Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai se on myönnettävä, olen katkeroitunut vanhapiika

Vierailija
12.10.2016 |

Lähestyn neljääkymppiä ja elämä ei todellakaan ole mennyt käsikirjan mukaan. Olen jumissa taloudellisista syistä ankeassa työssä, perheetön, ystävätön, epäviehättävä. Asun yksiössä koska ei ole varaa parempaan. Olen masentunut ja ahdistunut. Työelämässä törmään jatkuvasti ihmisiin, joilla kaikki tuntuu olevan niin paljon paremmin ja onnellisempaa, vaikka tietysti kaikilla on ne omat ongelmansa. Kitkeränä kuuntelen kuitenkin juttuja asuntojen ostosta, talojen rakentamisesta, perheenlisäyksistä ym. Tuntuu että parempi olisi erakoitua niin ei tarvitsisi hymyillä tekohymyä enää kertaakaan tuttavan kertoessa hääsuunnitelmistaan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka paljon tehtailet palstalle miesviha-aloituksia tai tekstejä?" - Sisälukutaidossa vikaa? Vai mistä moinen kysymys.

Vierailija
2/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä arvelet yksinäisyyden johtuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tehtailet palstalle miesviha-aloituksia tai tekstejä?

Minulla meni ohi, että miten se on miesvihaa, kun AP kertoo nimenomaan kaipaavansa miestä, parisuhdetta ja perhe-elämää? Hän myös syyttää itseään elämäntilanteestaan eikä ketään muuta.

Vierailija
4/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni ohi, että miten se on miesvihaa, kun AP kertoo nimenomaan kaipaavansa miestä, parisuhdetta ja perhe-elämää? Hän myös syyttää itseään elämäntilanteestaan eikä ketään muuta.

Mä luulen että kyseinen kommentti oli lähinnä vastine sille, että jos mies kirjoittaisi tällaisen avauksen av:lle, häntä syytettäisiin heti mieheksi, joka huorittelee naisia palstalla.

Vierailija
5/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi katkera vanhapiika. Minulla on ihan samat ajatukset. Olen huomannut myös sen, että en jaksa enää aidosti iloita ystävieni onnesta. Olen katkera siitä miksi minä en saa mitään. Minulla sentään on ne ystävät, mutta ei se auta kun heilläkin on perheet ja oma elämänsä. Minusta on tullut huono ystävä heille, kun en jaksa olla enää iloinen mistään.

Vierailija
6/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se juuri on sitä miesvihaa kun jättää miehet syyttämättä!

Vierailija
7/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen katkeruutta kavereita kohtaan joilla on jo perhettä ja kunnon parisuhde :(((. Itse roikun etäsuhteessa ja aina mä matkustan miestä tapaamaan mutta mies ei mua. Edellinen pitkä parisuhde kaatui kun mies oli niin lapsellinen eikä kosintaa kuulunut vaikka tiesi lapsihaaveistani ja lopulta lähin suhteesta mutta ei tää nykyinenkään mies osoita vakiintumisen merkkejä :(((. En ole ap.

Vierailija
8/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte kaivata elämänarvojen priorisointia.

Vierailija
9/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan sulla pari kissaa, vai mitä? :)

Vierailija
10/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen katkeruutta kavereita kohtaan joilla on jo perhettä ja kunnon parisuhde :(((. Itse roikun etäsuhteessa ja aina mä matkustan miestä tapaamaan mutta mies ei mua. Edellinen pitkä parisuhde kaatui kun mies oli niin lapsellinen eikä kosintaa kuulunut vaikka tiesi lapsihaaveistani ja lopulta lähin suhteesta mutta ei tää nykyinenkään mies osoita vakiintumisen merkkejä :(((. En ole ap.

Ikävä tosiasia mutta mies käyttää sua panopuuna, kiinnostunut mies yrittää tosissaan saada suhteen aikaseksi.

M 36

Vierailija
11/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että kyseinen kommentti oli lähinnä vastine sille, että jos mies kirjoittaisi tällaisen avauksen av:lle, häntä syytettäisiin heti mieheksi, joka huorittelee naisia palstalla.

Minä taas ajattelin sen tarkoittavan, että ap vihaa miehiä, koska ei ole huolinut ketä tahansa (sillä erään teorian mukaan naiset saavat miehen heti halutessaan), vaan haaveilee vain rikkaista julkkiksista. Sillähän ei ole merkitystä, ettei ap niin kirjoittanut, mutta "Miesvihaa"-ruikuttajan mukaan se on aina rivien välistä luettavissa.

Vierailija
12/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö nimimerkkiä hel-nyc?

Vierailija
13/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tosiasia mutta mies käyttää sua panopuuna, kiinnostunut mies yrittää tosissaan saada suhteen aikaseksi.

M 36

Komppaan.

Vierailija
14/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi katkera vanhapiika. Minulla on ihan samat ajatukset. Olen huomannut myös sen, että en jaksa enää aidosti iloita ystävieni onnesta. Olen katkera siitä miksi minä en saa mitään. Minulla sentään on ne ystävät, mutta ei se auta kun heilläkin on perheet ja oma elämänsä. Minusta on tullut huono ystävä heille, kun en jaksa olla enää iloinen mistään.

Meitähän on monta. Mä olen aiemman ystäväpiirini ainoa sinkku ja minulta katosi ystävät yksitellen siinä vaiheessa kun he perustivat perheitä. Ymmärrän kyllä, niin minäkin viettäisin vapaa-aikani miehen ja muksujen kanssa.

Vaikeaa on iloita kun itse jää osattomaksi kaikesta, lisäksi keskustelut vaikkapa kahvitauolla työkaverien kanssa on piinallisia ja niissä jää ihan aina ulkopuoliseksi. Sitä ei ihan kamalasti ole kerrottavaa tai kommentoitavaa näihin ap:nkin mainitsemiin puheenaiheisiin.

N40

Vierailija
15/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan jo huolestua Ulista, jankkaaminen alkaa olla jo maanista.

Vierailija
16/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä taas ajattelin sen tarkoittavan, että ap vihaa miehiä, koska ei ole huolinut ketä tahansa (sillä erään teorian mukaan naiset saavat miehen heti halutessaan), vaan haaveilee vain rikkaista julkkiksista. Sillähän ei ole merkitystä, ettei ap niin kirjoittanut, mutta "Miesvihaa"-ruikuttajan mukaan se on aina rivien välistä luettavissa."

Kummallinen teoria tuo, että naiset saavat miehen heti halutessaan. Tai vaikka olenkin meis ja veiläpä sinkku, niin en ole valmis allekirjoittamaan sitä. Ja toisekseen miksi se olsi jokin erityinen voitti ja ansio jos "ottaa itsleen" kenen tahansa. - Kuka oikeasti haluaa edes tällaiseen suhteeseen?  Kyllä minä ainakin olen vastakin mieluummin sinkku kui väkisin jonkun kanssa. Jos ja kun on vähänkään tajuissaan, niin ymmärtää ja käsittää, että sen erinomaien ja täydellisen unelmien kumppanin ja totaalisen surkimuksen ja ei toivotun kumppaniehdokkaan väliin mahtuu aika monta ns. potenttiaalista. Ja vain harvassa ovat ne, jotka eivät hulisi tai kelpuuttaisi kumppanikseen kuin jonkun rikkaan ja kuuluisan. Vaikka joskus kyllä tuntuu, että vielä harvinaisempia ovat ne oikeasti "ihan tavalliset" vaikka en taida tietää varmaksi, mitä sillä  edes tarkoitetaan.  

Vierailija
17/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin taata että löydät miesseuraa piristämään arkeasi jos vaan saat tehtyä sen aloitteen ja lähestyttyä miestä.

Jos sinusta aloitteen tekeminen on kuitenkin miehen tehtävä niin saattaa olla että elämäsi pysyy tuollaisena vielä pitkään.

Moni pitkään sinkkuna ollut mies ei ole nirso naisten suhteen. Aloitteen tekevä nainen voi saada miehen kiihottumaan vaikka ei olisikaan se maailman seksikkäin.

T. Mies

Vierailija
18/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä aiheetta. Olen monta ikisinkkumiehen aloitusta lukenut, ja aina sieltä paljastuu sama naisviha-ideologia, yleensä jo ensimmäisessä kommentissa jonka aloittaja kirjoittaa aloituksen jälkeen. Alkaa ulina jännämiehistä, naisten rahanahneudesta, kilttien kunnon miesten syrjimisestä jne.

Vierailija
19/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin taata että löydät miesseuraa piristämään arkeasi jos vaan saat tehtyä sen aloitteen ja lähestyttyä miestä.

Jos sinusta aloitteen tekeminen on kuitenkin miehen tehtävä niin saattaa olla että elämäsi pysyy tuollaisena vielä pitkään.

Moni pitkään sinkkuna ollut mies ei ole nirso naisten suhteen. Aloitteen tekevä nainen voi saada miehen kiihottumaan vaikka ei olisikaan se maailman seksikkäin.

T. Mies

Juuri näin.

Vierailija
20/35 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Et sitten osannut lukea aloitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme