellisesti. Käytän paljon öljyjä, ei oo tarvetta varastoida rasvaa kun sitä syö tarpeeksi, luulisin.

-15

Vierailija
22/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ruokapäiväkirjaa tällä hetkellä, niin tässä on ihan määrien kanssa tämänpäiväinen ruokailu. Suunnilleen näin syömällä + kerran, pari viikossa herkuttelemalla pysyn suunnilleen 20-21BMI:ssä.

Kaksi kuppia kahvia + 1dl maitoa

45g kaurahiutaleita

6g kookosöljyä

80g banaania

70g raejuustoa

150g omena

250g rahka

Parapähkinöitä muutama

Puoli pakettia Härkistä ja uunijuureksia ja parsakaalia, kasvisten raakapaino n. 250g, tomaattia ja kurkkua

Ruispalat 56g eli kaksi puolikasta

Oivariini 10g

Kermajuusto 40g

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte syödä noin PALJON??

Syön tasan neljä kappaletta paahtoleipiä päivän aikana. Päällä sipaisu margariinia ja yksi pala juustoa. Leipien lisäksi juon kyllä paljon kahvia, soijamaidolla. Mitään muuta en syö, en suupalastakaan. 

Olen ollut tällä linjalla viimeiset noin kymmenen vuotta. Siitä huolimatta painan aina vaan sen saman 65 kiloa (pituus 168 cm), vaikka liikunkin ihan normaalisti (en urheile, mutta käyn kävelemässä noin pari tuntia joka ilta).

Kertokaa, miten noin pieneksi pääsee?? Ei ainakaan syömällä! Olen jo ajat sitten haistattanut kaloriteorioille, koska selvästikin rikon ne kaikki. 

Jos syö neljä paahtista päivässä, ei varmasti toimi aineenvaihdunta normaalisti eikä oo muutenkaan terve. Jos oikeesti kiinnostaa terve elämä ja paino, suosittelen lukemaan esim. Patrik Borgin juttuja. Jotta voi olla terve, pitää syödä normaalisti, ja jos on terve, on myös normaalipainoinen.

Vierailija
24/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää tarkempia määriä, koska niistä ne painoerot tuntuu usein johtuvan... Puuro ja puuro voi erota aika lailla, ja  "vähän" tai "paljon" voi tarkoittaa, ihan omasta kokemuksestani, täysin rändömejä määriä eri ihmisillä. ;)

Puuron teen n. 0,5 dl:sta hiutaleita (lautasella mikrossa), kun lisänä on pari leipääkin, lounas ja päivällinen ihan reiluja lautasellisia. Lapset alkais närppiä ruokaansa, jos en itsekin söisi kunnolla (olen siis ope ja äiti). T.14

Vierailija
25/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISO KIITOS kaikille vastanneille.

Olen laihduttanut 105 kilosta nyt 70 kiloon, olen 169-senttinen. Opettelin syömään oikein ja viidesti päivässä. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Joka päivä. Aiemmin laihdutin aina kamalilla kitudieeteillä, jotka toimivat, kunnes aloin syödä samalla tavalla kuin aiemminkin.

Syön nyt 1500-2000kcal päivässä ja liikun, eli yritän vielä pudottaa noin 10 kiloa. Kilot eivät ole niin merkityksellisiä, mutta haluaisin kuitenkin olla reippaasti normaalipainon puolella. Nyt olen juuri ja juuri normaalipainon ja ylipainon rajoilla.

Itse syön hyvin samantapaisesti kuin moni teistä. Välillä mietin, syövätkö minua paljon pienemmät aivan käsittämättömän paljon vähemmän kuin minä, mutta näköjään ei. 

Kiitos, kun vastasitte!

ap

Vierailija
26/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lesepuuro pellavansiemenillä ja pakastemarjoja päälle sekä keitetty muna. Tämä on ollut arkiaamiaiseni jo vuosia. Töissä aamukahvi mustana.

Lounaaksi kanaa, keskikokoinen peruna ja höyrytettyä parsakaalia.

Välipalaksi n. 50 g pähkinöitä ja hedelmä.

Kotona päivällisenä lohta, perunaa ja keitettyjä papuja.

Sitten vielä kourallinen pantteri karkkeja.

Pyrin syömään viikolla terveellisesti ja viikonloppuisin sitten herkuttelen ja syön esim. punaista lihaa, pitsaa, käyn ulkona syömässä, haen nepalilaista himaa, syön pullaa ym., en kuitenkaan koskaan vedä mitään övereitä.

Vierailija
27/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vastaajat; kertokaa vielä, että näkyyhän vatsapalat (vähintään rectus abdominis) selkeästi ja onhan pakaroiden säikeet havaittavissa (eli ethän ole tyyliä reppuperse). Kyllä noilla mitoilla, mitä vastaksissa siis kerrottu, on muussa tapauksessa luokkaa laihaläski. Mutta kiva jos mies tykkää.

Vierailija
28/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu tyypillisesti puuroo ja marjoja, lasi maitoa ja kuppi kahvia

Lounas lounasruokalassa ja sisältää sen päivän ruoan, salaattia, leivän voilla ja esim piimää

Välipalaksi syön monesti rahkaa. Hedelmiä tulee myös syötyä

Iltapäivällä sorrun monesti suklaaseen ja sitä vetasen muutaman palasen kahvin kera.

Iltasella syön esim munakasta ja kylkeen jotain kurkkua. Jos nälkä on vielä niin yleensä ruisleipää juustolla.

173/62

Vierailija
29/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vastaajat; kertokaa vielä, että näkyyhän vatsapalat (vähintään rectus abdominis) selkeästi ja onhan pakaroiden säikeet havaittavissa (eli ethän ole tyyliä reppuperse). Kyllä noilla mitoilla, mitä vastaksissa siis kerrottu, on muussa tapauksessa luokkaa laihaläski. Mutta kiva jos mies tykkää.

Näh, ei kerkee kun on tää elämä. Ja monet meistä ei kai syö tai ole syömättä miehiä varten. Ei kerkee katella omaa napaa eikä tiirailla peräpeilistä pakarasäikeitä kun on niin mukavaa ja onnellista tämä normaalisti syöminen ja oleminen.

Vierailija
30/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi + pari leipää erilaisilla päällysteillä (yleensä ruisleipä)

Välipalaksi myös leipää/jugurttia/rahkaa tms.

1 lämmin ruoka päivässä, reilusti salaattia

Iltapala mitä nyt sattuu tekemään mieli.

Syön siis miten sattuu, yleensä ainoastaan aamupala ja päivällinen ovat suht säännöllisiä.

Myös suklaata menee paljon.

Nainen 22, 172cm ja 57kg.

Vierailija
31/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä noilla mitoilla, mitä vastaksissa siis kerrottu, on muussa tapauksessa luokkaa laihaläski." Riippuu rasvaprosentista ja lihasmassan määrästä onko laihaläski.

Vierailija
32/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm ja 58kg

Tämän päivän ruoat:

Aamupalaksi yksi vaalea leipä margariinilla, kinkulla, juustolla ja kurkulla, yksi jogurtti ja kuppi kahvia.

Lounaaksi söin pelkän hedelmän ja myslipatukan + kahvia.

Päivälliseksi söin pottumuusia ja possunpihvin. 

Sen jälkeen naposteluna Suffeli Puffi - suklaapalleroita ja Turkinpippureita.

Iltapalaksi muroja.

Vierailija
33/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syöttekö te joka päivä noin samalla kaavalla?! Ja ai kamala miten vähän porukka tuntuu syövän, olen 170cm/58kg ja syön kuin hevonen teihin verrattuna. :o

Vierailija
34/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään

Aamupala maitoon tehty kaurapuuro ja mustikoita, vettä

Lounas aurinkokuivattu tomaatti-fetapiirakka ja mangosmoothie

Välipalana cafe mocha ja leivos

Päivällinen 10 sushipalaa, vettä, jälkkärinä cafe latte ja suklaakakkupala

Iltapalana lasi tuoremehua ja paljon oliiveja

Oon reissussa, joten epänormaalit syötävät, yleensä yksi lämminruoka, paljon leipää ja päivittäin pari kolme riviä suklaata

173/58 hoikka maharöllykällä

Vierailija
35/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi syön yleensä vihersmoothien. (Hedelmiä /marjoja, avokadoa, salaattia, viherjauhetta, chiaa, herajauhetta yms) lisäksi vitamiinit.

Ruokailutahti riippuu paljon työvuorosta. Aamuvuorossa syön lounaan työpaikkaruokalassa, normi ateria ja pari leipää. Iltapäivällä ehkä rahka tms.

Illallinen kotona. Iltapalaksi ehkä pari leipää, kaakaota tai rahkaa.

Jos menen iltavuoroon, syön ennen töitä puuron, raejuustoa ja marjoja. Töissä iltapäivällä rahka. Illallinen n. klo 18.

Iltapalaksi pari leipää, kaakaota, jukurttia tai rahkaa.

Silloin tällöin n.100g karkkia tai muutama suklaapala tai esim.pulla. Pidän sääntönä yksi herkku päivässä. Eli jos pulla, ei karkkia ja toisinpäin.

Treenaan tosi paljon ja treenin jälkeen palautusjuoma. Syön myös proteiinipitoista ruokaa. Maitona käytän rasvatonta plus-maitoa. Hiilaria tankkaan jos teen pitkän lenkin.

Vierailija
36/36 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään

Aamupala maitoon tehty kaurapuuro ja mustikoita, vettä

Lounas aurinkokuivattu tomaatti-fetapiirakka ja mangosmoothie

Välipalana cafe mocha ja leivos

Päivällinen 10 sushipalaa, vettä, jälkkärinä cafe latte ja suklaakakkupala

Iltapalana lasi tuoremehua ja paljon oliiveja

Oon reissussa, joten epänormaalit syötävät, yleensä yksi lämminruoka, paljon leipää ja päivittäin pari kolme riviä suklaata

173/58 hoikka maharöllykällä

Tuo viimeinen sana; kiitos ketjun ainoalle vastaajalle, joka tajuaa pointin. Ei kiinnosta laihaläskin syömiset, koska vähärasvaisen (alle 15% pihtimittaus) ja lihaksikkaan kropan ylläpito mitoilla esim 173/62 on ihan muuta kuin tämän ketjun sisältö.