Joulu
Kommentit (9)
Joukukransseja teen ensi viikonloppuna
Halloween ja itsenÀisyyspÀivÀkin tulossa vielÀ ennen tuota.
Joo - tein testierÀn konvehteja jo nyt
Vain yksi jouluasia tehty: joulukuuset varattu. Se pitÀÀ tehdÀ hyvissÀ ajoin ennen lumen tuloa. MetsÀssÀ on nyt yksi pieni ja yksi hiukan isompi kuusi keltaisella nauhalla merkattuna. SieltÀ ne on helppo hakea 23.12. - vaikka sitten syvÀstÀ hangesta.
KyllÀ kyllÀ. Laatikot tehty ja rosolli maustumassa. Kinkin ajattelin paistaa ensi yönÀ. Ihanaa kun ei tarvii stressata. Kaikki on itse tehtyÀ ja lapsille on paketoitu 50 pakettia/lapsi. Siivottu on koko koti lattaiasta kattoon! Miehen pakotin avaamaan jokavuotiisen pehmeÀn pakettinsa (siinÀ on se samanlainen pyjama kuin joka joulu) etukÀteen ja naapurista kÀvin lainaamassa kultaiset noutajat, niin saa otettua fiilistelyvalokuvia meidÀn perheen tÀydellisestÀ joulusta. Koirat saa mennÀ heti takaisin, kun niistÀ lÀhtee karvaa.
Joo!! Liityin facessa SydĂ€meeni joulun teen-ryhmÀÀn, en nĂ€köjÀÀn oo ainut jouluhullu đ
MinÀkin oon jouluihminen, mutta jouluvalmustelut alkaa ehkÀ marraskuussa. Yksi pÀivÀ kyllÀ mietin, ettÀ joulukuusta pitÀisi kÀydÀ katselemassa, kun ei ole lunta.
Olen askarrellut myös kuistille sellaisen risukuusen johon saa laittaa sitten valot, mutta tÀllÀ hetkellÀ sekin menee syyskoristeena.
Ulkomailta oon tilannut lahjoja just kuun vaihteessa, ettÀ kerkeÀvÀt tulla ajoissa. Suomen ylihinnoilla taidan ostaa vaan ruokaa tÀnÀ jouluna.
MikÀ joulu? No ei tod.