Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että miestäni ei kunnioiteta muiden ihmisten keskuudessa mistä johtuu?

Vierailija
12.10.2016 |

Mieheni on kolmekymppinen, pieni kokoinen 170cm/60 kg ja näyttää ikäistään nuoremmalta.
Olen huomannut, että kauppaan sisään tullessa myyjä ei reagoi mieheeni mitenkään ja, kun minä kävelen perässä hetken päästä niin myyjä tervehtii minua omatoimisesti.
Tuollaista on ties miten paljon.
Toinen mieleen tuleva juttu on se, että huoltomiehet tulivat tekemään huoltotöitä. Lapsi siis avasi oven eivätkä miehet sanoneet mitään lapsille vaan lampsivat vain sisään. Tulosta oli siis ilmoitettu no mieheni istui keittiössä eivätkä huoltomiehet reagoineet mieheenikään mitenkään kulkivat vain ohi.

No sitten näkivät minut ja sanoivat, että moi tultiin nyt korjaamaan niitä....

Myöskään naapurit eivät puhele mieheni kanssa, vaikka mulle puhuvat paljon ja tervehtivät itse minua, mutta miestä vain jos hän tervehtii takaisin

Miksi miestäni ei kunnioiteta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes ei taida itsekään ottaa mitään kontaktia?

Vierailija
2/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että miehesi on sellainen hiljainen maahan katselija. Sellaista ihmistä on vaikea lähestyä ja ikävä kyllä heitä ei välttämättä tervehditä jne...

Vierailija
4/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni koko viestittää usein beta-uroksesta. Evoluutiossa betamiehet ovat kuin ilmaa, joten kyse on pelkästään evoluutiosta. Lisäksi jos kasvot ovat epämiehekkäät, ns. nössöt, niin sekin vaikuttaa ihmisten suhtautumiseen negatiivisesti.

Iso koko ja miehekäs olemus herättää kunnioitusta, isommat ihmiset huomataan helpommin jne. Tästä syystä useimmat johtajat ovat pitkiä ja isokokoisia miehiä. Elämme hierarkiassa.

Vierailija
5/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuoren näköinen miehesi on? Entä sinä? Voisivatko luulla teini-ikäiseksi lapseksesi? Monilla aikuisilla kun tuntuu olevan taipumus sivuuttaa lapset ja heidän tervehtimisensä ja se tuntuisi yhdistävän kaikkia aloituksessa mainittuja tapauksia..

Vierailija
6/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla sellainen kuivahinen hintelä neek3ri. Sellaiset ei nauti kovin suurta kunnioitusta Suomessa.

Vierailija
7/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon lisäksi voi olla kyse myös anteeksipyytelevästä olemuksesta ja siitä ettei ota itse katsekontaktiakaan.

Vierailija
8/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on keskimääräistä pienempi jorma. Muuta selitystä tuskin voi olla

Vierailija
9/9 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi yleisilmeeltään siisti? Menin kerran salille melko hikisenä lenkin jälkeen, ja yleensä minua iloisesti tervehtivä vastaanottovirkailija ei sanonut mitään, mutta perässäni tullutta "siistiä" naista hän tervehti. Ulkonäöllä on suuri vaikutus. Onko miehesi ujo tai arka? Sellaisia ihmisiä on hankala lähestyä. Tosiasiahan on, että miehesi on lyhyt, joten ehkä hän vain sulautuu massaan ja ei jollain tapaa herätä pituutensa vuoksi suurta kunnioitusta, ehkä häntä pidetään omituisena? En tarkoita tätä mitenkään pahalla. Menkää vaikka yhdessä ostamaan miehellesi siistit vaatteet ja laita hänet parturiin, katso onko näillä mitään vaikutusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi