Kehtaanko mennä postiin..
Minulle on tulossa viikon sisään jo neljäs paketti postiin.. En millään kehtais mennä enään, kun oon rampannut siellä jo niin paljon. Siellä on aina sama henkilökunta. Ajattelevatko että olen joku nettikauppa-addikti.. :D
Kommentit (17)
Kyllä kehtaat. Meet vain ja sepä siitä!
Postintätinä voin rauhoitella, että en muista kuka kävi ja koska. Jos muistaisinkin, teen vain työtäni, en mieti yhtään mitään, vaikka haet 10 pakettia päivässä.😊Tervetuloa.
Sama homma. Lisäksi yksi työntekijä näyttää vähän vanhalta koulukaverilta ja tuntuu katsovan minua pitkään, mutta en ole varma kuvittelenko vain. Välttelen yleensäkin vanhoja tuttuja.
Mulla kausittain sama ongelma. Tosi hauskaa, kun eräs postin täti sitten aina kommentoi jotain nasevaa tyyliin "Sä oot se meidän vakiotilaaja" tai "Kauppa se on mikä kannattaa". Kyllä hävettää. Nykyisin tilaankin aina vain kun voi, niin mieluummin pakettiautomaattiin tai matkahuollon kautta, vaikka joskus matkahuolto voi olla kalliimpi. En vaan kehtaa asioida postissa niin paljoa.
Mitäs dildoja oot menny tilailemaan?
Kyllä mä ajattelen että onpas tuo mamma hurahtanut kiinakauppoihin. Kerran hymyilin sisäisesti kun lattapyllyinen nainen tuli hakemaan pakettia, jossa oli lähettäjänä Freddy, eli ne pyllynkohotushousut. Pienessä paikassa oppii tuntemaan nopeasti. "Yhyy hanki elämä" en mä voi sille mitään :D
t. postin työntekijä
Huh, muitakin :) Aikaisemmin mun ei tarvinnut näyttää edes henkkareita kun postin henkilökunta muisti nimeltä. Silloin ei pitänyt vielä laittaa hetun loppua joka lappuun. Kerran jopa kysyttiin olenko taas kävellen liikkeellä kun oli painavampi paketti. Mitäköhän kaikkea ne musta oikeastaan mahtoi tietääkään... Onneksi on pakettiautomaatit!
Mulla on kans välillä vaiheita, jolloin tilaan enemmän ja saatan pari krt viikossa käydä noutamassa tai palauttamassa. Kyseesä ei mikään iso kaupunki. Kyllä ne tädit mut tunnisti kun ei välillä edes henkkareita kysyny.. Nyt ei nolota niin paljoa kun kyseinen posti muutti erään kaupan sisälle ja vanhat työntekijät jäivät pois.
Juu eikun huomenna vaan postiin taas..:D Tänään siis kävin viimeksi.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi dildo tulossa?
Taas lisää kosmetiikkaa!
-Ap
Oletko sinä se, joka ei kehtaa ostaa vessapaperia kaupasta - mitä ne siellä ajattelevat kun näkevät että taas ostan ...
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se, joka ei kehtaa ostaa vessapaperia kaupasta - mitä ne siellä ajattelevat kun näkevät että taas ostan ...
Kehtaan ja ostan monesti tarjouksessa olevan säästöpakkauksen! Kaikkea tarvii nii tosissaan ottaa..:D Kyllä mä sinne postiin kehtaan mennä hakemaan, en mä tässä mitään naamiotakaan oo virittelemässä.
-Ap
Mitä ihmettä? Sinä työllistät postin henkilökunnan etkä mukamas kehtaa mennä postiin?
Vierailija kirjoitti:
Samat fiilikset täällä joskus, kun tulee enemmän osteltua nettikaupoista. Viime viikon lopulla kävin paketin, eilen kävin palauttamassa osan siitä, tänään kävin hakemassa uuden paketin ja tällä viikolla pitäisi vielä tulla toinen.
Melkein hävettää, vaikka tiedän, ettei niitä postin tätejä ja setiä kiinnosta.
Miten niin postitätejä ei kiinnosta? Mistä sä luulet, että ne kahvitauolla puhuvat?
Samat fiilikset täällä joskus, kun tulee enemmän osteltua nettikaupoista. Viime viikon lopulla kävin paketin, eilen kävin palauttamassa osan siitä, tänään kävin hakemassa uuden paketin ja tällä viikolla pitäisi vielä tulla toinen.
Melkein hävettää, vaikka tiedän, ettei niitä postin tätejä ja setiä kiinnosta.