Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäläiset naiset kiihottaa erityisesti

Vierailija
12.10.2016 |

Mikähän siinä on, kun ovat niin kauniita ja seksikkäitä? Ei kotimaasta löydy niin upeita naisia ollenkaan :(.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go again... Noin 100. miljoonas kerta kun tämä provo on täällä.

Vierailija
2/6 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suomalainen nainen mitään venäläisen rinnalla :(

Anteeksi vain, mutta me miehetkin olemme oikeutettua mielipiteisiin ja preferensseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihan looginen syy on se, että venäläisiä on huomattavasti enemmän kuin suomalaisia, joten myös kauniita naisia on siellä huomattavasti enemmän kuin Suomessa. Toinen looginen syy on geeniperimä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Vierailija
4/6 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan Suomessakin venäläiseksi vaikka olen suomenruotsalainen. Että jooh ei niistä naisista aina erota onko mistä päin, minusta venäläiset on aika perus muijia koreilla asuilla vain, Ukrainainassa niitä todellisia kaunottaria löytyy.

Vierailija
5/6 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet loytanyt kohderyhmasi! Nyt vaan ottamaan kontaktia venalaisiin naisiin. Minakin olen erityisen hulluna brittimiehiin ja onneksi kotoa loytyy sellainen.

Vierailija
6/6 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hulluna niihin suomalaisiin miehiin, jotka ovat yli 185cm pitkiä, lihaksikkaita, tummahiuksisia, ruskeasilmäisiä, trendikkäitä, akateemisia ja rikkaita. Sama pätee venäläisiin, italialaisiin, ruotsalaisiin, espanjalaisiin, islantilaisiin......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi