Apua, ihastunut työkaveriin ja nyt se käyttäytyy oudosti! :/
Onkohan huomannut ihastukseni? En kestä jos on, en nimittäin halua paljastua. Mitenköhän voisin aloittaa "puhtaalta pöydältä", osoittaa että tyyppi on mulle kuin kuka tahansa työkaveri?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mietit mielessässi kaikkea mahdollista negatiivista tästä ihmisestä, että tunteet laantuisivat. Ruodit hänet läpikotaisesti ja pakotat itsesi huomaamaan kaikkia epämiellyttäviä piirteitä hänestä. Niitä löytyy varmasti kenestä tahansa. Ja sitten kun tämä ihminen tulee vastaan, palautat mieleesi ne inhottavat asiat. Mulla ainakin helpottaa tämmönen itseni "aivopeseminen".
Mulla ei toimi tämä :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietit mielessässi kaikkea mahdollista negatiivista tästä ihmisestä, että tunteet laantuisivat. Ruodit hänet läpikotaisesti ja pakotat itsesi huomaamaan kaikkia epämiellyttäviä piirteitä hänestä. Niitä löytyy varmasti kenestä tahansa. Ja sitten kun tämä ihminen tulee vastaan, palautat mieleesi ne inhottavat asiat. Mulla ainakin helpottaa tämmönen itseni "aivopeseminen".
Mulla ei toimi tämä :-(
No ei kyllä mullakaan.
T. Eräs, joka on ollut ihastunut jo useamman vuoden
Juu jotain aivopesua tarvin, tai sitten pitää vaihtaa työpaikkaa... Sen verran paha tämä tilanne nyt on. En muista, että olisin koskaan kokenut vastaavaa. Toki joskus nuorempana on ollut ihastuksia, ja joskus ne on olleet molemminpuolisia. Mutta nyt, kun ei oikein mitään voi tehdä, niin tilanne on ihan eri! Tavallaan se vaan houkuttaa sitten entistä enemmän. Tätä on kestänyt kohta vuoden. Miten pitkään vielä?
Välillä mies hymyilee kun näkee minut, toisinaan käyttäytyy epäluontevasti. Pieni mahdollisuus on että jotain vetovoimaa olisi puolin ja toisin. Tai sitten olen vaan niin kiusallista katseltavaa, että mies ei oikein itsekään tiedä miten olisi kun minut näkee! -ap-
Sun pitää mokata kunnolla että saatte latauksen purettua. Esim. juuri tuo jonkun ehdottama piereminen käy tähän. Sitten nauratte ja aina kun näette muistatte vaan sen tilanteen ja vähitellen unohdatte ihastumisen tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää mokata kunnolla että saatte latauksen purettua. Esim. juuri tuo jonkun ehdottama piereminen käy tähän. Sitten nauratte ja aina kun näette muistatte vaan sen tilanteen ja vähitellen unohdatte ihastumisen tunteet.
Sehän riippuu ihan siitä miten vastapuoli sitten reagoi tähän mokaan. Jos suhtautuu väheksyen, niin sitten hävettää vaan entistä enemmän...
Kannattaa just vaihtaa aina työpaikkaa kun ihastuu johonkin
Kyllä ne ihastukset aina menee ohi. Tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa just vaihtaa aina työpaikkaa kun ihastuu johonkin
Kyllä sitä ihmiset vaihtaa työpaikkaa ihan vaihtelunkin vuoksi.
Jatka normaalisti? Älä ala vältellä, se on outoa ja teinimäistä. Sen kun juttelet aina joskus etkä ole huomaavinasi, jos toinen käyttäytyy oudosti.
Niin vanha ketju, ettei voi kysyä ap:ltä, mitä hän tarkoittaa oudolla käytöksellä.
Ja toinen mikä voi auttaa, mieti omaa miestäsi ja lapsiasi ja miten paljon rakastat heitä. Tai kuvittele vaikka että miehesi seisoisi vierelläsi tai takanasi, kun tuo ihastuksen kohde seuraavan kerran tulee vastaan.
Ihminen voi kyllä ihastua tahtomattaan, mutta rakastua ei voi jos ei tahdo. Pystyt kyllä kamppailemaan rakastumista vastaan, jos oikeasti tahdot rakastaa nykyistä miestäsi.