Voiko vakava sairaus oireilla myös väsymyksenä ja saamattomuutena?
Olen pitänyt mun niska- ja hartiakipuja vain jumina, mutta nyt alkanut miettiä, että onkohan tämä älytön väsymys merkki siitä, että taustalla on jotain vakavampaa. Hankala päästä lääkäriin pitkän työmatkan vuoksi, pitäisi ottaa päivä vapaata. Työterveyshuoltoon ei kuulu meillä ollenkaan lääkäri(ja on ihan laillista, ettei kuulu). Nukun pitkiä yöunia ja kun nyt yritin vähän aikaa siivota, en jaksanut. Töitä jaksan tehdä normaalisti, mutta se viekin energian sitten ihan kokonaan.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Rautavarastot vähissä?
Ja yleensäkin vitamiinit ja hivenaineet. Ite vetäisin vitamiinikuurin ja miettisin vasta sitten sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Rautavarastot vähissä?
Hmm. hyvä huomio. Mulla on ollut anemiaa takavuosina, mutta viime aikoina ihan hyvät arvot. Ykkönen, niin, mutta kun ei viitsisi ottaa palkatonta vapaata turhaan ja aika nihkeästi niitä saa. Myös matka maksaa, toisaalta voisin käydä yksityisellä, mutta onko niin, että sitten kaikki tutkimuksetkin ovat yksityisen hinnoissa?
Jumissa olevat niskat voi aiheuttaa väsymystä ja kummallisia oireita. Myös mainitut vitamiini- ja hivenainepuutokset. Saatko tarpeeksi proteiinia ja et kai syö liikaa väsyttäviä höttöhiilareita tai sokeria? Oireet sopivat myös masennukseen.
no kumpikohan on tärkeämpää, yksi työpäivä vai oma terveys. Voi hyvää päivää taas!