Toimeentulotuilla elävät wt-äidit ostelevat 85 € Kånken Fjällräveneita muksuilleen ja valittavat köyhyydestä
Kommentit (17)
vieras kirjoitti:
Mistä tiedät että ostelevat?
Heikomman aineksen tunnistaa tarpeesta sulautua massaan.
Minä ostin kummilapselle synttärilahjaksi, vanhempansa ovat työttömiä. Toki sinä saatat luulla että vanhempansa ostivat repun.
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Mistä tiedät, että ostavat niitä 85€:n hintaan?
Esitteleekö ne sulle toimeentulotukihakemuksensa siellä Kånken-kaupassa?
vieras kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Ai, teillä on jo lähdetty kånken-kiimassa varastamisen tielle?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin kummilapselle synttärilahjaksi, vanhempansa ovat työttömiä. Toki sinä saatat luulla että vanhempansa ostivat repun.
Ai niin, maksoi 65,90e.
t. kummitäti
Vierailija kirjoitti:
Ajatushan oli hyvä, mutta tulit valitettavasti tehneeksi tässä kummilapsellesi karhunpalveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatushan oli hyvä, mutta tulit valitettavasti tehneeksi tässä kummilapsellesi karhunpalveluksen.
Miksi? Voisitko perustella väitteesi?
kummitäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kummitäti
No kånkenhan on massatuote, jonka kanniskelu julkisella paikalla kertoo jokaiselle vastaantulijalle sen, että kantajaa ei ole omilla aivoilla siunattu.
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Ai, teillä on jo lähdetty kånken-kiimassa varastamisen tielle?
Sun mielestä ei ole muita vaihtoehtoja? Kiinasta saa vähän reilulla kympillä kopioita. Ei sillä, meillä ei ole lähdetty millekkään tielle näiden reppujen kanssa. Vaikka ilmaiseksi saisi, niin reppu lähtis yksinään roskiksen tielle.
Mielestäni ehtaa weeteetä olisi ihan reilusti käyttää jotain Siwan muovikassia.
Jaahas, meisän Kånken-hullu taas vauhdissa.
Iltalääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kummitäti
No kånkenhan on massatuote, jonka kanniskelu julkisella paikalla kertoo jokaiselle vastaantulijalle sen, että kantajaa ei ole omilla aivoilla siunattu.
Ok, minulle se on samanlainen massatuote kuten h&m:n trikoopaita, vuosittainen kanarian matka, risteily Tallinnaan, kännykkä tai perhefarkku. Teini-ikään kuuluu massatuotteet, se on osa kehitystä.
kummitäti
entäs jos se on feikki ja maksoi 20e
Tosi-wt:t tilaa Kankeninsa Kiinasta kympillä ja kehuvat, että pakko olla aitoja kun Alissakin luki "authentic", hintaero selittyy kuulemma sillä ettei ole välikäsiä. Jep jep...
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Alapeukuista päätellen heikompi aines triggeröityi.