Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen köyhyys jyllää tällä palstalla

Vierailija
12.10.2016 |

Mä en muista, että koko mun palstailuhistoriani aikana täällä olisi ollut nähtävissä näin syvää henkistä köyhyyttä kuin nyt. Esim. tämän päivän keskustelujen aiheet. Mä olen lukenut niitä ihan mykistyneenä. Katkeruutta, kateutta, pahansuopuutta, itsekeskeisyyttä aivan ennen näkemättömässä määrin.
Joskus luulin, etten pääse ikinä tästä palstasta irti mutta kyllä mä nyt olen päässyt. En mä jaksa lukea ihmisten katkeran kateellista tilitystä tässä määrin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en muista, että koko mun palstailuhistoriani aikana täällä olisi ollut nähtävissä näin syvää henkistä köyhyyttä kuin nyt. Esim. tämän päivän keskustelujen aiheet. Mä olen lukenut niitä ihan mykistyneenä. Katkeruutta, kateutta, pahansuopuutta, itsekeskeisyyttä aivan ennen näkemättömässä määrin.

Joskus luulin, etten pääse ikinä tästä palstasta irti mutta kyllä mä nyt olen päässyt. En mä jaksa lukea ihmisten katkeran kateellista tilitystä tässä määrin.

Ei ole mikään pakko lukea. Kyllä niitä "happy happy, ai kun mulla on sitten kivaa" -palstoja löytyy, jos ne on enemmän sun juttu.

Vierailija
2/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Oi niitä aikoja kun täällä keskustelut olivat hauskoja, leikkimielisiä ja johonkin asiaan sai jopa kunnollisia neuvoja! Nyt oli aihe mikä hyvänsä, niin kommentit ovat pääasiassa vittuilua ja provoksi haukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ryönä jonka tunteisiin kuuluu lähinnä viha, pelko ja vahingonilo on alkanut tunkea tälle palstalle. Saavat iloa vittuilusta. Niiden omilla palstoilla on kaikki samaa mieltä, joten tulevat sitten tänne raivoamaan, ivaamaan ja vittuilemaan. En nyt nimeä tuota ryhmää, ovat nääs herkkiä pahastumaan mutta eiköhän kaikki tiedä mitä tarkoitan...

Vierailija
4/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Oi niitä aikoja kun täällä keskustelut olivat hauskoja, leikkimielisiä ja johonkin asiaan sai jopa kunnollisia neuvoja! Nyt oli aihe mikä hyvänsä, niin kommentit ovat pääasiassa vittuilua ja provoksi haukkumista.

Näin on käynyt. Vaikka aloituksen tekisi thaimaalaisten kasvisnuudelien valmistuksesta, niin "vitun idioottia" tulee kommenttina, ja tietenkin joku möykkää tp-hakijoista.

Vierailija
5/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ryönä jonka tunteisiin kuuluu lähinnä viha, pelko ja vahingonilo on alkanut tunkea tälle palstalle. Saavat iloa vittuilusta. Niiden omilla palstoilla on kaikki samaa mieltä, joten tulevat sitten tänne raivoamaan, ivaamaan ja vittuilemaan. En nyt nimeä tuota ryhmää, ovat nääs herkkiä pahastumaan mutta eiköhän kaikki tiedä mitä tarkoitan...

Mä sanon sun puolesta: Rasmus.

Vierailija
6/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti tossa alleviivasit pointtiani. Muistatko muuten milloin sulla viimeksi oli päivä jona EI vituttanut koko ajan?

Vierailija
7/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haukkuisin ja vittuilisin tosi mielelläni, mutta kohteena pitäisi olla joku vähän mielenkiintoisempi kuin joku bloggaaja tai japanilaiset naiset.

Voitaisko haukkua vaikka hallitus ja sote-uudistajat? Tai kaikki sääntötehtailijat ympäri Suomen, jotka tappavat meiltä kaiken ilon ja vastuuntunnon.

Vierailija
8/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko lukea. Kyllä niitä "happy happy, ai kun mulla on sitten kivaa" -palstoja löytyy, jos ne on enemmän sun juttu.

En ole ap,  mutta ap ei suinkaan varmaan tarkoittanut, että aloitusten pitäisi olla pelkästään positiivisia. Niiden ei kuitenkaan tarvitse olla ilkeitä ja tulvia kateutta.

Vierailija
9/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti tossa alleviivasit pointtiani. Muistatko muuten milloin sulla viimeksi oli päivä jona EI vituttanut koko ajan?

Mitä, oliko se väärä vastaus??

Vierailija
10/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, vain harvoin enää täällä syntyy keskustelua, vaan on syyttelyä, pahansuopaisuutta, ilkeyttä jne. ja monet meistä ruokkivat sitä ja lähtevät mukaan.

Jos haluttaisiin nostaa keskustelun tasoa, on olla osallistumatta keskusteluun tai edes lukea niitä, jos aloitus on loukkaava eikä edes täytä alkeellisimpia käytöstapoja ja hienotunteisuutta.

Ihmettelen myös Sanoma Oy ylläpitoa, miten he edes julkaisevat monia aloituksia ja missä on modet, eivätkö he valvo lainkaan mitä ihmiset täällä kirjoittavat tai laita heitä kommentointi kieltoon.

Vierailija
11/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haukkuisin ja vittuilisin tosi mielelläni, mutta kohteena pitäisi olla joku vähän mielenkiintoisempi kuin joku bloggaaja tai japanilaiset naiset.

Voitaisko haukkua vaikka hallitus ja sote-uudistajat? Tai kaikki sääntötehtailijat ympäri Suomen, jotka tappavat meiltä kaiken ilon ja vastuuntunnon.

Kaikki vastuuntunto on jo tuhottu, eikä sille voi varmaan meidän elinaikana enää mitään merkittävää muutosta tulla, koska Suomen ihmisistä suurimman osan ajattelumalli on muuttunut. Kommunistitkin on jo vuosikymmenien aikana haukuttu, ja varmaan sekin on rasismia.

Vierailija
12/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vallitsee välistä myös kapeakatseisuus, sivistymättömyys, avuttomuus ja suoranainen tyhmyys. Heille kaikki vidduilkoon.

Vierailija
13/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, vain harvoin enää täällä syntyy keskustelua, vaan on syyttelyä, pahansuopaisuutta, ilkeyttä jne. ja monet meistä ruokkivat sitä ja lähtevät mukaan.

Jos haluttaisiin nostaa keskustelun tasoa, on olla osallistumatta keskusteluun tai edes lukea niitä, jos aloitus on loukkaava eikä edes täytä alkeellisimpia käytöstapoja ja hienotunteisuutta.

Ihmettelen myös Sanoma Oy ylläpitoa, miten he edes julkaisevat monia aloituksia ja missä on modet, eivätkö he valvo lainkaan mitä ihmiset täällä kirjoittavat tai laita heitä kommentointi kieltoon.

Tota noin... ihan jos vaan et enää kävisi tällä palstalla esittelemässä kieltojasi. Nätisti pyytäen. Kiitos.

Vierailija
14/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta avaajan väite ei pidä edes paikkaansa. 

Voisi tämä kyllä parempikin toki olla. Älykkäämpiä ihmisiä saisi olla enemmän, eikä tällaisia avaajan kaltaisia löyhien heittojen länkyttäjiä.

Vierailija
15/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha pastalla juontuu suoraan seurauksena sensuurista ja mielipide-banneista.

"AIHE VAPAA" ei ole todellisuudessa lainkaan vapaa.

Vierailija
16/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vallitsee välistä myös kapeakatseisuus, sivistymättömyys, avuttomuus ja suoranainen tyhmyys. Heille kaikki vidduilkoon.

Tuleeko siitä tekijälle hyvä olo, vai muuttuvatko kohteet paremmiksi ihmisiksi?

Vierailija
17/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha pastalla juontuu suoraan seurauksena sensuurista ja mielipide-banneista.

"AIHE VAPAA" ei ole todellisuudessa lainkaan vapaa.

Siis niinkö, että tänne ei enää tulisi vihakirjoituksia ulkomaalaisia ja vääräuskoisia vastaan, jos ne olisi sallittu? Outoa logiikkaa.

Vierailija
18/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen köyhyys ja tyhmyys korreloivat vahvasti. Keskimääräinen äo lienee tällä palstalla alle 90. En tiedä miksi tuhlaan aikaani täällä. Varmaan saan jotain ylemmyydentuntoa kun huomaa tyhmyyden määrän täällä.

Vierailija
19/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut ihan huuli pyöreänä, minkälaisiin tosi neutraaleihin kysymyksiin saa uskomattoman ilkeitä ja henkilöön meneviä vastauksia. Pitkäaikaisena av:n satunnaisselaajana toki osaa niitä suodattaa (vaikkakin huomaan, että meno on täällä villiintynyt reilun vuoden takaiseen verrattuna huomattavasti), mutta entä ensikertalaiset, jotka käyvät täällä tosi harvoin?

Esimerkki: Onko kenelläkään kokemusta MLL:n lastenhoitopalveluista Espoossa?

Vastaus: Miksi niitä pershedelmiä pitää vääntää jos ei jaksa edes itse hoitaa???

Esimerkki: Mitä olette tarjoilleet ristiäisissä tai nimiäisissä?

Vastaus: Meillä ei ole tuollaisia lahjankerjuujuhlia pidetty, sitä paitsi nimiäiset on tekopyhät ja ristiäiset vastoin lapsen oikeuksia. 

En vaan ymmärrä, mitä tuollaisesta saa irti? Miksi pitää olla ilkeä? 

Vierailija
20/20 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selittävä tekijä voisi olla työttömyyden lisääntyminen. Mulqvistit on saatu lopulta potkittua ulos työpaikoilta ja nyt nämä samat kehittymättömät kakarat purkevat angstiaan täällä. Lisäksi avohoitopotilaiden määrä on lisääntynyt kuin myös suljetuilla osastoilla on nykyään nettiyhteys. Paljon hyviä syitä miksi palsta on kuin mt-hoitopotilaiden kohtaamispaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan